Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 182 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO)
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Kim van Loo
Marketeer
10
Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO)

"Hele fijne, goede opleiding met veel diepgang. Ook enorm fijn dat je echt een plan maakt voor het bedrijf waarvoor je werkt en het dus ook meteen kan toepassen. Ik heb er veel aan gehad! Zeker aanrader voor elke marketeer die met marketing automation bezig is." - 17-01-2022 09:28

"Hele fijne, goede opleiding met veel diepgang. Ook enorm fijn dat je echt een plan maakt voor het bedrijf waarvoor je werkt en het dus ook m… alles lezen - 17-01-2022 09:28

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
24 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 24 september 2024, 18:00-21:30, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 1 oktober 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Bouwstenen van campagne management
event 3 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 8 oktober 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 15 oktober 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 5 november 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken
event 12 november 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Marketing analytics en accountability
event 19 november 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 26 november 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Campagne management organisatie, processen & executie
event 3 december 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 10 december 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 17 december 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 7 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeCapelle aan den IJssel
24 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 24 september 2024, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 1 oktober 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Bouwstenen van campagne management
event 3 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 8 oktober 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 15 oktober 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 5 november 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Conversie en crossselling tactieken
event 12 november 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Marketing analytics en accountability
event 19 november 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 26 november 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Campagne management organisatie, processen & executie
event 3 december 2024, 09:00-17:30, Capelle aan den IJssel, Casedag
event 10 december 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 17 december 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 7 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeEindhoven
24 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 24 september 2024, 18:00-21:30, Eindhoven, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 1 oktober 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Bouwstenen van campagne management
event 3 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 8 oktober 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 15 oktober 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 5 november 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Conversie en crossselling tactieken
event 12 november 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Marketing analytics en accountability
event 19 november 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 26 november 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Campagne management organisatie, processen & executie
event 3 december 2024, 09:00-17:30, Eindhoven, Casedag
event 10 december 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 17 december 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 7 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
24 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 24 september 2024, 18:00-21:30, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 1 oktober 2024, 18:30-21:30, Leusden, Bouwstenen van campagne management
event 3 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 8 oktober 2024, 18:30-21:30, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 15 oktober 2024, 18:30-21:30, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 5 november 2024, 18:30-21:30, Leusden, Conversie en crossselling tactieken
event 12 november 2024, 18:30-21:30, Leusden, Marketing analytics en accountability
event 19 november 2024, 18:30-21:30, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 26 november 2024, 18:30-21:30, Leusden, Campagne management organisatie, processen & executie
event 3 december 2024, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 10 december 2024, 18:30-21:30, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 17 december 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 7 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
24 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 24 september 2024, 18:00-21:30, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 1 oktober 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Bouwstenen van campagne management
event 3 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 8 oktober 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 15 oktober 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 5 november 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken
event 12 november 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Marketing analytics en accountability
event 19 november 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 26 november 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Campagne management organisatie, processen & executie
event 3 december 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 10 december 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 17 december 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 7 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeZwolle
24 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 24 september 2024, 18:00-21:30, Zwolle, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 1 oktober 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Bouwstenen van campagne management
event 3 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 8 oktober 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 15 oktober 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 5 november 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Conversie en crossselling tactieken
event 12 november 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Marketing analytics en accountability
event 19 november 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 26 november 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Campagne management organisatie, processen & executie
event 3 december 2024, 09:00-17:30, Zwolle, Casedag
event 10 december 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 17 december 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 7 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeAmsterdam
7 nov. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 7 november 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Bouwstenen van campagne management
event 7 november 2024, 08:30-12:00, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 13 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 14 november 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 14 november 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 21 november 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken
event 21 november 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 28 november 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Campagne management organisatie, processen & executie
event 28 november 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Marketing analytics en accountability
event 2 december 2024, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag
event 12 december 2024, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 12 december 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 9 januari 2025, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeLeusden
7 nov. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 7 november 2024, 08:30-12:00, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 7 november 2024, 13:00-16:00, Leusden, Bouwstenen van campagne management
event 13 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 14 november 2024, 13:00-16:00, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 14 november 2024, 09:00-12:00, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 21 november 2024, 09:00-12:00, Leusden, Conversie en crossselling tactieken
event 21 november 2024, 13:00-16:00, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 28 november 2024, 09:00-12:00, Leusden, Marketing analytics en accountability
event 28 november 2024, 13:00-16:00, Leusden, Campagne management organisatie, processen & executie
event 2 december 2024, 09:00-17:30, Leusden, Casedag
event 12 december 2024, 09:00-12:00, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 12 december 2024, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 9 januari 2025, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking
placeUtrecht
7 nov. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 7 november 2024, 08:30-12:00, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 7 november 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Bouwstenen van campagne management
event 13 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 14 november 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 14 november 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 21 november 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 21 november 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken
event 28 november 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Campagne management organisatie, processen & executie
event 28 november 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Marketing analytics en accountability
event 2 december 2024, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag
event 12 december 2024, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 12 december 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 9 januari 2025, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma-uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.

Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen door middel van marketing automation.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is bedoeld voor professionals die een vol…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Campagne management, Campagnes, Marketing Automation, Marketingstrategie en Reputatiemanagement.

Omschrijving:

Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.

Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen door middel van marketing automation.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is bedoeld voor professionals die een volwaardig gesprekspartner willen worden op het gebied van marketing automation en campagne management. Je wil je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in de praktijk.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

10
Gemiddeld cijfer voor Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO)
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Kim van Loo
Marketeer
10
Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO)

"Hele fijne, goede opleiding met veel diepgang. Ook enorm fijn dat je echt een plan maakt voor het bedrijf waarvoor je werkt en het dus ook meteen kan toepassen. Ik heb er veel aan gehad! Zeker aanrader voor elke marketeer die met marketing automation bezig is." - 17-01-2022 09:28

"Hele fijne, goede opleiding met veel diepgang. Ook enorm fijn dat je echt een plan maakt voor het bedrijf waarvoor je werkt en het dus ook m… alles lezen - 17-01-2022 09:28

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.