Usability, Experience & Conversie

Niveau
Totale lesduur
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 135 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beeckestijn Business School biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Utrecht

Beschrijving

Usability, Experience & Conversie (Training) (summerschool)

In de training Usability, Experience & Conversie leer je hoe je klantinzicht kunt verkrijgen en dit inzicht kunt benutten om de performance en user experience van jouw website te verbeteren. Je leert hoe je met beïnvloedings- en persuasion principes, testen en personalisatie de conversie kunt verhogen en conversiedoelen kunt behalen. 

Je leert:

  • UX onderzoeksmethoden toepassen voor het verkrijgen van klantinzicht
  • De user experience van website(s) te verbeteren
  • De conversie van website(s) te verhogen
  • Beïnvloedings- en verleidingsprincipes toe te passen
  • Testen, analyseren, meten en bijsturen

Je leert niet alleen theorie, ma…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Usability, Experience & Conversie (Training) (summerschool)

In de training Usability, Experience & Conversie leer je hoe je klantinzicht kunt verkrijgen en dit inzicht kunt benutten om de performance en user experience van jouw website te verbeteren. Je leert hoe je met beïnvloedings- en persuasion principes, testen en personalisatie de conversie kunt verhogen en conversiedoelen kunt behalen. 

Je leert:

  • UX onderzoeksmethoden toepassen voor het verkrijgen van klantinzicht
  • De user experience van website(s) te verbeteren
  • De conversie van website(s) te verhogen
  • Beïnvloedings- en verleidingsprincipes toe te passen
  • Testen, analyseren, meten en bijsturen

Je leert niet alleen theorie, maar past deze theorie ook meteen toe in de praktijk. Zo maak je meteen al een eerste slag in het verbeteren van de performance van jouw website!

Voor wie bedoeld?

Je bent werkzaam in de online wereld en wilt meer inzicht in usability, online user experience en conversie. Je wilt deze nieuwe kennis en inzichten direct toepassen om de performance van een website te optimaliseren.  

Vooropleiding

Er zijn geen voorvereisten voor deelname aan deze training. Er wordt verondersteld dat je enige kennis hebt van online marketing.

Onderwerpen tijdens de opleiding usability, experience & conversie.

  • De opleiding Usability, Experience & Conversie bestaat uit 3 collegedagen. De opleiding leert je hoe je praktisch en concreet met usability & conversievraagstukken aan de slag kunt. 

    1. User behavior & inspelen op klantinzicht
    2. Online persuasion
    3. Methodes voor conversie optimalisatie

Toepassing in de praktijk

Je leert niet alleen theorie, maar past deze theorie ook meteen toe in de praktijk door het uitvoeren van concrete opdrachten. Zo maak je meteen al een eerste slag in het verbeteren van de performance van jouw website! Heb je geen eigen website, dan hebben wij genoeg leuke cases beschikbaar waaraan je kunt werken. 

Collegetijden en -duur

De korte opleiding Usability, experience en conversie kent 3 collegedagen. De collegetijden zijn van 09.00 - 12.00 en van 13.00 - 16.00 uur. De colleges worden op één vaste dag in de week gegeven, verspreid over 3 weken. 

Studiebelasting

Naast de wekelijkse collegedag gemiddeld 5 uur per week voor zelfstudie (o.a. het lezen van vakliteratuur, e-learning, opdrachten). De opleiding is uitstekend te volgen naast een drukke baan.  

Investering*

Het collegegeld bedraagt € 1.990,-. Dit is exclusief een pakket met vakliteratuur, e-learning, arrangementskosten t.w.v. € 195,-. Deze prijzen zijn exclusief BTW. Er zijn mogelijkheden voor BTW-vrij factureren en betaling in termijnen. Informeer naar de mogelijkheden. 

* De hier genoemde prijzen zijn de actuele en geldende tarieven per 1 januari 2017. Dit zijn de kosten die in rekening worden gebracht na inschrijving. Het kan voorkomen dat bijvoorbeeld in foldermateriaal nog andere tarieven staan genoemd, deze zijn dan niet juist.

Topdocenten met praktijkervaring

Beeckestijn Business School werkt met topdocenten met zeer ruime praktijkervaring op het vakgebied van de opleiding. Op deze manier vormen de colleges een prettige mix van theorie en praktijk en gebruiken we inspirerende praktijkcases en voorbeelden.

Clinics en whitepapers

Beeckestijn Business School geeft regelmatig clinics over diverse onderwerpen en publiceert regelmatig nieuwe kennisdocumenten in de vorm van whitepapers. Deze clinics en whitepapers zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via de site van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business School doet dit in het verlengde van haar opleidingen... #kennisdelen gaat verder dan alleen de opleidingen en de bijhorende colleges.

Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie & customer management en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen en trainingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn Business School ook korte opleidingen en trainingen die verdieping bieden binnen een vakgebied, branchespecifieke masterclasses en op maat gemaakte in-company trajecten.
Doel van Beeckestijn is het ontwikkelen en aanbieden van kortdurende hoogwaardige opleidingen waarbij de opgedane kennis direct in de praktijk kan worden ingezet.

Er zijn nog geen ervaringen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)