Digital & Online Marketing (post-HBO)

Niveau
Totale lesduur
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 136 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,2
Gemiddeld cijfer voor Digital & Online Marketing (post-HBO)
Gebaseerd op 45 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Margriet Schuringa
starstarstarstarstar_border
Margriet Schuringa
Opleidingsmanager De Juridische Academie en Studie in de Stad & Communicatiemanager Schoolsport Amersfoort voor Amersfoortse Sportfederatie (ASF)
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Door inzet van verschillende docenten uit de praktijk die inspirerend vertellen over hun vakgebied een zeer actuele en praktijkgerichte opleiding. Veel van geleerd! Ook van het delen van kennis en sparren met andere deelnemers. Wel ligt focus erg op grote ondernemingen met hoog marketingbudget. " - 10-07-2018 10:35

"Door inzet van verschillende docenten uit de praktijk die inspirerend vertellen over hun vakgebied een zeer actuele en praktijkgerichte ople… alles lezen - 10-07-2018 10:35

Startdata en plaatsen

Utrecht
27 nov. 2018 tot 14 jun. 2019
Amsterdam
29 jan. 2019 tot 14 jun. 2019
Leusden
31 jan. 2019 tot 14 jun. 2019
Utrecht
5 feb. 2019 tot 14 jun. 2019
Amsterdam (dagopleiding)
7 feb. 2019 tot 14 jun. 2019
Leusden (dagopleiding)
8 feb. 2019 tot 14 jun. 2019
Eindhoven
19 mrt. 2019 tot 12 jul. 2019
Zwolle
19 mrt. 2019 tot 12 jul. 2019
Rotterdam
20 mrt. 2019 tot 12 jul. 2019
Amsterdam
21 mrt. 2019 tot 12 jul. 2019
Utrecht
26 mrt. 2019 tot 12 jul. 2019
Leusden
27 mrt. 2019 tot 12 jul. 2019
Leusden
28 mrt. 2019 tot 12 jul. 2019
Amsterdam
29 mrt. 2019 tot 12 jul. 2019

Beschrijving

Digital & Online Marketing (post-HBO opleiding)

Je doelstellingen behalen met een optimale digitale marketingmix

Is er nog een organisatie te vinden die niets doet met digitale en online marketing? De uitdaging nu is om snel te kunnen reageren op nieuwe kansen en ontwikkelingen, binnen de kaders van een heldere en succesvolle digital en online strategie.

Met de post-HBO opleiding Digital & Online Marketing bij Beeckestijn Business School til je je tactische digital marketing kennis en vaardigheden naar een hoger niveau, zodat jij weet hoe je de digitale marketing mix optimaal inzet om je marketingdoelstellingen te behalen.

Je leert

  • De laatste trends & ontwikkelingen op het gebied van …

Lees de volledige beschrijving

Default

Veelgestelde vragen

"Ik heb geen vooropleiding op marketinggebied behaald. Wel heb ik diverse HBO diploma's. Kan ik starten met de opleiding Digital & Online Marketing?"

Gevraagd door Sandra - 09-02-2017 16:14
Dit hangt af van je werkervaring in combinatie met je afgeronde opleidingen. Om te kunnen beginnen met de opleiding Digital & Online Marketing (Post-HBO) van Beeckestijn Business School heb je een aantal jaren werkervaring nodig in combinatie met een HBO diploma. De opleiding is met name interessant voor mensen die al werkzaam zijn binnen marketing, maar die zich nog graag willen specialiseren op gebied van Online Marketing.
Nick Winterswijk
Beantwoord door Nick Winterswijk (Springest leeradviseur)

Digital & Online Marketing (post-HBO opleiding)

Je doelstellingen behalen met een optimale digitale marketingmix

Is er nog een organisatie te vinden die niets doet met digitale en online marketing? De uitdaging nu is om snel te kunnen reageren op nieuwe kansen en ontwikkelingen, binnen de kaders van een heldere en succesvolle digital en online strategie.

Met de post-HBO opleiding Digital & Online Marketing bij Beeckestijn Business School til je je tactische digital marketing kennis en vaardigheden naar een hoger niveau, zodat jij weet hoe je de digitale marketing mix optimaal inzet om je marketingdoelstellingen te behalen.

