Assertief Omgaan met Weerstand voor Technici - Dag

De training van Boertien Vergouwen Overduin (btw-belast) is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Feedback geven en ontvangen

Logo van SamenWerkt.nu
|META_INFO|

Veel van onze klanten willen dat hun medewerkers elkaar makkelijker feedback geven.Wij verleggen dan graag het gesprek naar de cultuur in d…

check_box_outline_blank

Leiderschap - timemanagement & persoonlijke effectiviteit

Logo van bureau VRIS
|META_INFO|

Wat wordt er in deze nieuwe werkelijkheid van jou verwacht? Hoe manage je dat? Heb je het gevoel dat je (te) weinig tijd hebt en dat je nog…

check_box_outline_blank

Communicatie en feedback geven

Logo van Communicerenenzo
Startgarantie
|META_INFO|

Communicatie en Feedback geven Vind je feedback geven en ontvangen lastig? Wanneer jij merkt dat je het moeilijk vindt om je echt uit te sp…

check_box_outline_blank

BHV Basistraining

Logo van SGS Search Ingenieursbureau BV
|META_INFO|

BASISTRAINING BEDRIJFSHULPVERLENING (BHV) Met het BHV-certificaat op zak kunt u deskundig handelen in het geval van een ongeval, brand of o…

check_box_outline_blank

Training: Omgaan met weerstand

Logo van Coniche Business School
|META_INFO|

Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met deze training van dé specialist in Klantcontact: Coni…

check_box_outline_blank

Assertiviteit en Nee-zeggen - online workshop

Logo van Schoonderwoerd
|META_INFO|

ONLINE & LIVEAssertiviteit en Nee-zeggen Vind jij het moeilijk om je mening te geven of voor jezelf op te komen? Leg je steeds af tegen die…

check_box_outline_blank

Feedback geven en ontvangen

Logo van Dikker | Klijs
|META_INFO|

Hoe goed geef jij feedback? Vind je het lastig om op een rustige en nette manier precies te zeggen wat je ergens van vindt? Durf je soms ee…

check_box_outline_blank

Online cursus Betere klantbeleving met customer feedback

Logo van Frankwatching Academy
|META_INFO|

Methoden en technieken om klantfeedback te verzamelen Een betere klantbeleving begint bij het luisteren naar wat klanten vinden van jouw or…

check_box_outline_blank

Telefonische verkoop

Logo van Extra Trainers
|META_INFO|

Voor wie Wil je proactief de markt benaderen? En is de telefoon hierbij een belangrijk middel? Of wil je klanten die jou te woord staan bet…

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten

Logo van Extra Trainers
|META_INFO|

Wist je dat wanneer klanten ontevreden zijn over een bedrijf of organisatie zij dit delen met minimaal elf personen? Vind je het moeilijk o…