Influencer Marketing (training) - Online
Startdata en plaatsen
placeOnline 16 okt. 2024Toon rooster event 16 oktober 2024, 09:30-16:30, Online, Influencer Marketing |
placeOnline 9 dec. 2024Toon rooster event 9 december 2024, 09:30-16:30, Online, Influencer Marketing |
Beschrijving
Omschrijving:
Leer wat influencer marketing voor jouw merk kan betekenen. Influencer marketing is een effectieve manier voor je merk om de zichtbaarheid en betrokkenheid binnen een specifieke doelgroep te vergroten. Influencers hebben namelijk een zeer grote invloed op het gedrag en de mening van anderen en worden eerder geloofd dan advertising. Hierdoor wordt influencer marketing een steeds belangrijker kanaal in de (online) marketingmix. Maar hoe weet je welk type influencer je aan je merk moet koppelen? En welke content en kanalen passen het beste bij jouw merk? In de training Influencer Marketing leer je hoe je een goede influencer strategie formuleert en uitwerkt.
Doel:
Je leert:
- Wat …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Leer wat influencer marketing voor jouw merk kan betekenen. Influencer marketing is een effectieve manier voor je merk om de zichtbaarheid en betrokkenheid binnen een specifieke doelgroep te vergroten. Influencers hebben namelijk een zeer grote invloed op het gedrag en de mening van anderen en worden eerder geloofd dan advertising. Hierdoor wordt influencer marketing een steeds belangrijker kanaal in de (online) marketingmix. Maar hoe weet je welk type influencer je aan je merk moet koppelen? En welke content en kanalen passen het beste bij jouw merk? In de training Influencer Marketing leer je hoe je een goede influencer strategie formuleert en uitwerkt.
Doel:
Je leert:
- Wat influencer marketing is en het belang van influencer
marketing, - Welke doelstellingen je kunt behalen met influencer
marketing, - Een influencer strategie te maken voor je merk, - Hoe
je een relatie opbouwt met influencers, - Hoe je de inzet van
influencers meetbaar kunt maken, - Welke contentthema’s, formats en
-kanalen je kunt inzetten
Doelgroep:
Deze training is bedoeld voor marketing(communicatie) specialisten
die met Influencer Marketing meer creatieve content en extra bereik
voor hun merk willen krijgen.
Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je reeds
enige kennis hebt van Social Media.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.