SRM Executive Master Digital Leadership & Innovation D - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Boertien Vergouwen Overduin (btw-vrijgesteld)
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Boertien Vergouwen Overduin (btw-vrijgesteld) heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 6 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
15 sep. 2020 tot 30 apr. 2021
placeEindhoven
15 sep. 2020 tot 30 apr. 2021
placeRotterdam
15 sep. 2020 tot 30 apr. 2021
placeUtrecht
15 sep. 2020 tot 30 apr. 2021
placeZwolle
15 sep. 2020 tot 30 apr. 2021
placeAmsterdam
4 dec. 2020 tot 9 jul. 2021
placeEindhoven
4 dec. 2020 tot 9 jul. 2021
placeRotterdam
4 dec. 2020 tot 9 jul. 2021
placeUtrecht
4 dec. 2020 tot 9 jul. 2021
placeZwolle
4 dec. 2020 tot 9 jul. 2021
placeAmsterdam
24 mrt. 2021 tot 19 nov. 2021
placeEindhoven
24 mrt. 2021 tot 19 nov. 2021
placeRotterdam
24 mrt. 2021 tot 19 nov. 2021
placeUtrecht
24 mrt. 2021 tot 19 nov. 2021
placeZwolle
24 mrt. 2021 tot 19 nov. 2021

Beschrijving

Je ziet de mogelijkheden van technologische ontwikkelingen en wilt weten hoe je deze binnen je organisatie kunt inzetten. Je bent werkzaam als online marketingmanager of directeur, innovatiemanager...

Vanuit je senior commerciële rol binnen je organisatie weet je dat er onbeperkte mogelijkheden zijn wat betreft de inzet van huidige en toekomstige technologieën ten behoeve van de business door beter gebruik van data, betere of slimmere processen en nieuwe verdienmodellen. Je wilt volledig op de hoogte zijn van technologische mogelijkheden, een actieve rol spelen in het op gang brengen van innovatie en een klimaat scheppen waarbij er ruimte is voor innovatie. Het initiëren en implementeren van…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Je ziet de mogelijkheden van technologische ontwikkelingen en wilt weten hoe je deze binnen je organisatie kunt inzetten. Je bent werkzaam als online marketingmanager of directeur, innovatiemanager...

Vanuit je senior commerciële rol binnen je organisatie weet je dat er onbeperkte mogelijkheden zijn wat betreft de inzet van huidige en toekomstige technologieën ten behoeve van de business door beter gebruik van data, betere of slimmere processen en nieuwe verdienmodellen. Je wilt volledig op de hoogte zijn van technologische mogelijkheden, een actieve rol spelen in het op gang brengen van innovatie en een klimaat scheppen waarbij er ruimte is voor innovatie. Het initiëren en implementeren van nieuwe initiatieven vergt overtuigingskracht, goede afstemming met verschillende interne stakeholders en moet begeleid worden door de commerciële elite op D-niveau. Deze Executive Master wordt verzorgd door onze businesspartner SRM.


Je rondt dit programma af met een integrale eindopdracht, waarmee je aantoont dat je het geleerde kunt toepassen binnen je werk. Bij succesvolle afronding van dit programma ontvang je het zeer gewaardeerde diploma 'SRM Executive Master Digital Leadership & Innovation D'.

In deze Executive Master volg je een combinatie aan trainingen op het gebied van leiderschap, marketing, business intelligence en innovatiemanagement. Jouw praktijkomgeving staat daarbij centraal. Hoe steekt je organisatie nu in elkaar? En welke middelen kun je gebruiken om processen of producten verder te optimaliseren?
De trainingen worden verzorgd door docenten uit de praktijk. Aan de hand van concrete voorbeelden leggen zij de stof uit. Ook denken ze graag met je mee over de toepassing van de theorie in je praktijk.

Aan de hand van onderwerpen als strategische aspecten van digitale marketing, technologie- en markttrends en effectief leiderschap ontwikkel je je tot daadkrachtig leidinggevende of adviseur bij veranderingen in je organisatie.
De volgende onderwerpen komen aan bod:

Leiderschapsprofiel en Coaching SRM Executive Master Digital Leadership & Innovation D

(4 bijeenkomsten)
o Persoonlijke intake
o Vastleggen leerdoelen
o Birkman-persoonlijkheidsinstrument
o Persoonlijke rapportage
o Individuele coaching
o In gesprek met een expert
o Verdiepend inzicht in je Birkman-rapportage

Personal Power voor Managers

(3 dagen)
o Zelfinzicht en personal power
o Birkman-rapportage
o Persoonlijke ontwikkeldoelen
o Aan de slag met persoonlijke kracht
o Ontwikkelstappen in managementcompetenties
o Opstellen persoonlijke strategie

Leiderschap bij Verandering

(2 dagen)
o Jouw rol en kracht bij veranderen
o Waarden en invloed
o Verborgen krachten bij verandering
o Van denken naar doen
o Leiderschap bij verandering

Business Intelligence en Big Data

(3 dagen)
o Inzet van big data in je organisatie
o Big-datastrategie
o Customer journey mapping
o Markt- en klanteninzichten naar betere strategische besluitvorming
o Datakwaliteit, eigen data en open-sourcedata
o Van data naar visualisatie en inzicht
o Growth hacking
o Predictive analytics en forecasting
o Hyperpersonaliseer
o Privacy, wet- en regelgeving

Strategische Online Marketing

(3 dagen)
o Strategische aspecten van digitale marketing
o Strategische aspecten en businessmodellen
o Online marketing en traditionele marketingmix
o (Online) branding
o Crossmediale optimalisatie/cross channel management
o Digitale instrumenten en tactieken
o Toekomst van social media en communities
o Augmented/mix & virtual reality
o Voice en Internet of Things
o Chatbots & live chat
o Mobile first
o Marketingdata en marketing automation
o Online klantacquisitie, e-commerce en CRM

Innovatiemanagement van Producten, Diensten en Businessmodels

(3 dagen)
o Procesmodellen van innovatie
o Context en concepten van innovatie
o Artificial Intelligence (AI), deep learning en machine learning
o Businessmodel-, product-, dienst- en procesinnovatie
o Innovatiestrategie en leiderschap
o Business model canvas
o Duurzaam innoveren
o Design thinking
o Customer journey mapping
o Lean startup en agile marketing
o Risico, sturing en financiering
o Competenties en onderzoek

Digitale Transformatie

(3 dagen)
o Missie, visie en digitale strategische omgeving
o Technologie- en markttrends
o Digitale strategie en organisatietransformatie
o Impact van digitalisering op processen, producten en diensten en nieuwe businessopportuniteiten
o Veranderstrategieën
o Veranderprocessen en -fases
o Projectmanagement
o Effectief leiderschap bij verandering

Integrale eindopdracht

(2 bijeenkomsten van 3 uur)
Je rondt dit programma af met een eindopdracht.

10 maanden

Vakopleiding

B-EMDL|SRM Executive Master Digital Leadership & Innovation D

Brand Seller

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.