Service Excellence Management (korte opleiding)

De opleiding van Beeckestijn Business School is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

9
Gemiddeld cijfer voor Service Excellence Management (korte opleiding)
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Effectief Communiceren in 4 maanden

Logo van ICM opleidingen & trainingen
|META_INFO|

Je leert de verschillende onderdelen van jouw manier van communiceren herkennen en verbeteren. Na afloop van de training communiceer je daa…

check_box_outline_blank

Emotionele Intelligentie in 4 maanden

Logo van YEARTH Academy
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Het onderscheidende vermogen tussen professionals ligt niet zozeer in de cognitieve intelligentie (IQ), maar in hun emotionele intelligenti…

check_box_outline_blank

Effectief Communiceren in 4 maanden

Logo van YEARTH Academy
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Bewust communiceren is één van de belangrijkste ingrediënten voor succes. Het is een essentieel onderdeel bij het opbouwen en onderhouden v…

check_box_outline_blank

Persoonlijke en Politieke Invloed - 3 dagen - informele invloed - effectieve communicatie - persoonlijk leiderschap -

Logo van JBBX
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Persoonlijke Effectiviteit en Politieke Invloed - 3 dagen Professionals en managers kennen de uitdaging van hoe effectief te blijven in (gr…

check_box_outline_blank

Klantgerichte communicatie voor Customer Service en binnendienst Verkoop

Logo van ISA Training & Coaching B.V.
|META_INFO|

EFFECTIEVER IN KLANTCONTACT “Vanuit aandacht en bewustzijn effectiever in contact met klanten” Bestemd voor De training is geschikt voor jo…

check_box_outline_blank

Customer Journey

Logo van ICM opleidingen & trainingen
|META_INFO|

In deze training leer je de klantreis in kaart te brengen en momenten van de waarheid te herkennen. Ben je marketing- of communicatieprofes…

check_box_outline_blank

Trainersvaardigheden voor interne trainers - train de trainer

Logo van Skala Training & Advies
|META_INFO|

Train de trainer - startdatum 25 april 2024. Dag 2 is op 19 juni 2024. Veel organisaties kiezen er in deze tijd voor om bestaande kennis bi…

check_box_outline_blank

Customer Journey - Dag

Logo van SRM
|META_INFO|

Je bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en je wilt binnen je organisatie aan de hand van klantreizen de bedrijfsresultaten…

check_box_outline_blank

Technische Bedrijfskunde

Logo van HanzePro, Hanzehogeschool Groningen
|META_INFO|

Let op: Deze opleiding valt onder het wettelijk collegegeld. Schrijf je voor deze opleiding ook in via Studielink (www.studielink.nl/) Uitg…

check_box_outline_blank

Customer Journey Design

Logo van Capgemini Academy
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Korte beschrijving In deze training leer je hoe je een klantreis ontwerpt. Door te focussen op nieuwe contactpunten, verbetert het inzicht …

starstarstarstarstar_half
Edwin Groeneveld
Managing Director Benelux & Eastern Europe bij Ubisoft
9
warning Service Excellence Management (korte opleiding) is niet meer beschikbaar

"Ik heb de opleiding als zeer prettig en nuttig ervaren. De docenten zijn inspirerend en staan ook met een been in de praktijk. Doordat de opleiding praktijkgericht is, heb ik het ook direct kunnen toepassen. De begeleiding van de individuele opdracht en het eindgesprek gaan zeer vlot en professioneel. Groot compliment voor de lunch en een minpuntje voor de online omgeving die mijn inziens vanuit de techniek is bedacht. " - 17-01-2019 10:10

"Ik heb de opleiding als zeer prettig en nuttig ervaren. De docenten zijn inspirerend en staan ook met een been in de praktijk. Doordat de op… alles lezen - 17-01-2019 10:10