Usability, experience & conversie (training)

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 157 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
26 mrt. 2020 tot 9 apr. 2020
Toon rooster
event 26 maart 2020, 09:30-16:30, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 2 april 2020, 09:30-16:30, Online persuasion
event 9 april 2020, 09:30-16:30, Methodes voor conversie optimalisatie
Capelle aan den IJssel
26 mrt. 2020 tot 9 apr. 2020
Toon rooster
event 26 maart 2020, 09:30-16:30, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 2 april 2020, 09:30-16:30, Online persuasion
event 9 april 2020, 09:30-16:30, Methodes voor conversie optimalisatie
Eindhoven
26 mrt. 2020 tot 9 apr. 2020
Toon rooster
event 26 maart 2020, 09:30-16:30, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 2 april 2020, 09:30-16:30, Online persuasion
event 9 april 2020, 09:30-16:30, Methodes voor conversie optimalisatie
Leusden
26 mrt. 2020 tot 9 apr. 2020
Toon rooster
event 26 maart 2020, 09:30-16:30, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 2 april 2020, 09:30-16:30, Online persuasion
event 9 april 2020, 09:30-16:30, Methodes voor conversie optimalisatie
Utrecht
26 mrt. 2020 tot 9 apr. 2020
Toon rooster
event 26 maart 2020, 09:30-16:30, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 2 april 2020, 09:30-16:30, Online persuasion
event 9 april 2020, 09:30-16:30, Methodes voor conversie optimalisatie
Zwolle
26 mrt. 2020 tot 9 apr. 2020
Toon rooster
event 26 maart 2020, 09:30-16:30, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 2 april 2020, 09:30-16:30, Online persuasion
event 9 april 2020, 09:30-16:30, Methodes voor conversie optimalisatie
Amsterdam
3 jun. 2020 tot 17 jun. 2020
Toon rooster
event 3 juni 2020, 09:30-16:30, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 10 juni 2020, 09:30-16:30, Online persuasion
event 17 juni 2020, 09:30-16:30, Methodes voor conversie optimalisatie
Capelle aan den IJssel
3 jun. 2020 tot 17 jun. 2020
Toon rooster
event 3 juni 2020, 09:30-16:30, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 10 juni 2020, 09:30-16:30, Online persuasion
event 17 juni 2020, 09:30-16:30, Methodes voor conversie optimalisatie
Eindhoven
3 jun. 2020 tot 17 jun. 2020
Toon rooster
event 3 juni 2020, 09:30-16:30, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 10 juni 2020, 09:30-16:30, Online persuasion
event 17 juni 2020, 09:30-16:30, Methodes voor conversie optimalisatie
Leusden
3 jun. 2020 tot 17 jun. 2020
Toon rooster
event 3 juni 2020, 09:30-16:30, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 10 juni 2020, 09:30-16:30, Online persuasion
event 17 juni 2020, 09:30-16:30, Methodes voor conversie optimalisatie
Utrecht
3 jun. 2020 tot 17 jun. 2020
Toon rooster
event 3 juni 2020, 09:30-16:30, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 10 juni 2020, 09:30-16:30, Online persuasion
event 17 juni 2020, 09:30-16:30, Methodes voor conversie optimalisatie
Zwolle
3 jun. 2020 tot 17 jun. 2020
Toon rooster
event 3 juni 2020, 09:30-16:30, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 10 juni 2020, 09:30-16:30, Online persuasion
event 17 juni 2020, 09:30-16:30, Methodes voor conversie optimalisatie
Leusden
6 jul. 2020 tot 8 jul. 2020
Toon rooster
event 6 juli 2020, 09:30-16:30, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 7 juli 2020, 09:30-16:30, Online persuasion
event 8 juli 2020, 09:30-16:30, Methodes voor conversie optimalisatie
Leusden
26 aug. 2020 tot 28 aug. 2020
Toon rooster
event 26 augustus 2020, 09:30-16:30, User behavior en inspelen op klantinzicht
event 27 augustus 2020, 09:30-16:30, Online persuasion
event 28 augustus 2020, 09:30-16:30, Methodes voor conversie optimalisatie

Beschrijving

Omschrijving:

In de training Usability, Experience & Conversie leer je hoe je klantinzicht kunt verkrijgen en dit inzicht kunt benutten om de performance en user experience van jouw website te verbeteren. Je leert hoe je met beïnvloedings- en persuasion principes, testen en personalisatie de conversie kunt verhogen en conversiedoelen kunt behalen.

Doel:
Je leert: - UX onderzoeksmethoden toepassen voor het verkrijgen van klantinzicht, - De user experience van website(s) te verbeteren, - De conversie van website(s) te verhogen, - Beïnvloedings- en verleidingsprincipes toe te passen, - Testen, analyseren, meten en bijsturen.

Doelgroep:
Je bent werkzaam in de online wereld en wilt meer inzicht i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Omschrijving:

In de training Usability, Experience & Conversie leer je hoe je klantinzicht kunt verkrijgen en dit inzicht kunt benutten om de performance en user experience van jouw website te verbeteren. Je leert hoe je met beïnvloedings- en persuasion principes, testen en personalisatie de conversie kunt verhogen en conversiedoelen kunt behalen.

Doel:
Je leert: - UX onderzoeksmethoden toepassen voor het verkrijgen van klantinzicht, - De user experience van website(s) te verbeteren, - De conversie van website(s) te verhogen, - Beïnvloedings- en verleidingsprincipes toe te passen, - Testen, analyseren, meten en bijsturen.

Doelgroep:
Je bent werkzaam in de online wereld en wilt meer inzicht in usability, online user experience en conversie. Je wilt deze nieuwe kennis en inzichten direct toepassen om de performance van een website te optimaliseren.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten voor deelname aan deze training. Er wordt verondersteld dat je enige kennis hebt van online marketing.

Training

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.