Vertrouwenspersonen ongewenste omgangsvormen en arbeidsconflicten

Tijdsduur

Vertrouwenspersonen ongewenste omgangsvormen en arbeidsconflicten

Bezemer & Schubad
Logo van Bezemer & Schubad
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7,3 Bezemer & Schubad heeft een gemiddelde beoordeling van 7,3 (uit 4 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Voor klagers en klaagsters is de vertrouwenspersoon nogal eens iemand die zij in vertrouwen nemen vanwege allerhande conflicten. Bijvoorbeeld vanwege een onbevredigend beoordelingsgesprek, of een promotie die niet doorgaat, of een arbeidscontract dat niet wordt verlengd. Soms is snel helder dat het daarbij gaat om een ‘puur’ arbeidsconflict en besluit de vertrouwenspersoon te verwijzen. Andere keren lijkt het arbeidsconflict echter voort te komen uit bijvoorbeeld pesten, of lijkt klager of klaagster vanwege het arbeidsconflict toch wel erg geïntimideerd te worden. Hoe reageert u als vertrouwenspersoon in zo’n geval.

Deze en andere aspecten worden in deze korte en compacte cursus uitgewerkt.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Ongewenste omgangsvormen, Vertrouwenspersoon, Conflicthantering, Omgaan met Agressie & Emotie en E-HRM.

Voor klagers en klaagsters is de vertrouwenspersoon nogal eens iemand die zij in vertrouwen nemen vanwege allerhande conflicten. Bijvoorbeeld vanwege een onbevredigend beoordelingsgesprek, of een promotie die niet doorgaat, of een arbeidscontract dat niet wordt verlengd. Soms is snel helder dat het daarbij gaat om een ‘puur’ arbeidsconflict en besluit de vertrouwenspersoon te verwijzen. Andere keren lijkt het arbeidsconflict echter voort te komen uit bijvoorbeeld pesten, of lijkt klager of klaagster vanwege het arbeidsconflict toch wel erg geïntimideerd te worden. Hoe reageert u als vertrouwenspersoon in zo’n geval.

Deze en andere aspecten worden in deze korte en compacte cursus uitgewerkt.

Wie nemen deel
Vertrouwenspersonen die onze basiscursus volgden of anderszins (een) cursus(sen) hebben gevolgd, of over de relevante kennis beschikken.

Accreditatie
Na afloop ontvangen de deelnemers een bewijs van deelname.
Deze cursus is door de LVV geaccrediteerd voor één dagdeel onder registratienummer VP-0022.

Aantal deelnemers
Minimaal 10 en maximaal 16 personen

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.