Je leert

  • De laatste trends & ontwikkelingen op het gebied van digital marketing
  • Hoe je deze inzichten toepast op jouw eigen organisatie en marketing
  • Hoe je dit vertaalt in een concrete digital marketing strategie
  • Hoe je de nieuwe digitale marketingmix optimaal inzet om je marketingdoelen te bereiken
  • Hoe je de resultaten van je online marketing kunt meten en op basis hiervan kunt bijsturen
  • Je schrijft je eigen digital en online marketingplan, direct geschikt voor implementatie

Dankzij onze ervaren docenten, praktische kennis en vele cases en interactie met groepsgenoten leer je binnen 4 maanden hoe je op tactische niveau digital marketing succesvol inzet.

Aanvullende module Omnichannel Retail Management

Het is mogelijk om bij de opleiding Digital & Online Marketing de aanvullende module Omnichannel Retail Management te volgen. In 3 colleges leer je over fysieke winkels in het digitaliserende landschap, Customer Experience en de impact van omnichannel retail op informatievoorzieningen en IT infrastructuur.

College-onderwerpen Digital & Online Marketing

  • De digitale marketingtrends, strategie en plan
  • 1:1 digital marketing & online customer journeys
  • Social Media & communities
  • Content strategie & management
  • E-commerce & M-commerce
  • Usability & conversie van (mobiele) websites en apps
  • Online en mobile advertising, mediaplanning en affiliates
  • Search engine marketing en web analytics
  • Campagne Management, e-mail & permission based marketing
  • Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard

Facultatieve colleges

  • B2B Digital Marketing
  • Marketing & Klantdata: wat mag wel en niet?
  • Je bepaalt zelf of je de facultatieve colleges wilt bijwonen. 
  • Een facultatief college duurt 2 uur en vindt overdag plaats op onze locatie in Leusden.

Digital marketing case dag

  • Je werkt in groepjes van 3-4 personen aan een relevante digital marketing case uit de praktijk.
  • Je leert in groepsverband en onder begeleiding van de docent de theorie toe te passen in de praktijk en ontwikkelt een online marketingplan voor de betreffende case.
  • Je leert van elkaar en bouwt aan je netwerk.
  • Aan het eind van de dag presenteer je de resultaten aan de andere groepen en de docent.

Individuele eindopdracht

  • Je schrijft je eigen online marketingplan voor jouw organisatie of opdrachtgever.
  • Je wordt hierin gecoacht door je kerndocent.
  • Je sluit de opleiding af met een eindgesprek waarin je je plan toelicht.
  • Na afloop van het gesprek hoor je direct of je geslaagd bent.

​​Heb je op dit moment al vragen over de individuele opdracht, bijvoorbeeld omdat je geen opdrachtgever hebt? Aarzel dan niet om even contact met ons op te nemen voor meer informatie.

Wat bereik je met de opleiding Digital & Online Marketing?

De post-HBO opleiding Digital & Online Marketing leert je te denken in 'online' en succesvolle online marketingactiviteiten te ontwikkelen en te implementeren. Binnen 4 maanden beheers je de strategie en praktijk van online marketing.

Na afronding van de opleiding:

  • Ben je op de hoogte van de laatste trends, ontwikkelingen en inzichten op het gebied van digital en online marketing
  • Kun je een digital marketingstrategie formuleren
  • Ben je in staat de juiste dialoog met de juiste persoon op het juiste moment via het juiste kanaal en device te voeren
  • Weet je hoe je de klantbeleving stapsgewijs kunt verbeteren aan de hand van customer journey’s
  • Weet je hoe verschillende kanalen in verschillende fasen van het klantproces zich tot elkaar verhouden
  • Zie je de relatie tussen content marketing en andere middelen in de online marketingmix
  • Ben je in staat een social mediastrategie & randvoorwaarden voor jouw bedrijf te formuleren en te implementeren
  • Weet je het belang van mobiel en kun je hier onderbouwde keuzes en een business case voor maken
  • Kan je beoordelen welke zaken op e-commerce gebied je zelf kunt doen en welke je beter kunt uitbesteden
  • Kan je een (mobiele) website beoordelen op usability & user experience
  • Kan je de juiste stappen nemen naar meer conversie & een meer klantgerichte site
  • Ben je in staat om een digital mediaplan te beoordelen en een data gedreven strategie op te stellen
  • Begrijp je de werking van SEO en SEA en kun je dit effectiever inzetten
  • Ben je in staat om de resultaten van verschillende online kanalen te analyseren
  • Ben je in staat om een e-mailstrategie en doelstellingen te formuleren en je e-mails te testen en optimaliseren

