Content Marketing & Cross Media (post-HBO)

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 157 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Content Marketing & Cross Media (post-HBO)
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
Lisa Klein Klouwenberg-Pool
starstarstarstarstar
Lisa Klein Klouwenberg-Pool
10
Content Marketing & Cross Media (post-HBO)

"Goede opleiding waar ik veel heb geleerd met fijne docenten. Alles kon ik direct in de praktijk brengen. De lesstof sloot aan op wat er gevraagd werd. De casedag was de kers op de taart." - 19-02-2020 12:52

"Goede opleiding waar ik veel heb geleerd met fijne docenten. Alles kon ik direct in de praktijk brengen. De lesstof sloot aan op wat er gevr… alles lezen - 19-02-2020 12:52

Startdata en plaatsen

place Utrecht
15 apr. 2020 tot 17 jun. 2020
Toon rooster
event 15 april 2020, 08:30-12:00, Introductie Cross media & content marketing en uitleg plan
event 15 april 2020, 13:00-16:00, Persona ontwikkeling
event 20 april 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 22 april 2020, 09:00-12:00, Customer journeys en experience
event 22 april 2020, 13:00-16:00, Crossmediale storytelling
event 13 mei 2020, 09:00-12:00, Content Marketing Strategie
event 13 mei 2020, 13:00-16:00, Contentformats en -tactieken
event 25 mei 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 25 mei 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 27 mei 2020, 09:00-12:00, Het inrichten en beheren van programma's
event 27 mei 2020, 13:00-16:00, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 3 juni 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 10 juni 2020, 09:00-12:00, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 10 juni 2020, 13:00-16:00, Reservecollege
event 17 juni 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
place Amsterdam
24 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 24 september 2020, 18:00-21:30, Introductie Cross media & content marketing en uitleg plan
event 1 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 8 oktober 2020, 18:30-21:30, Customer journeys en experience
event 29 oktober 2020, 18:30-21:30, Content Marketing Strategie
event 5 november 2020, 18:30-21:30, Contentformats en -tactieken
event 12 november 2020, 18:30-21:30, Crossmediale storytelling
event 19 november 2020, 18:30-21:30, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 26 november 2020, 18:30-21:30, Het inrichten en beheren van programma's
event 3 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 10 december 2020, 18:30-21:30, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 7 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 14 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
place Capelle aan den IJssel
24 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 24 september 2020, 18:00-21:30, Introductie Cross media & content marketing en uitleg plan
event 1 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 8 oktober 2020, 18:30-21:30, Customer journeys en experience
event 29 oktober 2020, 18:30-21:30, Content Marketing Strategie
event 5 november 2020, 18:30-21:30, Contentformats en -tactieken
event 12 november 2020, 18:30-21:30, Crossmediale storytelling
event 19 november 2020, 18:30-21:30, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 26 november 2020, 18:30-21:30, Het inrichten en beheren van programma's
event 3 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 10 december 2020, 18:30-21:30, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 7 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 14 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
place Eindhoven
24 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 24 september 2020, 18:00-21:30, Introductie Cross media & content marketing en uitleg plan
event 1 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 8 oktober 2020, 18:30-21:30, Customer journeys en experience
event 29 oktober 2020, 18:30-21:30, Content Marketing Strategie
event 5 november 2020, 18:30-21:30, Contentformats en -tactieken
event 12 november 2020, 18:30-21:30, Crossmediale storytelling
event 19 november 2020, 18:30-21:30, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 26 november 2020, 18:30-21:30, Het inrichten en beheren van programma's
event 3 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 10 december 2020, 18:30-21:30, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 7 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 14 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
place Leusden
24 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 24 september 2020, 18:00-21:30, Introductie Cross media & content marketing en uitleg plan
event 1 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 8 oktober 2020, 18:30-21:30, Customer journeys en experience
event 29 oktober 2020, 18:30-21:30, Content Marketing Strategie
event 5 november 2020, 18:30-21:30, Contentformats en -tactieken
event 12 november 2020, 18:30-21:30, Crossmediale storytelling
event 19 november 2020, 18:30-21:30, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 26 november 2020, 18:30-21:30, Het inrichten en beheren van programma's
event 3 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 10 december 2020, 18:30-21:30, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 7 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 14 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
place Utrecht
24 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 24 september 2020, 18:00-21:30, Introductie Cross media & content marketing en uitleg plan
event 1 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 8 oktober 2020, 18:30-21:30, Customer journeys en experience
event 29 oktober 2020, 18:30-21:30, Content Marketing Strategie
event 5 november 2020, 18:30-21:30, Contentformats en -tactieken
event 12 november 2020, 18:30-21:30, Crossmediale storytelling
event 19 november 2020, 18:30-21:30, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 26 november 2020, 18:30-21:30, Het inrichten en beheren van programma's
event 3 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 10 december 2020, 18:30-21:30, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 7 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 14 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
place Zwolle
24 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 24 september 2020, 18:00-21:30, Introductie Cross media & content marketing en uitleg plan
event 1 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 8 oktober 2020, 18:30-21:30, Customer journeys en experience
event 29 oktober 2020, 18:30-21:30, Content Marketing Strategie
event 5 november 2020, 18:30-21:30, Contentformats en -tactieken
event 12 november 2020, 18:30-21:30, Crossmediale storytelling
event 19 november 2020, 18:30-21:30, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 26 november 2020, 18:30-21:30, Het inrichten en beheren van programma's
event 3 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 10 december 2020, 18:30-21:30, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 7 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 14 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
place Amsterdam
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Introductie Cross media & content marketing en uitleg plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Customer journeys en experience
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Content Marketing Strategie
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Contentformats en -tactieken
event 17 november 2020, 18:30-21:30, Crossmediale storytelling
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Het inrichten en beheren van programma's
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
place Capelle aan den IJssel
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Introductie Cross media & content marketing en uitleg plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Customer journeys en experience
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Content Marketing Strategie
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Contentformats en -tactieken
