Digital & Online Marketing (post-HBO)

Niveau
Totale lesduur
Startdatum en plaats
8,1
Gemiddeld cijfer voor Digital & Online Marketing (post-HBO)
Gebaseerd op 28 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Maurice Fransen
starstarstarstarstar_border
Director 538Concepts at 538Groep
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Een leerzame en interessante opleiding die breed het online spectrum behandelt in een aantal colleges.
De groeps- en persoonlijke opdracht zijn een perfecte manier om eens een keer 'volgens het boekje' een onlinestrategie te ontwikkelen en alle kennis toe te passen.
Ik heb er veel aan gehad en beveel de opleiding van harte aan." - woe 05 jul 2017 13:33:20 UTC

"Een leerzame en interessante opleiding die breed het online spectrum behandelt in een aantal colleges. De groeps- en persoonlijke opdracht… alles lezen - woe 05 jul 2017 13:33:20 UTC

Startdata en plaatsen

Amsterdam
25 jan. 2018 tot 6 jul. 2018
Utrecht
25 jan. 2018 tot 6 jul. 2018
Amsterdam
30 jan. 2018 tot 6 jul. 2018
Eindhoven
15 mrt. 2018 tot 6 jul. 2018
Rotterdam
15 mrt. 2018 tot 6 jul. 2018
Zwolle
15 mrt. 2018 tot 6 jul. 2018
Utrecht
27 mrt. 2018 tot 6 jul. 2018
Amsterdam
28 mrt. 2018 tot 6 jul. 2018
Leusden
3 apr. 2018 tot 6 jul. 2018
Leusden
4 apr. 2018 tot 6 jul. 2018
Amsterdam
5 apr. 2018 tot 6 jul. 2018
Leusden
6 apr. 2018 tot 6 jul. 2018

Beschrijving

Digital & Online Marketing (post-HBO opleiding)

Succesvol toepassen van digital & online marketing in uw organisatie.

Is er nog een organisatie te vinden die niets doet met digitale en online marketing? De uitdaging nu is om snel te kunnen reageren op nieuwe kansen en ontwikkelingen, binnen de kaders van een heldere en succesvolle digital en online strategie. De kern van de post-HBO opleiding Digital & Online Marketing bestaat uit het ontwikkelen van nieuwe marketingstrategieën en hoe deze concreet en succesvol actiematig zijn uit te voeren. Je eert in 9 krachtige colleges over de nieuwe marketingmodellen en hoe een nieuwe digitale en online marketingmix is in te zetten. Je gaat werken met…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

"Ik heb geen vooropleiding op marketinggebied behaald. Wel heb ik diverse HBO diploma's. Kan ik starten met de opleiding Digital & Online Marketing?"

Gevraagd door Sandra - don 09 feb 2017 16:14:59 UTC
Dit hangt af van je werkervaring in combinatie met je afgeronde opleidingen. Om te kunnen beginnen met de opleiding Digital & Online Marketing (Post-HBO) van Beeckestijn Business School heb je een aantal jaren werkervaring nodig in combinatie met een HBO diploma. De opleiding is met name interessant voor mensen die al werkzaam zijn binnen marketing, maar die zich nog graag willen specialiseren op gebied van Online Marketing.
Nick Winterswijk
Beantwoord door Nick Winterswijk (Springest leeradviseur)

Digital & Online Marketing (post-HBO opleiding)

Succesvol toepassen van digital & online marketing in uw organisatie.

Is er nog een organisatie te vinden die niets doet met digitale en online marketing? De uitdaging nu is om snel te kunnen reageren op nieuwe kansen en ontwikkelingen, binnen de kaders van een heldere en succesvolle digital en online strategie. De kern van de post-HBO opleiding Digital & Online Marketing bestaat uit het ontwikkelen van nieuwe marketingstrategieën en hoe deze concreet en succesvol actiematig zijn uit te voeren. Je eert in 9 krachtige colleges over de nieuwe marketingmodellen en hoe een nieuwe digitale en online marketingmix is in te zetten. Je gaat werken met nieuwe business-modellen, je ontwikkelt jouw eigen digital en online marketingplan, leert van de ervaringen van je medestudenten, werkt aan leerzame (groeps)cases en interacteert met ervaren docenten.