Diploma & register

  • Je ontvangt na het succesvol afronden van de opleiding, het post-HBO diploma 'Digital & Online Marketing'.
  • Je wordt, bij het behalen van een '7' of hoger als eindcijfer, opgenomen in het register voor Digital Marketeers.

Als Beeckestijn alumnus

  • Kun je na je opleiding deelnemen aan een actief en leerzaam alumniprogramma.
  • Bouw je een relevant en interessant netwerk op, ook na je opleiding. 

Voor wie is de opleiding Digital & Online Marketing bedoeld?

De opleiding Digital & Online Marketing is bedoeld voor professionals die een volwaardig gesprekspartner willen worden op het gebied van online marketing. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in praktijk. 

Vooropleiding & ervaring

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar werkervaring

Veelvoorkomende functies bij deze opleiding

  • Marketingmedewerker
  • Online marketeer
  • Marketingmanager
  • Marketingcommunicatie manager
  • Marketingcommunicatie medewerker
  • Social media manager
  • PR manager
  • Direct marketeer

Collegetijden en -duur

Avondopleiding

  • 10 colleges op 1 vaste avond in de week
  • Collegetijden: 18:30 - 21:30 uur
  • Studiebelasting: ongeveer 145 uur verdeeld over de gehele opleiding (incl. colleges)
  • De totale doorlooptijd van de opleiding is ongeveer 3-4 maanden

Dagopleiding

  • 10 colleges op 1 vaste dag in de week (verdeeld over 4,5 dag)
  • Collegetijden:
    • 09:00 - 12:00 uur - college 1
    • 12:00 - 13:00 uur - lunch
    • 13:00 - 16:00 uur - college 2
  • Studiebelasting: ongeveer 145 uur verdeeld over de gehele opleiding (incl. colleges)
  • De totale doorlooptijd van de opleiding is ongeveer 3-4 maanden

De opleiding is prima te volgen in combinatie met een drukke baan.

Investering*

Collegegeld (incl. arrangementskosten): €3.250,-
Vakliteratuur & e-learning: €195,-
Coaching & eindgesprek €395,-
Totaalprijs: €3.840,-  
Optioneel Extra module Omnichannel Retail Marketing: €495,-
Totaalprijs incl. module Omnichannel Retail Marketing: €4.335,-

  • Prijzen zijn exclusief BTW
  • Er zijn mogelijkheden voor BTW-vrij factureren en betaling in termijnen. 
  • Informeer naar de mogelijkheden voor jouw persoonlijke situatie.

* De hier genoemde prijzen zijn de actuele en geldende prijzen per 1 juni 2018. Dit zijn de kosten die in rekening worden gebracht na inschrijving. Het kan voorkomen dat bijvoorbeeld in foldermateriaal nog andere prijzen staan genoemd, de prijzen op de website zijn leidend.

Topdocenten met praktijkervaring

Beeckestijn Business School werkt met topdocenten met zeer ruime praktijkervaring op het vakgebied van de opleiding. Op deze manier vormen de colleges een prettige mix van theorie en praktijk en gebruiken we inspirerende praktijkcases en voorbeelden.

Volg een gratis proefcollege 

Voor meer informatie over de post-HBO opleiding Digital & Online Marketing kun je gratis en vrijblijvend deelnemen aan een proefcollege. Het proefcollege geeft je een goede inhoudelijke indruk van onze opleidingen; onderwerpen als de opzet en onderwerpen van de colleges, einddoel van de opleiding, studiebelasting en de overeenkomsten en verschillen met gerelateerde opleidingen komen aan bod. De proefcolleges worden gegeven op onze opleidingslocaties of in de vorm van een webinar. 