event 17 november 2020, 18:30-21:30, Crossmediale storytelling
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Het inrichten en beheren van programma's
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
place Eindhoven
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Introductie Cross media & content marketing en uitleg plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Customer journeys en experience
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Content Marketing Strategie
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Contentformats en -tactieken
event 17 november 2020, 18:30-21:30, Crossmediale storytelling
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Het inrichten en beheren van programma's
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
place Leusden
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Introductie Cross media & content marketing en uitleg plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Customer journeys en experience
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Content Marketing Strategie
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Contentformats en -tactieken
event 17 november 2020, 18:30-21:30, Crossmediale storytelling
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Het inrichten en beheren van programma's
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
place Utrecht
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Introductie Cross media & content marketing en uitleg plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Customer journeys en experience
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Content Marketing Strategie
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Contentformats en -tactieken
event 17 november 2020, 18:30-21:30, Crossmediale storytelling
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Het inrichten en beheren van programma's
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
place Zwolle
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Introductie Cross media & content marketing en uitleg plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Customer journeys en experience
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Content Marketing Strategie
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Contentformats en -tactieken
event 17 november 2020, 18:30-21:30, Crossmediale storytelling
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Het inrichten en beheren van programma's
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
place Amsterdam
27 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 27 oktober 2020, 08:30-12:00, Introductie Cross media & content marketing en uitleg plan
event 27 oktober 2020, 13:00-16:00, Persona ontwikkeling
event 3 november 2020, 09:00-12:00, Customer journeys en experience
event 3 november 2020, 13:00-16:00, Content Marketing Strategie
event 10 november 2020, 13:00-16:00, Crossmediale storytelling
event 10 november 2020, 09:00-12:00, Contentformats en -tactieken
event 17 november 2020, 13:00-16:00, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 17 november 2020, 09:00-12:00, Het inrichten en beheren van programma's
event 24 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 1 december 2020, 09:00-12:00, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 8 december 2020, 13:00-16:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 15 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
place Leusden
27 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 27 oktober 2020, 08:30-12:00, Introductie Cross media & content marketing en uitleg plan
event 27 oktober 2020, 13:00-16:00, Persona ontwikkeling
event 3 november 2020, 13:00-16:00, Content Marketing Strategie
event 3 november 2020, 09:00-12:00, Customer journeys en experience
event 10 november 2020, 09:00-12:00, Contentformats en -tactieken
event 10 november 2020, 13:00-16:00, Crossmediale storytelling
event 17 november 2020, 13:00-16:00, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 17 november 2020, 09:00-12:00, Het inrichten en beheren van programma's
event 24 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 1 december 2020, 09:00-12:00, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 8 december 2020, 13:00-16:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 15 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
place Utrecht
27 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 27 oktober 2020, 13:00-16:00, Persona ontwikkeling
event 27 oktober 2020, 08:30-12:00, Introductie Cross media & content marketing en uitleg plan
event 3 november 2020, 13:00-16:00, Content Marketing Strategie
event 3 november 2020, 09:00-12:00, Customer journeys en experience
event 10 november 2020, 09:00-12:00, Contentformats en -tactieken
event 10 november 2020, 13:00-16:00, Crossmediale storytelling
event 17 november 2020, 13:00-16:00, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 17 november 2020, 09:00-12:00, Het inrichten en beheren van programma's
event 24 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 1 december 2020, 09:00-12:00, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 8 december 2020, 13:00-16:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 15 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
place Amsterdam
28 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 28 oktober 2020, 08:30-12:00, Introductie Cross media & content marketing en uitleg plan
event 28 oktober 2020, 13:00-16:00, Persona ontwikkeling
event 4 november 2020, 13:00-16:00, Content Marketing Strategie
event 4 november 2020, 09:00-12:00, Customer journeys en experience
event 11 november 2020, 13:00-16:00, Crossmediale storytelling
event 11 november 2020, 09:00-12:00, Contentformats en -tactieken
event 18 november 2020, 09:00-12:00, Het inrichten en beheren van programma's
event 18 november 2020, 13:00-16:00, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 25 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 2 december 2020, 09:00-12:00, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 2 december 2020, 13:00-16:00, Reservecollege
event 9 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
place Leusden
28 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 28 oktober 2020, 08:30-12:00, Introductie Cross media & content marketing en uitleg plan
event 28 oktober 2020, 13:00-16:00, Persona ontwikkeling
event 4 november 2020, 13:00-16:00, Content Marketing Strategie
event 4 november 2020, 09:00-12:00, Customer journeys en experience
event 11 november 2020, 13:00-16:00, Crossmediale storytelling
event 11 november 2020, 09:00-12:00, Contentformats en -tactieken
event 18 november 2020, 13:00-16:00, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 18 november 2020, 09:00-12:00, Het inrichten en beheren van programma's
event 25 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 2 december 2020, 13:00-16:00, Reservecollege
event 2 december 2020, 09:00-12:00, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 9 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
place Utrecht
28 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 28 oktober 2020, 13:00-16:00, Persona ontwikkeling
event 28 oktober 2020, 08:30-12:00, Introductie Cross media & content marketing en uitleg plan
event 4 november 2020, 09:00-12:00, Customer journeys en experience
event 4 november 2020, 13:00-16:00, Content Marketing Strategie
event 11 november 2020, 13:00-16:00, Crossmediale storytelling
event 11 november 2020, 09:00-12:00, Contentformats en -tactieken
event 18 november 2020, 13:00-16:00, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes
event 18 november 2020, 09:00-12:00, Het inrichten en beheren van programma's
event 25 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 2 december 2020, 13:00-16:00, Reservecollege
event 2 december 2020, 09:00-12:00, Organisatie, implementatie en werkcollege
event 9 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Deze opleiding wordt voorlopig online gegeven. Voor meer info zie: https://www.beeckestijn.org/nieuws/alle-opleidingen-en-trainingen-zijn-coronaproof

