Medewerker klantenservice

Vaardigheden voor beroep Medewerker klantenservice

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van Medewerker klantenservice. Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

Professionele vaardighedenRelevantie
Klantenservice65 producten, 636 ervaringen, € 45 tot € 6.350
"
Call Centers11 producten, 37 ervaringen, € 54 tot € 1.100
"
Telefoonbeheer149 producten, 1307 ervaringen, € 20 tot € 3.995
"
Verkoop24 producten, 455 ervaringen, € 29 tot € 1.395
"
Telefonische Vaardigheden50 producten, 695 ervaringen, € 99 tot € 12.995
"
Customer Experience30 producten, 42 ervaringen, € 0 tot € 7.999
"
Retail112 producten, 0 ervaringen, € 799 tot € 8.195
"
Klantenrelatiebeheer37 producten, 8 ervaringen, € 0 tot € 4.385
"
Klanttevredenheid255 producten, 1334 ervaringen, € 29 tot € 11.500
"
Typen45 producten, 35 ervaringen, € 0 tot € 1.350
"
Gegevensinvoer5 producten, 0 ervaringen, € 299 tot € 2.698
"
Gasten Onthalen50 producten, 42 ervaringen, € 29 tot € 1.795
"
Merchandise58 producten, 38 ervaringen, € 0 tot € 8.200
"
Factureren19 producten, 22 ervaringen, € 29 tot € 3.770
"
Actief Luisteren51 producten, 283 ervaringen, € 29 tot € 2.314
"
Toon alle (15)
Persoonlijke / sociale vaardighedenRelevantie
Vriendelijkheid50 producten, 42 ervaringen, € 29 tot € 1.795
"
Probleemoplossing10 producten, 116 ervaringen, € 32 tot € 3.450
"
Communicatie162 producten, 1373 ervaringen, € 0 tot € 12.930
"
Multitasking31 producten, 8 ervaringen, € 0 tot € 7.500
"
Tactvol24 producten, 36 ervaringen, € 0 tot € 2.695
"
Servicegerichtheid20 producten, 39 ervaringen, € 146 tot € 1.290
"
Betrouwbaar18 producten, 1 ervaringen, € 0 tot € 2.975
"
Toon alle (7)