Clinics en whitepapers

Beeckestijn Business School geeft regelmatig clinics over diverse onderwerpen en publiceert regelmatig nieuwe kennisdocumenten in de vorm van whitepapers. Deze clinics en whitepapers zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via de site van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business School doet dit in het verlengde van haar opleidingen... #kennisdelen gaat verder dan alleen de opleidingen en de bijhorende colleges.

Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie & customer management en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen en trainingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn Business School ook korte opleidingen en trainingen die verdieping bieden binnen een vakgebied, branchespecifieke masterclasses en op maat gemaakte in-company trajecten.
Doel van Beeckestijn is het ontwikkelen en aanbieden van kortdurende hoogwaardige opleidingen waarbij de opgedane kennis direct in de praktijk kan worden ingezet.

8,2
Gemiddeld cijfer voor Digital & Online Marketing (post-HBO)
Gebaseerd op 45 ervaringen
Margriet Schuringa
starstarstarstarstar_border
Margriet Schuringa
Opleidingsmanager De Juridische Academie en Studie in de Stad & Communicatiemanager Schoolsport Amersfoort voor Amersfoortse Sportfederatie (ASF)
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Door inzet van verschillende docenten uit de praktijk die inspirerend vertellen over hun vakgebied een zeer actuele en praktijkgerichte opleiding. Veel van geleerd! Ook van het delen van kennis en sparren met andere deelnemers. Wel ligt focus erg op grote ondernemingen met hoog marketingbudget. " - 10-07-2018 10:35

"Door inzet van verschillende docenten uit de praktijk die inspirerend vertellen over hun vakgebied een zeer actuele en praktijkgerichte ople… alles lezen - 10-07-2018 10:35

starstarstarstarstar_border
Roy Spierenburg
Directeur
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"De opleiding biedt enkele zeer doelgerichte en praktijkgerichte ervaringen en oplossingen. Met docenten uit de branche met jarenlange ervaring kunnen ze zeer bevlogen aangeven hoe de wereld van de online en digital marketing in elkaar steekt. Enige verbeterpunt is dat de focus wel erg gericht is op de grotere ondernemingen en soms is meer aandacht voor de MKB-ondernemingen (met lager marketingbudget) wel fijn." - 04-07-2018 18:48

"De opleiding biedt enkele zeer doelgerichte en praktijkgerichte ervaringen en oplossingen. Met docenten uit de branche met jarenlange ervari… alles lezen - 04-07-2018 18:48

starstarstarstarstar_border
M van Eizenga
Marketeer | Comm product manager
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Inspirerende college's van verschillende docenten, veelal ondernemers of freelancers. Inhoudelijk goede discussies en tips hoe en waar tools te vinden en om te zetten naar de praktijk. Enkele keer te veel stof voor 1 college waardoor te weinig tijd.

Begeleiding is goed maar jammer dat de online omgeving van Beeckestijn niet gebruiksvriendelijk is.

Utrecht en Leusden zijn zeer goed bereikbaar en gratis parkeren.

Tip: begin op tijd aan de opdracht!

Zou ik de studie opnieuw kiezen? Ja." - 03-07-2018 13:52

"Inspirerende college's van verschillende docenten, veelal ondernemers of freelancers. Inhoudelijk goede discussies en tips hoe en waar tools… alles lezen - 03-07-2018 13:52

starstarstarstarstar_border
Mirjam Verhaagen
Marketeer
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Afwisselende trainers uit bedrijfsleven geven goed inzicht en tips. Locatie en voorzieningen prima.
Ook veel geleerd van groepsopdracht en kennisdelen met medestudenten.
Begeleiding bij het plan goed, kan beter door eerder aan structuur ervan te werken." - 27-06-2018 12:44

