Digital & Web analytics (training)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Digital & Web analytics (training)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 172 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
10 mei. 2023 tot 31 mei. 2023
Toon rooster
event 10 mei 2023, 09:30-16:30, Amsterdam, Introductie Digital Analytics en Google Analytics 4
event 17 mei 2023, 09:30-16:30, Amsterdam, Verdieping in Google Analytics 4
event 24 mei 2023, 09:30-12:30, Amsterdam, Social Analytics
event 24 mei 2023, 13:30-16:30, Amsterdam, Dashboarding
event 31 mei 2023, 13:30-16:30, Amsterdam, A/B testen
event 31 mei 2023, 09:30-12:30, Amsterdam, Conversie optimalisatie
placeCapelle aan den IJssel
10 mei. 2023 tot 31 mei. 2023
Toon rooster
event 10 mei 2023, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Introductie Digital Analytics en Google Analytics 4
event 17 mei 2023, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Verdieping in Google Analytics 4
event 24 mei 2023, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Dashboarding
event 24 mei 2023, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Social Analytics
event 31 mei 2023, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, A/B testen
event 31 mei 2023, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Conversie optimalisatie
placeEindhoven
10 mei. 2023 tot 31 mei. 2023
Toon rooster
event 10 mei 2023, 09:30-16:30, Eindhoven, Introductie Digital Analytics en Google Analytics 4
event 17 mei 2023, 09:30-16:30, Eindhoven, Verdieping in Google Analytics 4
event 24 mei 2023, 13:30-16:30, Eindhoven, Dashboarding
event 24 mei 2023, 09:30-12:30, Eindhoven, Social Analytics
event 31 mei 2023, 13:30-16:30, Eindhoven, A/B testen
event 31 mei 2023, 09:30-12:30, Eindhoven, Conversie optimalisatie
placeLeusden
10 mei. 2023 tot 31 mei. 2023
Toon rooster
event 10 mei 2023, 09:30-16:30, Leusden, Introductie Digital Analytics en Google Analytics 4
event 17 mei 2023, 09:30-16:30, Leusden, Verdieping in Google Analytics 4
event 24 mei 2023, 13:30-16:30, Leusden, Dashboarding
event 24 mei 2023, 09:30-12:30, Leusden, Social Analytics
event 31 mei 2023, 09:30-12:30, Leusden, Conversie optimalisatie
event 31 mei 2023, 13:30-16:30, Leusden, A/B testen
placeUtrecht
10 mei. 2023 tot 31 mei. 2023
Toon rooster
event 10 mei 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Introductie Digital Analytics en Google Analytics 4
event 17 mei 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Verdieping in Google Analytics 4
event 24 mei 2023, 13:30-16:30, Utrecht, Dashboarding
event 24 mei 2023, 09:30-12:30, Utrecht, Social Analytics
event 31 mei 2023, 13:30-16:30, Utrecht, A/B testen
event 31 mei 2023, 09:30-12:30, Utrecht, Conversie optimalisatie

Beschrijving

Omschrijving:

De training Digital & Webanalytics is erop gericht je praktisch en concreet verder te helpen op het gebied van digital analytics en in het bijzonder Google Analytics. Je leert hoe je met behulp van analyse tools de resultaten van je websites, social media kanalen en online campagnes kunt meten, analyseren en optimaliseren. Met als doel om betere resultaten te halen uit je website en online campagnes.

Doel:
Je leert: - De belangrijkste KPI’s en metrics voor je website en online campagnes vast te stellen, - De resultaten van je online activiteiten te meten, analyseren en optimaliseren, - Rapportages te maken in de belangrijkste tools voor web- en social media analytics, waaronder…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

"Kan deze opleiding gevolgd worden met UWV scholingsvoucher? "

Gevraagd door Corne - 20-02-2017 08:54
Deze opleiding komt in aanmerking voor de UWV scholingsvoucher. Hij valt onder kansberoep “Online Marketeer”.
Beantwoord door Emilie Verbunt (Springest adviseur)

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Web Analyses, Google Analytics, Google Analytics gevorderden, Adobe Analytics en Marketing Analytics.

Omschrijving:

De training Digital & Webanalytics is erop gericht je praktisch en concreet verder te helpen op het gebied van digital analytics en in het bijzonder Google Analytics. Je leert hoe je met behulp van analyse tools de resultaten van je websites, social media kanalen en online campagnes kunt meten, analyseren en optimaliseren. Met als doel om betere resultaten te halen uit je website en online campagnes.

Doel:
Je leert: - De belangrijkste KPI’s en metrics voor je website en online campagnes vast te stellen, - De resultaten van je online activiteiten te meten, analyseren en optimaliseren, - Rapportages te maken in de belangrijkste tools voor web- en social media analytics, waaronder Google Analytics, - De conversie van je website(s) en campagnes te verhogen, - Hoe je testen zoals A/B testen kunt inzetten voor optimalisatie.

Je leert de basics van digital- en webanalytics direct toe te passen in de praktijk. Zo kun je direct aan de slag met het verbeteren van je websites en online campagnes!

Doelgroep:
De training is bedoeld voor iedereen die die aan de slag willen gaan met digital- en webanalytics en een volwaardig gesprekspartner willen worden op het gebied van analytics. Je wilt met deze nieuwe kennis en inzichten direct toepassen om de performance van je website en campagnes te optimaliseren.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je reeds enige kennis hebt online marketing.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Hieronder vind je de veelgestelde vragen van andere bezoekers. Als je ook een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

"Kan deze opleiding gevolgd worden met UWV scholingsvoucher? "

Gevraagd door Corne - 20-02-2017 08:54
Deze opleiding komt in aanmerking voor de UWV scholingsvoucher. Hij valt onder kansberoep “Online Marketeer”.
Beantwoord door Emilie Verbunt (Springest adviseur)

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.