Data driven marketing (korte opleiding)
"In 2020 heb ik de opleiding Data Driven Marketing afgerond bij Beeckestein.
De opleiding begon in het midden van een lockdown, waardoor het grotendeels niet mogelijk was om de opleiding fysiek te doen, maar online. Dit was op het begin even wennen maar ik ben erg te spreken over de professionaliteit van de leraren en het gemak waarin de online lessen binnen no-time als 'normaal' en prettig voelde.
De lessen waren daarbij van hoog niveau en de eindopdracht was ingestoken om direct te kunnen implementeren binnen onze eigen organisatie. Dit heeft ons dan ook meteen verder geholpen na het afronden van de opleiding.
De leraren waren professionals met veel kennis van zaken. Daarbij was het erg prettig werken met onze projectbegeleider.
Kortom ben ik erg tevreden over de opleiding en de opleider." - 14-01-2022 15:08
"In 2020 heb ik de opleiding Data Driven Marketing afgerond bij Beeckestein. De opleiding begon in het midden van een lockdown, waardoor … alles lezen - 14-01-2022 15:08
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 18 apr. 2023 tot 6 jul. 2023Toon rooster event 18 april 2023, 08:30-12:00, Amsterdam, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan event 18 april 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Van business uitdaging naar informatie verzameling event 24 april 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 25 april 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Digital analytics event 9 mei 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement event 16 mei 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Van data en insights naar customer centric marketing event 30 mei 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard event 6 juni 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege event 6 juni 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 6 juli 2023, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 18 apr. 2023 tot 6 jul. 2023Toon rooster event 18 april 2023, 13:00-16:00, Leusden, Van business uitdaging naar informatie verzameling event 18 april 2023, 08:30-12:00, Leusden, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan event 24 april 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 25 april 2023, 13:00-16:00, Leusden, Digital analytics event 9 mei 2023, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement event 16 mei 2023, 13:00-16:00, Leusden, Van data en insights naar customer centric marketing event 30 mei 2023, 13:00-16:00, Leusden, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard event 6 juni 2023, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege event 6 juni 2023, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 6 juli 2023, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 18 apr. 2023 tot 6 jul. 2023Toon rooster event 18 april 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Van business uitdaging naar informatie verzameling event 18 april 2023, 08:30-12:00, Utrecht, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan event 24 april 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 25 april 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Digital analytics event 9 mei 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Klantwaardemanagement event 16 mei 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Van data en insights naar customer centric marketing event 30 mei 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard event 6 juni 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege event 6 juni 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 6 juli 2023, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 27 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 27 september 2023, 18:00-21:30, Amsterdam, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan event 4 oktober 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Van business uitdaging naar informatie verzameling event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 1 november 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Digital analytics event 8 november 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Klantwaardemanagement event 29 november 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Van data en insights naar customer centric marketing event 20 december 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard event 10 januari 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeCapelle aan den IJssel 27 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 27 september 2023, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan event 4 oktober 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Van business uitdaging naar informatie verzameling event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 1 november 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Digital analytics event 8 november 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Klantwaardemanagement event 29 november 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Van data en insights naar customer centric marketing event 20 december 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard event 10 januari 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeEindhoven 27 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 27 september 2023, 18:00-21:30, Eindhoven, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan event 4 oktober 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Van business uitdaging naar informatie verzameling event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 1 november 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Digital analytics event 8 november 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Klantwaardemanagement event 29 november 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Van data en insights naar customer centric marketing event 20 december 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard event 10 januari 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 27 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 27 september 2023, 18:00-21:30, Leusden, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan event 4 oktober 2023, 18:30-21:30, Leusden, Van business uitdaging naar informatie verzameling event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 1 november 2023, 18:30-21:30, Leusden, Digital analytics event 8 november 2023, 18:30-21:30, Leusden, Klantwaardemanagement event 29 november 2023, 18:30-21:30, Leusden, Van data en insights naar customer centric marketing event 20 december 2023, 18:30-21:30, Leusden, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard event 10 januari 2024, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 27 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 27 september 2023, 18:00-21:30, Utrecht, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan event 4 oktober 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Van business uitdaging naar informatie verzameling event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 1 november 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Digital analytics event 8 november 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Klantwaardemanagement event 29 november 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Van data en insights naar customer centric marketing event 20 december 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard event 10 januari 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeZwolle 27 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 27 september 2023, 18:00-21:30, Zwolle, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan event 4 oktober 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Van business uitdaging naar informatie verzameling event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 1 november 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Digital analytics event 8 november 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Klantwaardemanagement event 29 november 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Van data en insights naar customer centric marketing event 20 december 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard event 10 januari 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 9 nov. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 9 november 2023, 08:30-12:00, Amsterdam, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan event 9 november 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Van business uitdaging naar informatie verzameling event 15 november 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 16 november 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Digital analytics event 23 november 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Klantwaardemanagement event 30 november 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Van data en insights naar customer centric marketing event 14 december 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard event 11 januari 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 11 januari 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 9 nov. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 9 november 2023, 08:30-12:00, Leusden, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan event 9 november 2023, 13:00-16:00, Leusden, Van business uitdaging naar informatie verzameling event 15 november 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 16 november 2023, 13:00-16:00, Leusden, Digital analytics event 23 november 2023, 13:00-16:00, Leusden, Klantwaardemanagement event 30 november 2023, 13:00-16:00, Leusden, Van data en insights naar customer centric marketing event 14 december 2023, 13:00-16:00, Leusden, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard event 11 januari 2024, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege event 11 januari 2024, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 9 nov. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 9 november 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Van business uitdaging naar informatie verzameling event 9 november 2023, 08:30-12:00, Utrecht, Fundament data driven marketing en customer insight, uitleg plan event 15 november 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 16 november 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Digital analytics event 23 november 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Klantwaardemanagement event 30 november 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Van data en insights naar customer centric marketing event 14 december 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Werkcollege plan: implementatie organisatie, business case, plateauplanning en scorecard event 11 januari 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 11 januari 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
Beschrijving
Omschrijving:
De hoeveelheid beschikbare data lijkt eindeloos en het aantal bronnen groeit ook. Alleen al binnen jouw eigen bedrijf zijn er naast klant relatie data (CRM) waarschijnlijk ook webstatistieken en social media data beschikbaar. De essentie van Data Driven Marketing is de data die beschikbaar is te analyseren en dat om te zetten tot relevantere en winstgevendere klantinteractie. Relevantie is wat de hedendaagse klant vraagt, maar voor veel bedrijven en professionals nog onbekend terrein.
Doel:
Om die relevantie te bereiken is meer nodig dan data op een rij zetten. Met de korte opleiding Data Driven Marketing leer je deze informatie om te zetten naar een op data gebaseerde marketin…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
De hoeveelheid beschikbare data lijkt eindeloos en het aantal bronnen groeit ook. Alleen al binnen jouw eigen bedrijf zijn er naast klant relatie data (CRM) waarschijnlijk ook webstatistieken en social media data beschikbaar. De essentie van Data Driven Marketing is de data die beschikbaar is te analyseren en dat om te zetten tot relevantere en winstgevendere klantinteractie. Relevantie is wat de hedendaagse klant vraagt, maar voor veel bedrijven en professionals nog onbekend terrein.
Doel:
Om die relevantie te bereiken is meer nodig dan data op een rij
zetten. Met de korte opleiding Data Driven Marketing leer je deze
informatie om te zetten naar een op data gebaseerde
marketingstrategie en concrete acties.
Doelgroep:
De opleiding Data Driven Marketing is geschikt als je je huidige
kennis wilt verbreden en verdiepen en deze graag wil toepassen in
de praktijk.
Wil je een volledige opleiding op het gebied van customer insight
& data driven marketing, dan is de post-HBO opleiding Customer
Insight & Data Driven Marketing wellicht iets voor jou.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
"In 2020 heb ik de opleiding Data Driven Marketing afgerond bij Beeckestein.
De opleiding begon in het midden van een lockdown, waardoor het grotendeels niet mogelijk was om de opleiding fysiek te doen, maar online. Dit was op het begin even wennen maar ik ben erg te spreken over de professionaliteit van de leraren en het gemak waarin de online lessen binnen no-time als 'normaal' en prettig voelde.
De lessen waren daarbij van hoog niveau en de eindopdracht was ingestoken om direct te kunnen implementeren binnen onze eigen organisatie. Dit heeft ons dan ook meteen verder geholpen na het afronden van de opleiding.
De leraren waren professionals met veel kennis van zaken. Daarbij was het erg prettig werken met onze projectbegeleider.
Kortom ben ik erg tevreden over de opleiding en de opleider." - 14-01-2022 15:08
"In 2020 heb ik de opleiding Data Driven Marketing afgerond bij Beeckestein. De opleiding begon in het midden van een lockdown, waardoor … alles lezen - 14-01-2022 15:08
"Veel docenten uit de praktijk, waardoor de lessen ook erg praktisch waren en goed toe te passen.
Het duurde helaas even voordat de opleiding van start ging en de communicatie hierover was niet heel duidelijk. Verder was het vooral gericht op B2C, terwijl ik werkzaam ben voor een B2B bedrijf en niet alles daar toepasbaar is. De literatuur vond ik niet heel veel toevoegen. " - 29-06-2017 12:06
"Veel docenten uit de praktijk, waardoor de lessen ook erg praktisch waren en goed toe te passen. Het duurde helaas even voordat de opleidi… alles lezen - 29-06-2017 12:06
Dag Marlies,
Bedankt voor je review op Springest. Fijn om te horen dat je de colleges positief beoordeeld. We hopen dat je met alle informatie uit de colleges direct aan de slag kan gaan. De verbeterpunten nemen we graag mee! Dank je wel en graag tot ziens bij onze alumni-activiteiten.
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.