"Afwisselende trainers uit bedrijfsleven geven goed inzicht en tips. Locatie en voorzieningen prima. Ook veel geleerd van groepsopdracht en … alles lezen - 27-06-2018 12:44

starstarstarstarstar_border
Kok
Sales Support, Digital marketing
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Docenten zijn zeer ervaren en dragen zeer bevlogen hun kennis over. presentaties zijn interessant en actueel, veel opgedane kennis is meteen te implementeren in de praktijk. enige nadeel is dat Cool blue vaak als voorbeeld wordt gebruikt. maakt het soms wat eentonig " - 26-06-2018 10:06

"Docenten zijn zeer ervaren en dragen zeer bevlogen hun kennis over. presentaties zijn interessant en actueel, veel opgedane kennis is meteen… alles lezen - 26-06-2018 10:06

Priscilla Rietveldt
starstarstarstarstar_half
Priscilla Rietveldt
Marketing Coordinator at Herbalife
9
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Ik heb heel veel gehad aan de opleiding online marketing communicatie. Wat ik erg goed vind aan de opleiding, is dat er veel voorbeelden uit de praktijk worden getoond. En je krijgt veel handige tips die je direct kan toepassen in je organisatie. Ik heb in een korte tijd veel meer kennis op het gebied van online marketing en een goed online marketing plan klaarliggen om direct uit te voeren. Vooral mijn kerndocent Hans van der Meulen heeft me hier goed bij geholpen." - 25-06-2018 09:28

"Ik heb heel veel gehad aan de opleiding online marketing communicatie. Wat ik erg goed vind aan de opleiding, is dat er veel voorbeelden uit… alles lezen - 25-06-2018 09:28

starstarstarstarstar_border
Georges Freijser
Manager Marketingcommunicatie
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Zeer waardevolle opleiding vanwege de juiste mix van theorie en praktijk. Vakdocenten uit verschillende disciplines die actuele cases deelden, waardoor kennisverrijking extra dimensie kreeg. Compacte opleiding qua doorlooptijd met veel cursusmateriaal, dus flink aanpoten om alles tot je te nemen en het afsluitende online marketingplan tijdig af te hebben." - 22-06-2018 08:16

"Zeer waardevolle opleiding vanwege de juiste mix van theorie en praktijk. Vakdocenten uit verschillende disciplines die actuele cases deelde… alles lezen - 22-06-2018 08:16

starstarstarstarstar_border
Herbert van Zijl
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Goede, actuele opleiding. Prima docenten die zowel wat betreft inhoud als manier van lesgeven meerwaarde bieden. Ook de faciliteiten van Beeckestijn zijn top. Ik vind het een aanrader voor iedereen die wil bijspijkeren in dit vakgebied." - 19-06-2018 16:42

"Goede, actuele opleiding. Prima docenten die zowel wat betreft inhoud als manier van lesgeven meerwaarde bieden. Ook de faciliteiten van Bee… alles lezen - 19-06-2018 16:42

starstarstarstarstar_border
Joke Brons
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Ik vond het heel erg leerzaam en goed op de praktijk gericht. Ik heb na afronding een plan wat ik direct kan presenteren en uitrollen. Waarvoor mijn dank aan alle Beeckestein docenten! Ik vond de Beeckestein leeromgeving minder. Dat kan veel gebruikersvriendelijker in mijn optiek. Niveau was prima, de begeleiding goed. Locatie vond ik minder. Amsterdam is een drama vanuit Delft en OV vanaf mijn werk is ook een drama.
Ik zou zo weer een opleiding doen via Beeckestein, well done!" - 11-06-2018 16:08

"Ik vond het heel erg leerzaam en goed op de praktijk gericht. Ik heb na afronding een plan wat ik direct kan presenteren en uitrollen. Waarv… alles lezen - 11-06-2018 16:08

starstarstarstarstar_border
Carll De Nijs
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Goed georganiseerd, professionele documentatie en laagdrempelige online interactie met docenten en collega studenten. Inhoud college’s soms wat gedateerd, maar veelal actueel en met concrete cases uit de praktijk. Veel verschillende docenten met breed ervaringsgebied en diversiteit aan kennis en ervaring. Begeleiding scriptie was wat basaal en beperkt specifiek/persoonlijk. Er zal te weinig tijd tussen laatste college en deadline scriptie. Sommige relevante college’s waren slechts enkele dagen voor de deadline." - 06-06-2018 11:56

