Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO) - Online

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Marketing Automation & Campagne Management (post-HBO) - Online

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 180 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
24 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 24 september 2024, 18:00-21:30, Online, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 1 oktober 2024, 18:30-21:30, Online, Bouwstenen van campagne management
event 3 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 8 oktober 2024, 18:30-21:30, Online, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 15 oktober 2024, 18:30-21:30, Online, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 5 november 2024, 18:30-21:30, Online, Conversie en crossselling tactieken
event 12 november 2024, 18:30-21:30, Online, Marketing analytics en accountability
event 19 november 2024, 18:30-21:30, Online, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 26 november 2024, 18:30-21:30, Online, Campagne management organisatie, processen & executie
event 3 december 2024, 09:00-17:30, Online, Casedag
event 10 december 2024, 18:30-21:30, Online, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 17 december 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 7 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Online, Diploma-uitreiking
placeOnline
7 nov. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 7 november 2024, 13:00-16:00, Online, Bouwstenen van campagne management
event 7 november 2024, 08:30-12:00, Online, Marketing Automation fundamentals, systemen en plan
event 13 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 14 november 2024, 09:00-12:00, Online, Kanaalvoorkeuren en customer journey optimalisatie
event 14 november 2024, 13:00-16:00, Online, Leadgeneration en klantontwikkeling
event 21 november 2024, 13:00-16:00, Online, Implementeren en inrichten van Marketing Automation
event 21 november 2024, 09:00-12:00, Online, Conversie en crossselling tactieken
event 28 november 2024, 13:00-16:00, Online, Campagne management organisatie, processen & executie
event 28 november 2024, 09:00-12:00, Online, Marketing analytics en accountability
event 2 december 2024, 09:00-17:30, Online, Casedag
event 12 december 2024, 13:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 12 december 2024, 09:00-12:00, Online, Actief aan de slag met het individuele plan, business case
event 9 januari 2025, 09:00-12:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Online, Diploma-uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.

Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen door middel van marketing automation.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is bedoeld voor professionals die een vol…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Campagne management, Marketing Automation, Campagnes, Marketingstrategie en Reputatiemanagement.

Omschrijving:

Bind je klanten door de inzet van marketing automation voor je campagnes. Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden.

Doel:
In de post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management leer je hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen door middel van marketing automation.

Doelgroep:
De opleiding Marketing Automation & Campagne Management is bedoeld voor professionals die een volwaardig gesprekspartner willen worden op het gebied van marketing automation en campagne management. Je wil je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in de praktijk.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.