Uiteindelijk is het doel je de gewenste kennis en ervaringen bij te brengen om digital en online marketing succesvol in jouw eigen organisatie of voor jouw adviespraktijk toe te passen.

De opleiding Digital & Online Marketing bestaat uit 9 vaste colleges. Daarnaast organiseren wij interessante gastcolleges waarin actuele onderwerpen aan bod komen en een bedrijfsbezoek, zodat je een kijkje in de keuken krijgt bij een bureau of bedrijf, toegespitst op de thema's en onderwerpen van jouw opleiding. De opleiding Digital & Online Marketing geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met online marketing.

College-onderwerpen tijdens de opleiding Digital & Online Marketing:

  • De digitale marketingtrends & strategie
  • Social media
  • Websites Usability & E-commerce
  • Het Digital Marketing Mix en uitleg individuele opdracht
  • Search engine marketing en web analytics
  • Campagne Management, email & permission based marketing
  • Mobile Marketing & Affliates
  • Digital advertising en mediaplanning
  • 1:1 digital marketing en implementatie

Ideale mix van theorie en praktijkGroepsopdracht

Je werkt in een groepje van ongeveer 4 personen aan een echte case zoals het opstellen van een online marketingstrategie en plan voor landelijk bekende merken of organisaties zoals Cordaid en Heineken Music Hall. Je leert in groepsverband de theorie toe te passen in de praktijk, hierdoor leren de deelnemers van elkaar en bouw je aan jouw netwerk.

Individuele opdracht

Je schrijft je eigen online marketingplan voor uw organisatie of opdrachtgever. Je verlaat dus de opleiding met jouw eigen online marketingplan, -strategie en uitvoering. Je krijgt hierin coaching en begeleiding van docenten en sluit de opleiding af met een eindgesprek waarin je jouw plan toelicht.

Resultaat: wat bereik je met deze studie?

De opleiding Digital & Online Marketing leert je te denken in 'online' en succesvolle online marketingactiviteiten te ontwikkelen en te implementeren. Je leert een online marketingvisie te ontwikkelen voor jouw organisatie.

  • Binnen vier maanden beheersing van strategie en praktijk van digital & online marketing en ben je helemaal up-to-date met de laatste ontwikkelingen in marketing, online media, interactieve strategieën en concepten. 
  • Je weet hoe je jouw bedrijfsdoelen kunt bereiken met een digitale marketingaanpak.  
  • Je kunt werken met de nieuwe digitale marketingmix, met profiling en klantdialoog, online en interactive marketing, campaign management, mediaplanning, communicatie en event driven marketing.  
  • Je schrijft jouw eigen, financieel onderbouwd online en interactive digital marketing plan, direct geschikt voor implementatie (in jouw eigen organisatie). 
  • Je ontvangt, na het succesvol afronden van de opleiding, je post-HBO diploma 'Digital & Online Marketing'
  • Je wordt, bij het behalen van een '7' of hoger voor je eindopdracht, opgenomen in het DIM-register als digital marketing professional.
  • Je kunt na je opleiding deelnemen aan een actief en leerzaam alumniprogramma.
  • Je bouwt een relevant en interessant netwerk op, ook na je studie. 

Gratis proefcollege 

Wij geven je graag vooraf een goede en gedegen indruk van onze opleidingen, daarom organiseren wij regelmatig proefcolleges zodat je uitgebreid kennis kunt maken met onze opleidingen. De proefcolleges worden gegeven op diverse opleidingslocaties. Het proefcollege geeft je een goede inhoudelijke indruk van de opleiding; onderwerpen als einddoel van de opleiding, collegeprogramma, studiebelasting etc. komen uitgebreid aan de orde. Ook geven we aan wat de verschillen zijn tussen de verschillende type opleidingen en de verschillende niveau's. Er zijn docenten aanwezig en er is voldoende gelegenheid voor individuele vragen. Deelname aan het proefcollege is uiteraard geheel kosteloos en vrijblijvend. 

Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, communicatie & sales en klantgericht ondernemen en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn Business School ook korte opleidingen die verdieping bieden binnen een vakgebied, branchespecifieke masterclasses en op maat gemaakte in-company trajecten.
Doel van Beeckestijn is het ontwikkelen en aanbieden van kortdurende hoogwaardige opleidingen waarbij de opgedane kennis direct in de praktijk kan worden ingezet.

8,1
Gemiddeld cijfer voor Digital & Online Marketing (post-HBO)
Gebaseerd op 28 ervaringen
Maurice Fransen
starstarstarstarstar_border
Director 538Concepts at 538Groep
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Een leerzame en interessante opleiding die breed het online spectrum behandelt in een aantal colleges.
De groeps- en persoonlijke opdracht zijn een perfecte manier om eens een keer 'volgens het boekje' een onlinestrategie te ontwikkelen en alle kennis toe te passen.
Ik heb er veel aan gehad en beveel de opleiding van harte aan." - woe 05 jul 2017 13:33:20 UTC

"Een leerzame en interessante opleiding die breed het online spectrum behandelt in een aantal colleges. De groeps- en persoonlijke opdracht… alles lezen - woe 05 jul 2017 13:33:20 UTC

Koch
starstarstarstarstar_half
Key Accountmanager at VI
9
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"De opleiding was goed gebalanceerd, actueel en de sprekers waren overtuigend, betrokken en enthousiast. Verder lag er veel focus op de praktijkgerichtheid. Ik had persoonlijk iets meer sturing verwacht omtrent het te volgen studiemateriaal in aanloop naar de lessen. Verder een absolute aanrader voor Marketeers en 'moderne'Accountmanagers die het verschil willen maken in het razendsnel veranderende digitale tijdperk. " - din 04 jul 2017 20:08:35 UTC

"De opleiding was goed gebalanceerd, actueel en de sprekers waren overtuigend, betrokken en enthousiast. Verder lag er veel focus op de prakt… alles lezen - din 04 jul 2017 20:08:35 UTC

Ruben Willems
starstarstarstarstar_half
Eigenaar KoffieWerkt.nl
9
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Voor iedereen die nog twijfelt over deze opleiding heb ik een tip: Doe het!! Boek deze opleiding. Je krijgt er geen spijt van en het is iedere cent meer dan waard.

De professionele opzet, het lesmateriaal, de begeleiding alles is echt goed geregeld. Ik heb ook bij een andere opleider een soortgelijke opleiding gevolgd en die verbleekt bij de kwaliteit van Beeckestijn.

En als ik nog een tip mag geven: Doe de lange versie en maak de individuele opdracht. Dat is echt de toegevoegde waarde van dit programma." - vri 30 jun 2017 10:05:52 UTC

"Voor iedereen die nog twijfelt over deze opleiding heb ik een tip: Doe het!! Boek deze opleiding. Je krijgt er geen spijt van en het is iede… alles lezen - vri 30 jun 2017 10:05:52 UTC

Casper Hariot
starstarstarstarstar_border
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

""In korte tijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van online en digital marketing, het niveau was goed en er werden veel voorbeelden uit de praktijk gegeven. Door de samenstelling van de groepen leer je ook enorm veel van je "klasgenoten". Ik zou Beeckestijn zeker aanbevelen bij collega's."" - din 09 aug 2016 09:20:09 UTC

""In korte tijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van online en digital marketing, het niveau was goed en er werden ve… alles lezen - din 09 aug 2016 09:20:09 UTC

Yolanda Jansen
starstarstarstarstar
Community Manager | Fundraising and communications mentor | Facilitator new partnership development
10
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Als grote giften relatiemanager startte ik de post-hbo opleiding Digital & Online Marketing op niveau 'complete online nitwit' en met een 'ik moet relevant blijven' houding.

Maanden later rondde ik de opleiding af met enorm veel enthusiasme en zelfvertrouwen voor het digitale/online marketing vak. Wat bleek: als een 'tools & gadgets' liefhebber kwam ik ook bij digitale marketing goed aan mijn trekken.

