Commerciële Binnendienst - Dag
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021 |
placeArnhem 1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021 |
placeDen Haag 1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021 |
placeEindhoven 1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021 |
placeGroningen 1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021 |
placeNijmegen 1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021 |
placeRotterdam 1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021 |
placeUtrecht 1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021 |
placeZwolle 1 mrt. 2021 tot 29 mrt. 2021 |
placeAmsterdam 11 mei. 2021 tot 1 jun. 2021 |
placeArnhem 11 mei. 2021 tot 1 jun. 2021 |
placeDen Haag 11 mei. 2021 tot 1 jun. 2021 |
placeEindhoven 11 mei. 2021 tot 1 jun. 2021 |
placeGroningen 11 mei. 2021 tot 1 jun. 2021 |
placeNijmegen 11 mei. 2021 tot 1 jun. 2021 |
placeRotterdam 11 mei. 2021 tot 1 jun. 2021 |
placeUtrecht 11 mei. 2021 tot 1 jun. 2021 |
placeZwolle 11 mei. 2021 tot 1 jun. 2021 |
Beschrijving
Deze training is bedoeld voor medewerkers in een commerciële binnendienstfunctie.
Wil je graag een meer proactieve en klantgerichte houding hebben in je telefonische en schriftelijke communicatie met de klant? Wil je goed kunnen omgaan met lastige klanten en betere resultaten halen? In deze training komen de vaardigheden aan bod om een professionele medewerker commerciële binnendienst te worden. Je gaat oefenen met het stellen van de juiste vragen op het juiste moment en je leert om te gaan met lastige en ontevreden klanten. Commerciële telefoontjes plegen is straks geen probleem meer voor jou.
Na afloop van deze training ontvang je het certificaat ‘Commerciële Binnendienst'.
In de training…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Deze training is bedoeld voor medewerkers in een commerciële binnendienstfunctie.
Wil je graag een meer proactieve en klantgerichte houding hebben in je telefonische en schriftelijke communicatie met de klant? Wil je goed kunnen omgaan met lastige klanten en betere resultaten halen? In deze training komen de vaardigheden aan bod om een professionele medewerker commerciële binnendienst te worden. Je gaat oefenen met het stellen van de juiste vragen op het juiste moment en je leert om te gaan met lastige en ontevreden klanten. Commerciële telefoontjes plegen is straks geen probleem meer voor jou.
Na afloop van deze training ontvang je het certificaat ‘Commerciële Binnendienst'.
In de training komen alle aspecten aan de orde die te maken hebben met je commerciële binnendienstfunctie. Niet vanuit de theorie, maar heel praktijkgericht. Je gaat aan de slag met de punten die jij lastig vindt. Voor de training geef je namelijk aan wat je wilt leren in deze training. De trainer geeft hier dan extra aandacht aan tijdens de training. Zo weet je zeker dat jij je verder ontwikkelt. Je werkt ook aan je persoonlijk actieplan. Hierin leg je vast wat je hebt geleerd en hoe je dat toepast in je werk. Dus ook na de training kun je hier verder mee.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Persoonlijke intake
o Vaststellen leerdoelen
o Persoonlijke ontwikkelvraag
Resultaatgerichte commerciële binnendienst
o Resultaatgericht handelen
o Jouw rol binnen de verkooporganisatie
o Proactief en efficiënt samenwerken
o Werken met doelstellingen
Klantgericht denken en handelen
o Wat is nu werkelijk klantgerichtheid?
o Jouw rol in klantgerichtheid
o Inventariseren wat de klant wil
Commerciële vaardigheden
o Vraag- en luistertechnieken
o Klantgericht formuleren
o Omgaan met emoties en lastige of ontevreden klanten
o Klantgericht en commercieel telefoneren
Persoonlijk ontwikkelplan
o Vastleggen ontwikkelstappen
o Persoonlijk actieplan
3 dagen
Trainingen
B-TBI|Commerciële Binnendienst
Brand Owner
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.