Hoofd Service

Vaardigheden voor beroep Hoofd Service

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van Hoofd Service. Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

Professionele vaardighedenRelevantie
Servicestandaarden51 producten, 31 ervaringen, € 37 tot € 8.441
"
Service Management51 producten, 31 ervaringen, € 37 tot € 8.441
"
ITIL238 producten, 272 ervaringen, € 295 tot € 6.490
"
Teamleiding55 producten, 25 ervaringen, € 0 tot € 10.495
"
Klanttevredenheid250 producten, 1254 ervaringen, € 16 tot € 11.500
"
Serviceverbeteringsplanning51 producten, 31 ervaringen, € 37 tot € 8.441
"
Prestatiemanagement22 producten, 18 ervaringen, € 7 tot € 3.600
"
IT-servicemanagement51 producten, 31 ervaringen, € 37 tot € 8.441
"
Service Level Agreement51 producten, 31 ervaringen, € 37 tot € 8.441
"
Financieel Management128 producten, 34 ervaringen, € 0 tot € 19.700
"
Ontwikkelingsplan
"
Klantenservice54 producten, 597 ervaringen, € 39 tot € 6.350
"
Klantenrelatiebeheer41 producten, 8 ervaringen, € 0 tot € 4.385
"
Operational Excellence
"
Operationeel Management125 producten, 400 ervaringen, € 17 tot € 6.550
"
Projectmanagement472 producten, 379 ervaringen, € 0 tot € 12.930
"
Servicekwaliteit171 producten, 86 ervaringen, € 0 tot € 22.500
"
Toon alle (17)