Voor mij was de grootse waarde van de opleiding de focus op de vraagstelling en de doelstelling van het digitale marketing plan. Dat bepaalt niet alleen de doelmatigheid maar vooral de effectiviteit van je plan. En voorkomt en passant ook de inzet van ontzettend leuke tools, maar volstrekt onnodige tools ;-)

De hoeveelheid informatie die tijdens de colleges door de enthousiaste vakdocenten de klas werd ingeblazen vond ik in eerste instantie overweldigend. Door de voorgeschreven structuur van het marketingplan werd er een lijn in de geboden informatie gebracht.

Mijn succes in het behalen van mijn leerdoel is in hoge mate bepaald door de positieve waardering van mijn plan door mijn opdrachtgever.

Een speciale vermelding voor de begeleiding en support door Beeckestijn en vooral voor kerndocent Egbert Jan van Bel voor de professionele en begripvolle wijze waarop met mijn studievertraging werd omgegaan. Chapeau!" - zon 22 mei 2016 10:31:33 UTC

"Als grote giften relatiemanager startte ik de post-hbo opleiding Digital & Online Marketing op niveau 'complete online nitwit' en met een '… alles lezen - zon 22 mei 2016 10:31:33 UTC

Pieter Gotink
starstarstarstarstar_border
product manager
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Ik vond het een hele prettige opleiding goed afgestemd op de praktijk met goede docenten en begeleiders. Goeie vaan Beeckestijn vind ik dat ze feedback tijdens de opleiding al oppakken en verwerken in de opleiding. Je merkt dat ze al bijna 10 jaar online marketing opleidingen verzorgen en ook kritiek en suggesties van vorige lichtingen studenten hebben verwerkt in hun opleidingen. Ik heb gekozen voor hen omdat ze de meeste ervaring hebben en de beste docenten." - maa 21 mrt 2016 09:27:12 UTC

"Ik vond het een hele prettige opleiding goed afgestemd op de praktijk met goede docenten en begeleiders. Goeie vaan Beeckestijn vind ik dat … alles lezen - maa 21 mrt 2016 09:27:12 UTC

Machteld Papegaaij
starstarstarstarstar
Senior projectleider CRM en online marketeer
10
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Na een eerste kennismaking met Online Marketing in de praktijk was ik toe aan een opleiding. Omdat ik bij Beeckestijn al de post-hbo en de postdoc CRM had gedaan, kende ik Beeckestijn. Opnieuw ben ik zeer tevreden. In korte tijd heel veel geleerd. Een wegens weersomstandigheden gemiste les kon ik op een ander moment volgen.Goede link met de praktijk, ervaren docenten, en een goed netwerk opgebouwd met medestudenten. En dan de praktijkopdrachten. De groepsopdracht geeft een prima indruk van wat je te wachten staat bij de individuele opdracht. Daardoor kun je met een goed doortimmerd plan en je nieuwe kennis aan de slag. Aan het einde van de opleiding startte ik bij een nieuwe werkgever, waarbij ik de kennis direct in de praktijk kon brengen. Met de docenten kun je, ook als je de opleiding al hebt afgerond, altijd prettig sparren. Dat kan je soms net weer even nieuwe inspiratie opleveren, waardoor je die extra stap kan zetten. Daarvoor kun je overigens ook de bedrijfsbezoeken gebruiken, en de clinics die vrij toegankelijk zijn voor alumni en andere geïnteresseerden. Wat mij betreft is Beeckestijn echt een aanrader als je in korte tijd veel wilt leren én doen!" - don 17 mrt 2016 12:47:27 UTC

"Na een eerste kennismaking met Online Marketing in de praktijk was ik toe aan een opleiding. Omdat ik bij Beeckestijn al de post-hbo en de p… alles lezen - don 17 mrt 2016 12:47:27 UTC

Michèl Tromp
starstarstarstarstar_border
Stafadviseur digitale media AMC.
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Een zeer inspirerende cursus waar met veel praktische voorbeelden gewerkt wordt. Groot voordeel: als je een college mist, kun je relatief eenvoudig in een andere plaats de gemiste les inhalen. Dat geeft "lucht" als je dit naast je normale werk doet. Enige nadeel was in feite dat er wel heel veel informatie in die colleges over ons werd uitgestort." - maa 22 feb 2016 09:59:05 UTC

