Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 157 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Bouwstenen van campagne management
event 8 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Conversie en crossselling tactieken
event 17 november 2020, 18:30-21:30, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Marketing analytics en accountability
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Campagne management organisatie, processen & executie
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeCapelle aan den IJssel
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Bouwstenen van campagne management
event 8 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Conversie en crossselling tactieken
event 17 november 2020, 18:30-21:30, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Marketing analytics en accountability
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Campagne management organisatie, processen & executie
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeEindhoven
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Bouwstenen van campagne management
event 8 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Conversie en crossselling tactieken
event 17 november 2020, 18:30-21:30, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Marketing analytics en accountability
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Campagne management organisatie, processen & executie
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeLeusden
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Bouwstenen van campagne management
event 8 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Conversie en crossselling tactieken
event 17 november 2020, 18:30-21:30, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Marketing analytics en accountability
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Campagne management organisatie, processen & executie
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
computer Online: Online Classroom
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Bouwstenen van campagne management
event 8 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Conversie en crossselling tactieken
event 17 november 2020, 18:30-21:30, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Marketing analytics en accountability
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Campagne management organisatie, processen & executie
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Bouwstenen van campagne management
event 8 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Conversie en crossselling tactieken
event 17 november 2020, 18:30-21:30, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Marketing analytics en accountability
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Campagne management organisatie, processen & executie
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeZwolle
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Bouwstenen van campagne management
event 8 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 27 oktober 2020, 18:30-21:30, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 10 november 2020, 18:30-21:30, Conversie en crossselling tactieken
event 17 november 2020, 18:30-21:30, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Marketing analytics en accountability
event 1 december 2020, 18:30-21:30, Campagne management organisatie, processen & executie
event 8 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
29 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 oktober 2020, 08:30-12:00, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 29 oktober 2020, 13:00-16:00, Bouwstenen van campagne management
event 5 november 2020, 13:00-16:00, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 5 november 2020, 09:00-12:00, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 9 november 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 12 november 2020, 09:00-12:00, Conversie en crossselling tactieken
event 12 november 2020, 13:00-16:00, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 19 november 2020, 09:00-12:00, Marketing analytics en accountability
event 19 november 2020, 13:00-16:00, Campagne management organisatie, processen & executie
event 26 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 3 december 2020, 09:00-12:00, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 3 december 2020, 13:00-16:00, Reservecollege
event 10 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeLeusden
29 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 oktober 2020, 13:00-16:00, Bouwstenen van campagne management
event 29 oktober 2020, 08:30-12:00, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 5 november 2020, 13:00-16:00, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 5 november 2020, 09:00-12:00, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 9 november 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 12 november 2020, 09:00-12:00, Conversie en crossselling tactieken
event 12 november 2020, 13:00-16:00, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 19 november 2020, 13:00-16:00, Campagne management organisatie, processen & executie
event 19 november 2020, 09:00-12:00, Marketing analytics en accountability
event 26 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 3 december 2020, 13:00-16:00, Reservecollege
event 3 december 2020, 09:00-12:00, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 10 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
computer Online: Online Classroom
29 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 oktober 2020, 13:00-16:00, Bouwstenen van campagne management
event 29 oktober 2020, 08:30-12:00, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 5 november 2020, 09:00-12:00, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 5 november 2020, 13:00-16:00, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 9 november 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 12 november 2020, 09:00-12:00, Conversie en crossselling tactieken
event 12 november 2020, 13:00-16:00, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 19 november 2020, 09:00-12:00, Marketing analytics en accountability
event 19 november 2020, 13:00-16:00, Campagne management organisatie, processen & executie
event 26 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 3 december 2020, 09:00-12:00, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 3 december 2020, 13:00-16:00, Reservecollege
event 10 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
29 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 oktober 2020, 08:30-12:00, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 29 oktober 2020, 13:00-16:00, Bouwstenen van campagne management
event 5 november 2020, 13:00-16:00, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 5 november 2020, 09:00-12:00, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 9 november 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 12 november 2020, 09:00-12:00, Conversie en crossselling tactieken
event 12 november 2020, 13:00-16:00, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 19 november 2020, 13:00-16:00, Campagne management organisatie, processen & executie
event 19 november 2020, 09:00-12:00, Marketing analytics en accountability
event 26 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 3 december 2020, 13:00-16:00, Reservecollege
event 3 december 2020, 09:00-12:00, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 10 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 09:45-11:45, B2B Digital Marketing (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma-uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.

Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen door middel van marketing automation.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is bedoeld voor professionals die een vol…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing Automation, Campagne management, Marketingstrategie, Growth Hacking en Data Driven Marketing.

Omschrijving:

Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.

Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen door middel van marketing automation.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is bedoeld voor professionals die een volwaardig gesprekspartner willen worden op het gebied van marketing automation en campagne management. Je wil je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in de praktijk.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Post-HBO

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.