Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie (training) - Online
Startdata en plaatsen
placeOnline 28 mrt. 2023 tot 14 apr. 2023Toon rooster event 28 maart 2023, 09:30-16:30, Online, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 14 april 2023, 13:30-16:30, Online, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 14 april 2023, 09:30-12:30, Online, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
placeOnline 5 jun. 2023 tot 12 jun. 2023Toon rooster event 5 juni 2023, 09:30-16:30, Online, Online reputatiemanagement: trends, ontwikkelingen en plan event 12 juni 2023, 13:30-16:30, Online, Crisissimulatie: toepassing in de praktijk event 12 juni 2023, 09:30-12:30, Online, Crisiscommunicatie: voorbereiden en managen van een crisissituatie |
Beschrijving
Omschrijving:
Social media en digitale media maken het voor iedereen zichtbaar hoe er over een merk wordt gesproken. Dat kan grote impact hebben op je reputatie. Een simpele klacht kan gemakkelijk uitmonden in een crisis wat uiteindelijk kan leiden tot aanzienlijke reputatieschade en hiermee merkschade. Het grote voordeel van online communicatie is dat je een crisis snel kunt zien aankomen en bezweren, je kunt razendsnel reageren, actie ondernemen en jouw doelgroepen beter informeren dan ooit om je reputatie te managen. Maar snel en adequaat actie nemen bij een crisis via online en social media vergt een ander instrumentarium, andere kennis, een andere werkwijze en het belangrijkste mandaat.
…Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Social media en digitale media maken het voor iedereen zichtbaar hoe er over een merk wordt gesproken. Dat kan grote impact hebben op je reputatie. Een simpele klacht kan gemakkelijk uitmonden in een crisis wat uiteindelijk kan leiden tot aanzienlijke reputatieschade en hiermee merkschade. Het grote voordeel van online communicatie is dat je een crisis snel kunt zien aankomen en bezweren, je kunt razendsnel reageren, actie ondernemen en jouw doelgroepen beter informeren dan ooit om je reputatie te managen. Maar snel en adequaat actie nemen bij een crisis via online en social media vergt een ander instrumentarium, andere kennis, een andere werkwijze en het belangrijkste mandaat.
Doel:
De training Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie
leert je concreet hoe je aan de slag kunt met het managen van de
reputatie van je organisatie & succesvol om te gaan met
crisissen.
Doelgroep:
Het doel van de training Online Reputatiemanagement &
Crisiscommunicatie is om mensen werkzaam in communicatie en
marketing de kennis en tools aan te reiken om de online reputatie
van de eigen organisatie of merk te kunnen managen in het huidige
digitale tijdperk, maar ook hoe je jouw organisatie volledig kunt
voorbereiden op mogelijke crisissituaties.
Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.