"Een zeer inspirerende cursus waar met veel praktische voorbeelden gewerkt wordt. Groot voordeel: als je een college mist, kun je relatief ee… alles lezen - maa 22 feb 2016 09:59:05 UTC

Chris Limberger RDM
starstarstarstarstar_border
Owner at CLVR Marketing Communicatie Advies
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

""Na een orientatie op het gebied van opleidingen op Digital & Online Marketing, heb ik heel bewust voor Beeckestijn gekozen vanwege de kwaliteit van de docenten. Deze komen rechtstreeks uit de praktijk en zijn specialisten op hun vakgebied, met als extra dat zij midden in de markt staan. Op die manier kennen zij de actualiteit. Ik wilde graag meer grip krijgen op planmatigheid van digital en online marketing (strategisch/tactisch). Daar voldoet deze opleiding zeker aan omdat er binnen het curriculum tweemaal een plan moet worden geschreven. Een in groepsvorm en een individueel. Alle aspecten van digital marketing komen langs. Verbeterpunt in mijn ogen is de samenhang tussen de colleges en het contact met opdracht begeleiders. Overall een zeer dikke voldoende."" - vri 05 feb 2016 12:31:53 UTC

""Na een orientatie op het gebied van opleidingen op Digital & Online Marketing, heb ik heel bewust voor Beeckestijn gekozen vanwege de kwali… alles lezen - vri 05 feb 2016 12:31:53 UTC

Debby Boom
starstarstarstarstar_border
Marketing and Event Coordinator at CustomerTalk
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Onlangs heb ik de PostHBO Digital Marketing gevolgd bij Beeckestijn. In het begin moest ik even zoeken naar de richting maar na het vaststellen van mijn opdracht had ik de rode draad te pakken. Wat ik goed vind aan de opleiding van Beeckestijn is dat het niet een serie losse lessen is maar een goede aaneenschakeling van onderwerpen waarbij je ook je eigen strategisch / praktisch plan schrijft. De begeleiding van de coaches Ment en Egbert Jan waren fantastisch. Fijn dat het ook persoonlijk kan en niet alleen via mail, het ‘offline’ werkcollege waarmee je 1:1 met je coach aan het sparren bent over je plan is een echte hulp. Je wordt flink uitgedaagd je kennis om te zetten naar een plan van aanpak. Met het alumni-programma blijf je bij met je kennis. Door de aanpak van denken en doen ben ik idd een veel betere gesprekspartner geworden in digital marketing strategie. Ik kan de opleiding Digital Marketing van Beeckestijn dus aanbevelen. Een 8.5." - maa 21 dec 2015 11:15:08 UTC

"Onlangs heb ik de PostHBO Digital Marketing gevolgd bij Beeckestijn. In het begin moest ik even zoeken naar de richting maar na het vaststel… alles lezen - maa 21 dec 2015 11:15:08 UTC

Evelien Langeveld
starstarstar_borderstar_borderstar_border
E-mailmarketing Coördinator at Nationale Postcode Loterij
4
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Ik zou deze opleiding niet aanraden. Er wordt gezegd dat je na de opleiding 'volwaardig gesprekspartner op het gebied van online marketing' bent, maar niets is minder waar. Daarnaast kostte de groepsopdracht abnormaal veel tijd, wist de begeleider van de individuele opdracht zijn studenten niet uit elkaar te houden, en spraken verschillende docenten elkaar tegen.

Ik vond de colleges erg interessant en leuk, maar om te zeggen dat ik echt veel geleerd heb? Nee. Zonde van mijn tijd en geld geweest.

Reactie van de opleider:

Beste Evelien,

wat ontzettend jammer dat je een slechte ervaring hebt. Wij hebben veel contact gehad over je plan en ik heb geprobeerd de groepen zo efficiënt mogelijk te laten (samen)werken. Neemt niet weg dat we heel graag met je om tafel gaan om een oplossing te vinden. Mogelijk hebben wij jouw leerbehoefte en leerdoel niet goed ingeschat waardoor jouw gewenste kennisgroei niet tot z'n recht is gekomen. Wat we kunnen doen is afspraken maken voor het extra volgen van colleges om wél te groeien tot de gewenste volwaardig gesprekspartner. Het kan altijd een keer misgaan, helaas nu dus, maar ik wil mijn uiterste best doen je op gewenst kennisniveau te krijgen.