"Goed georganiseerd, professionele documentatie en laagdrempelige online interactie met docenten en collega studenten. Inhoud college’s soms… alles lezen - 06-06-2018 11:56

starstarstarstarstar_border
Art van der Vorm
Marketeer
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Over het algemeen goede colleges met goede docenten, literatuur en cases. Kwaliteit per docent verschilt wel. Praktijk cases zijn erg leuk en belangrijk om studenten goed te betrekken bij de stof (verschilt per docent).
Verhouding 30% groepsopdracht staat in schril contrast met 70% eindscriptie. In dit laatste gaat veeeeel meer tijd zitten dan 1 dagje groepsopdracht. Kan je eindcijfer dus ook naar beneden halen door andere inzichten medestudenten. Verhouding 1:1:1 mbt originaliteit is ook niet in verhouding. Inhoud en relevantie meer van belang dan originaliteit (niet elk onderwerp leent zich hiervoor). Zou 2:2:1 moeten zijn.
Begeleiding scriptie is goed en snelle reacties. Mag soms wel iets concreter.
Digitaal platform waar we collegestof etc. op kunnen zoeken, ingezonden mededelingen staan etc is niet een digitale marketing opleiding waardig. Het is zoeken, zoeken, zoeken, niet goed gestructureerd etc." - 06-06-2018 06:47

"Over het algemeen goede colleges met goede docenten, literatuur en cases. Kwaliteit per docent verschilt wel. Praktijk cases zijn erg leuk e… alles lezen - 06-06-2018 06:47

starstarstarstarstar_half
Job Bogels
Freelance (online) Marketing Manager
9
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Interessante up to date college's met docenten die zelf een bureau hebben in de praktijk. Goede inhoudelijke cases. Prima begeleiding tot aan het diploma. Ook was de opleiding op een goed niveau. " - 09-02-2018 10:46

"Interessante up to date college's met docenten die zelf een bureau hebben in de praktijk. Goede inhoudelijke cases. Prima begeleiding tot aa… alles lezen - 09-02-2018 10:46

starstarstarstarstar
Marco Meurink
Adviseur M&C
10
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Prima cursus, goede docenten en geode begeleiding. Mix van workshops en zelf cases doen is uitstekend. Veel inspirerende voorbeelden. Locaties en verzorging zijn prima, heel klantvriendelijk. Wat mij betreft een aanrader." - 08-02-2018 19:39

"Prima cursus, goede docenten en geode begeleiding. Mix van workshops en zelf cases doen is uitstekend. Veel inspirerende voorbeelden. Locati… alles lezen - 08-02-2018 19:39

starstarstarstarstar_border
Evelien Oerlemans
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Prettige opleiding met vakdocenten uit het bedrijfsleven die alle up-to-date kennis bezitten. Leuke college's, ook vaak interactief door quizen of opdrachtjes. Fijne begeleiding bij het schrijven van je eigen plan.

Wat nog beter kan naar mijn idee is het toepassen van de kennis in de praktijk." - 08-02-2018 18:58

"Prettige opleiding met vakdocenten uit het bedrijfsleven die alle up-to-date kennis bezitten. Leuke college's, ook vaak interactief door qui… alles lezen - 08-02-2018 18:58

Mariette Rudolphie - Pigeaud
starstarstarstarstar_border
Mariette Rudolphie - Pigeaud
Marketing bij Natuurmonumenten
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Inspirerende colleges over de digitale trends en alle facetten van online marketing, met veel praktische hands-on tips, interessante cases en een intensieve begeleiding bij mijn plan ontwikkeling voor online leadswerving." - 07-02-2018 22:05

"Inspirerende colleges over de digitale trends en alle facetten van online marketing, met veel praktische hands-on tips, interessante cases … alles lezen - 07-02-2018 22:05

Mariette Rudolphie - Pigeaud
starstarstarstarstar_border
Mariette Rudolphie - Pigeaud
Marketing bij Natuurmonumenten
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Inspirerende colleges over de digitale trends en alle facetten van online marketing, met veel praktische hands-on tips, interessante cases en een intensieve begeleiding bij mijn plan ontwikkeling voor online leadswerving." - 07-02-2018 22:03

