Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO)
"Hele fijne, goede opleiding met veel diepgang. Ook enorm fijn dat je echt een plan maakt voor het bedrijf waarvoor je werkt en het dus ook meteen kan toepassen. Ik heb er veel aan gehad! Zeker aanrader voor elke marketeer die met marketing automation bezig is." - 17-01-2022 09:28
"Hele fijne, goede opleiding met veel diepgang. Ook enorm fijn dat je echt een plan maakt voor het bedrijf waarvoor je werkt en het dus ook m… alles lezen - 17-01-2022 09:28
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 27 sep. 2022 tot 17 jan. 2023Toon rooster event 27 september 2022, 18:00-21:30, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 4 oktober 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Bouwstenen van campagne management event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 11 oktober 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 1 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling event 8 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken event 15 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 22 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Marketing analytics en accountability event 29 november 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Campagne management organisatie, processen & executie event 6 december 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 13 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 20 december 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 17 januari 2023, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeCapelle aan den IJssel 27 sep. 2022 tot 17 jan. 2023Toon rooster event 27 september 2022, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 4 oktober 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Bouwstenen van campagne management event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 11 oktober 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 1 november 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Leadgeneration en klantontwikkeling event 8 november 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Conversie en crossselling tactieken event 15 november 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 22 november 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Marketing analytics en accountability event 29 november 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Campagne management organisatie, processen & executie event 6 december 2022, 09:00-17:30, Capelle aan den IJssel, Casedag event 13 december 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 20 december 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 17 januari 2023, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeEindhoven 27 sep. 2022 tot 17 jan. 2023Toon rooster event 27 september 2022, 18:00-21:30, Eindhoven, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 4 oktober 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Bouwstenen van campagne management event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 11 oktober 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 1 november 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Leadgeneration en klantontwikkeling event 8 november 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Conversie en crossselling tactieken event 15 november 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 22 november 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Marketing analytics en accountability event 29 november 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Campagne management organisatie, processen & executie event 6 december 2022, 09:00-17:30, Eindhoven, Casedag event 13 december 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 20 december 2022, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 17 januari 2023, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeLeusden 27 sep. 2022 tot 10 jan. 2023Toon rooster event 27 september 2022, 18:00-21:30, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 4 oktober 2022, 18:30-21:30, Leusden, Bouwstenen van campagne management event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 11 oktober 2022, 18:30-21:30, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 1 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling event 8 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Conversie en crossselling tactieken event 15 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 22 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Marketing analytics en accountability event 29 november 2022, 18:30-21:30, Leusden, Campagne management organisatie, processen & executie event 8 december 2022, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 13 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 20 december 2022, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege |
placeUtrecht 27 sep. 2022 tot 17 jan. 2023Toon rooster event 27 september 2022, 18:00-21:30, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 4 oktober 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Bouwstenen van campagne management event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 11 oktober 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 1 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling event 8 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken event 15 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 22 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Marketing analytics en accountability event 29 november 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Campagne management organisatie, processen & executie event 6 december 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag event 13 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 20 december 2022, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 17 januari 2023, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeZwolle 27 sep. 2022 tot 17 jan. 2023Toon rooster event 27 september 2022, 18:00-21:30, Zwolle, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 4 oktober 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Bouwstenen van campagne management event 6 oktober 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 11 oktober 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 1 november 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Leadgeneration en klantontwikkeling event 8 november 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Conversie en crossselling tactieken event 15 november 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 22 november 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Marketing analytics en accountability event 29 november 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Campagne management organisatie, processen & executie event 6 december 2022, 09:00-17:30, Zwolle, Casedag event 13 december 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 20 december 2022, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 10 januari 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 17 januari 2023, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeAmsterdam 3 nov. 2022 tot 15 dec. 2022Toon rooster event 3 november 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Bouwstenen van campagne management event 3 november 2022, 08:30-12:00, Amsterdam, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 10 november 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Leadgeneration en klantontwikkeling event 10 november 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 17 november 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Conversie en crossselling tactieken event 17 november 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 24 november 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Campagne management organisatie, processen & executie event 24 november 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Marketing analytics en accountability event 1 december 2022, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 8 december 2022, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege event 8 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 15 december 2022, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege |
placeLeusden 3 nov. 2022 tot 15 dec. 2022Toon rooster event 3 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, Bouwstenen van campagne management event 3 november 2022, 08:30-12:00, Leusden, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 10 november 2022, 09:00-12:00, Leusden, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 10 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, Leadgeneration en klantontwikkeling event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 17 november 2022, 09:00-12:00, Leusden, Conversie en crossselling tactieken event 17 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 24 november 2022, 13:00-16:00, Leusden, Marketing analytics en accountability event 24 november 2022, 09:00-12:00, Leusden, Campagne management organisatie, processen & executie event 1 december 2022, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 8 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 8 december 2022, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege event 15 december 2022, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege |
placeUtrecht 3 nov. 2022 tot 15 dec. 2022Toon rooster event 3 november 2022, 08:30-12:00, Utrecht, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan event 3 november 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Bouwstenen van campagne management event 10 november 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie event 10 november 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Leadgeneration en klantontwikkeling event 14 november 2022, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 17 november 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Implementeren en inrichten van Marketing Automation event 17 november 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Conversie en crossselling tactieken event 24 november 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Marketing analytics en accountability event 24 november 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Campagne management organisatie, processen & executie event 1 december 2022, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag event 8 december 2022, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege event 8 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Actief aan de slag met het individuele plan, business case event 15 december 2022, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege |
Beschrijving
Omschrijving:
Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.
Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen door middel van marketing automation.
Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is bedoeld voor professionals die een vol…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.
Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne
Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen
door middel van marketing automation.
Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is
bedoeld voor professionals die een volwaardig gesprekspartner
willen worden op het gebied van marketing automation en campagne
management. Je wil je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze
graag toepassen in de praktijk.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
"Hele fijne, goede opleiding met veel diepgang. Ook enorm fijn dat je echt een plan maakt voor het bedrijf waarvoor je werkt en het dus ook meteen kan toepassen. Ik heb er veel aan gehad! Zeker aanrader voor elke marketeer die met marketing automation bezig is." - 17-01-2022 09:28
"Hele fijne, goede opleiding met veel diepgang. Ook enorm fijn dat je echt een plan maakt voor het bedrijf waarvoor je werkt en het dus ook m… alles lezen - 17-01-2022 09:28
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.