Contact via DM/email?

Hartelijke groet. Egbert Jan van Bel / kerndocent Beeckestijn Business School." - woe 16 dec 2015 18:40:40 UTC

"Ik zou deze opleiding niet aanraden. Er wordt gezegd dat je na de opleiding 'volwaardig gesprekspartner op het gebied van online marketing' … alles lezen - woe 16 dec 2015 18:40:40 UTC

Anna van Hout
starstarstarstar_borderstar_border
PR coordinator en praktijkdocent
6
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Leuk om college te krijgen van docenten die ook zeer actief zijn in het directe werkveld doordat ze eigen bedrijven hebben e.d. Dat geeft wel een mooie praktijkvoorbeelden. Opvallend was dat alle docenten mannen waren, zou ook erg leuk zijn om juist een vrouwelijke docent in het rijtje te plaatsen. Volgens mij is marketing niet alleen een mannenwereld!

Locatie is mooi centraal en ook vanuit het noorden makkelijk te bereiken. Inhoud is prima, niveau was zoals verwacht en begeleiding was mogelijk op aanvraag. " - vri 13 nov 2015 11:20:08 UTC

"Leuk om college te krijgen van docenten die ook zeer actief zijn in het directe werkveld doordat ze eigen bedrijven hebben e.d. Dat geeft we… alles lezen - vri 13 nov 2015 11:20:08 UTC

Lidia Bernaert
starstarstarstarstar_border
Marketing & Communicatie adviseur
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Zeer praktische en complete opleiding. Kan je direct in de praktijk toepassen. Alle trainers werken dagelijks binnen het vakgebied waar zij het kennis over delen. Er is altijd ruimte voor persoonlijke vragen.

Belasting van de opleiding is wel pittig in combinatie met een parttime of fulltime baan. Dit komt mede doordat je tijdens de opleiding ook een groepsopdracht moet volbrengen. Deze is overigens wel heel leerzaam en een goede voorbereiding op de eindopdracht die je zelfstandig moet doen." - don 12 nov 2015 14:26:05 UTC

"Zeer praktische en complete opleiding. Kan je direct in de praktijk toepassen. Alle trainers werken dagelijks binnen het vakgebied waar zij … alles lezen - don 12 nov 2015 14:26:05 UTC

Patric van Maaren, BSc
starstarstarstarstar_border
Online Marketing consultant
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"De opleiding tot Registered Digital Marketeer behandelt niet alleen de tactics en techniek, het doel is het opstellen en verdedigen van een gefundeerde online marketing strategie. Een mooie post-HBO opleiding met een goede balans tussen theorie en praktijk. Uitstekende docenten met veel ervaring in het veld." - don 05 nov 2015 10:41:32 UTC

"De opleiding tot Registered Digital Marketeer behandelt niet alleen de tactics en techniek, het doel is het opstellen en verdedigen van een … alles lezen - don 05 nov 2015 10:41:32 UTC

Esther van Zijl - Oostveen
starstarstarstar_halfstar_border
7
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Enorm geïnspireerd door alle aspecten uit de colleges en praktijkvoorbeelden van de trainers. Praktische tips waar je direct de volgende dag mee aan de kan. Ik had zelf graag wat meer B2B insteek gewenst, er waren veel B2C voorbeelden en cases. " - don 05 nov 2015 10:30:35 UTC

"Enorm geïnspireerd door alle aspecten uit de colleges en praktijkvoorbeelden van de trainers. Praktische tips waar je direct de volgende dag… alles lezen - don 05 nov 2015 10:30:35 UTC

starstarstarstarstar_half
Sr. Consultant Marketing at ATP Corporate Travel
9
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Veel geleerd over de verschillende aspecten van digital marketing in een korte periode. de ene docent was beter dan de andere maar overall geldt toch wel dat de docenten 'bevlogen vakidioten' zijn en je aansteken met hun passie. Het "verplichte" grid van de opdracht was goed omdat je anders nooit zo diep in de materie duikt. Het heeft mij veel inzicht gegeven over ons bedrijf en uiteindelijk ook de kans om deze kennis om te zetten in praktische stappen voor onze organisatie." - din 06 okt 2015 08:49:36 UTC