Iedereen weet dat traditionele marketing en reclame niet meer werken. Content is king en content marketing wordt daarom steeds belangrijker. Maar hoe bereik je je doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap? Aan welke content heeft je doelgroep behoefte? En welke kanalen gebruiken zij? De post-HBO opleiding Content Marketing & Cross Media leert je hoe je een goede crossmediale contentstrategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is om seamless customer experience te creëren door de beoogde doelgroep op het juiste mom…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Crossmedia, Content Marketing, Marketing management, Marketingstrategie en Conceptontwikkeling.

Omschrijving:

Deze opleiding wordt voorlopig online gegeven. Voor meer info zie: https://www.beeckestijn.org/nieuws/alle-opleidingen-en-trainingen-zijn-coronaproof

Iedereen weet dat traditionele marketing en reclame niet meer werken. Content is king en content marketing wordt daarom steeds belangrijker. Maar hoe bereik je je doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap? Aan welke content heeft je doelgroep behoefte? En welke kanalen gebruiken zij? De post-HBO opleiding Content Marketing & Cross Media leert je hoe je een goede crossmediale contentstrategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is om seamless customer experience te creëren door de beoogde doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap via het juiste kanaal te bereiken. Belangrijk hierbij is een crossmedia aanpak waarbij verschillende media zowel online als offline elkaar versterken.

Doel:
De Post-HBO opleiding Content Marketing en Crossmedia leert je een crossmediale content marketing strategie te ontwikkelen en implementeren binnen je organisatie. Binnen vier maanden beheers je strategie en praktijk van crossmediale content marketing.

Je leert: - De laatste trends en inzichten op het gebied van crossmediale content marketing, - Een content strategie te ontwikkelen en te vertalen naar een content marketingplan, - Hoe je een persona ontwikkelt en je boodschap afstemt op de verschillende fases in de customer journey, - Wat crossmediale storytelling is en hoe je het kunt inzetten om je verhaal over te brengen, - Wat van belang is voor het creëren van goede content, - De belangrijkste KPI’s voor content marketing en hoe je de resultaten kunt meten en bijsturen, - Hoe je content marketing goed organiseert en implementeert binnen je organisatie.

Dankzij onze ervaren docenten, praktische kennis en vele cases en interactie met groepsgenoten leer je binnen 4 maanden hoe je op tactische niveau digital marketing succesvol inzet.

Doelgroep:
De opleiding Content Marketing & Crossmedia is bedoeld voor marketeers en communicatieprofessionals die zich willen bezig houden met (crossmediale) content marketing, creatie en distributie. Je wilt niet alleen je huidige kennis verbreden en verdiepen maar deze ook leren toepassen in de praktijk.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Post-HBO

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

10
Gemiddeld cijfer voor Content Marketing & Cross Media (post-HBO)
Gebaseerd op 1 ervaring
Lisa Klein Klouwenberg-Pool
starstarstarstarstar
Lisa Klein Klouwenberg-Pool
10
Content Marketing & Cross Media (post-HBO)

"Goede opleiding waar ik veel heb geleerd met fijne docenten. Alles kon ik direct in de praktijk brengen. De lesstof sloot aan op wat er gevraagd werd. De casedag was de kers op de taart." - 19-02-2020 12:52

"Goede opleiding waar ik veel heb geleerd met fijne docenten. Alles kon ik direct in de praktijk brengen. De lesstof sloot aan op wat er gevr… alles lezen - 19-02-2020 12:52

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.