"Inspirerende colleges over de digitale trends en alle facetten van online marketing, met veel praktische hands-on tips, interessante cases … alles lezen - 07-02-2018 22:03

starstarstarstarstar_border
Inge Meijs
Co-founder & head of digital marketing
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Ik heb deze opleiding als erg waardevol ervaren. De colleges zijn divers en de docenten inspirerend! Na elk college werd er om een beoordeling gevraagd, bij ons was deze 2x middelmatig en toen werd er direct een extra college door andere docent geregeld over hetzelfde onderwerp. Beeckestijn staat voor kwaliteit. Helemaal top!" - 29-01-2018 15:29

"Ik heb deze opleiding als erg waardevol ervaren. De colleges zijn divers en de docenten inspirerend! Na elk college werd er om een beoordeli… alles lezen - 29-01-2018 15:29

Maurice Fransen
starstarstarstarstar_border
Maurice Fransen
Director 538Concepts at 538Groep
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Een leerzame en interessante opleiding die breed het online spectrum behandelt in een aantal colleges.
De groeps- en persoonlijke opdracht zijn een perfecte manier om eens een keer 'volgens het boekje' een onlinestrategie te ontwikkelen en alle kennis toe te passen.
Ik heb er veel aan gehad en beveel de opleiding van harte aan." - 05-07-2017 13:33

"Een leerzame en interessante opleiding die breed het online spectrum behandelt in een aantal colleges. De groeps- en persoonlijke opdracht… alles lezen - 05-07-2017 13:33

starstarstarstarstar_half
Koch
Key Accountmanager at VI
9
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"De opleiding was goed gebalanceerd, actueel en de sprekers waren overtuigend, betrokken en enthousiast. Verder lag er veel focus op de praktijkgerichtheid. Ik had persoonlijk iets meer sturing verwacht omtrent het te volgen studiemateriaal in aanloop naar de lessen. Verder een absolute aanrader voor Marketeers en 'moderne'Accountmanagers die het verschil willen maken in het razendsnel veranderende digitale tijdperk. " - 04-07-2017 20:08

"De opleiding was goed gebalanceerd, actueel en de sprekers waren overtuigend, betrokken en enthousiast. Verder lag er veel focus op de prakt… alles lezen - 04-07-2017 20:08

starstarstarstarstar_half
Ruben Willems
Eigenaar KoffieWerkt.nl
9
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Voor iedereen die nog twijfelt over deze opleiding heb ik een tip: Doe het!! Boek deze opleiding. Je krijgt er geen spijt van en het is iedere cent meer dan waard.

De professionele opzet, het lesmateriaal, de begeleiding alles is echt goed geregeld. Ik heb ook bij een andere opleider een soortgelijke opleiding gevolgd en die verbleekt bij de kwaliteit van Beeckestijn.

En als ik nog een tip mag geven: Doe de lange versie en maak de individuele opdracht. Dat is echt de toegevoegde waarde van dit programma." - 30-06-2017 10:05

"Voor iedereen die nog twijfelt over deze opleiding heb ik een tip: Doe het!! Boek deze opleiding. Je krijgt er geen spijt van en het is iede… alles lezen - 30-06-2017 10:05

   

"Ik heb geen vooropleiding op marketinggebied behaald. Wel heb ik diverse HBO diploma's. Kan ik starten met de opleiding Digital & Online Marketing?"

Gevraagd door Sandra - 09-02-2017 16:14
Dit hangt af van je werkervaring in combinatie met je afgeronde opleidingen. Om te kunnen beginnen met de opleiding Digital & Online Marketing (Post-HBO) van Beeckestijn Business School heb je een aantal jaren werkervaring nodig in combinatie met een HBO diploma. De opleiding is met name interessant voor mensen die al werkzaam zijn binnen marketing, maar die zich nog graag willen specialiseren op gebied van Online Marketing.
Nick Winterswijk
Beantwoord door Nick Winterswijk (Springest leeradviseur)

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)