"Veel geleerd over de verschillende aspecten van digital marketing in een korte periode. de ene docent was beter dan de andere maar overall g… alles lezen - din 06 okt 2015 08:49:36 UTC

Kiki Bottelier-van der Harst
starstarstarstarstar_border
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Wat ik heel sterk vond aan de opleiding waren de colleges. Allemaal bevlogen specialisten die het leuk vinden om hun kennis te delen. Op organisatorisch vlak kon het een en ander beter, bijv de planning en het ging een aantal keren mis met de webinars. Overall ben ik heel tevreden. Ik heb veel nieuwe kennis en inspiratie opgedaan. Vond het leuk met medestudenten en docenten! Aanrader!" - maa 05 okt 2015 19:30:54 UTC

"Wat ik heel sterk vond aan de opleiding waren de colleges. Allemaal bevlogen specialisten die het leuk vinden om hun kennis te delen. Op org… alles lezen - maa 05 okt 2015 19:30:54 UTC

B. van den Berg
starstarstarstarstar
10
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Ik heb deze opleiding onlangs afgerond. Een zeer leerzame en interessante periode, waarbij je niet alleen actuele theorie leert, maar deze ook vertaalt naar een eigen Digital Marketingplan. De vakdocenten zijn goed geïnformeerd en delen interessante lesstof, modellen en voorbeelden. Ik heb met veel plezier deelgenomen en beschik nu de opleiding is voltooid over relevante nieuwe kennis die goed toepasbaar is in de praktijk. Een aanrader!" - woe 09 sep 2015 10:31:19 UTC

"Ik heb deze opleiding onlangs afgerond. Een zeer leerzame en interessante periode, waarbij je niet alleen actuele theorie leert, maar deze … alles lezen - woe 09 sep 2015 10:31:19 UTC

Mariska Mittendorff
starstarstarstarstar_border
Marketing divisie Consumer Care
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Goede opleiding met juiste balans tussen pratkijk en theorie. Persoonlijke benadering waarbij rekening wordt gehouden met individuele achtergrond, bijv rol in organisatie, ervaring en needs vanuit de organisatie. Wellicht nog verbetering in voorbereiding marketing plan. " - vri 04 jul 2014 13:43:07 UTC

"Goede opleiding met juiste balans tussen pratkijk en theorie. Persoonlijke benadering waarbij rekening wordt gehouden met individuele achter… alles lezen - vri 04 jul 2014 13:43:07 UTC

Jan Sunderland
starstarstarstarstar_half
COO
9
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Heb de Leergang Social Media gedaan en ik mocht enkele colleges Digital Marketing volgen. Heel interessant. Goede lijn in de colleges. Goed om je eigen plan te maken, je beeindigd de leergang met iets heel concreets in handen. Ga zeker nog de alumni bijeenkomsten volgen. Dus ja, prima tijd gehad bij Beeckestijn." - zat 16 feb 2013 10:30:26 UTC

"Heb de Leergang Social Media gedaan en ik mocht enkele colleges Digital Marketing volgen. Heel interessant. Goede lijn in de colleges. Goed … alles lezen - zat 16 feb 2013 10:30:26 UTC

   

"Ik heb geen vooropleiding op marketinggebied behaald. Wel heb ik diverse HBO diploma's. Kan ik starten met de opleiding Digital & Online Marketing?"

Gevraagd door Sandra - don 09 feb 2017 16:14:59 UTC
Dit hangt af van je werkervaring in combinatie met je afgeronde opleidingen. Om te kunnen beginnen met de opleiding Digital & Online Marketing (Post-HBO) van Beeckestijn Business School heb je een aantal jaren werkervaring nodig in combinatie met een HBO diploma. De opleiding is met name interessant voor mensen die al werkzaam zijn binnen marketing, maar die zich nog graag willen specialiseren op gebied van Online Marketing.
Nick Winterswijk
Beantwoord door Nick Winterswijk (Springest leeradviseur)

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)