Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)
"Leuke opleiding met verdieping op interessante materie. Ook fijn dat de colleges fysiek waren ipv online. Zo was er leuke dynamiek in de groep en kreeg je leuke en interessante discussies. Ook het uitwerken van een CX-plan was een goede toevoeging. Om juist het geleerde in de praktijk te brengen. Dus de opleiding is zeker aan te raden!" - 04-07-2022 12:20
"Leuke opleiding met verdieping op interessante materie. Ook fijn dat de colleges fysiek waren ipv online. Zo was er leuke dynamiek in de gro… alles lezen - 04-07-2022 12:20
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 11 apr. 2023 tot 6 jul. 2023Toon rooster event 11 april 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Service Excellence als strategie event 11 april 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, CX strategie & planning event 11 april 2023, 09:00-11:30, Amsterdam, CX trends en context event 18 april 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Klantwaarde management strategie event 18 april 2023, 12:30-14:30, Online, Vraagstellingscollege event 18 april 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Customer Centric Leiderschap event 25 april 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, CX in de Praktijk event 25 april 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 25 april 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, CX & technology event 9 mei 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 9 mei 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, Service Design: design de huidige customer journey event 9 mei 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Waardeproposities event 16 mei 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Digital Customer Experience event 16 mei 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, De rol van het merk in touchpoint design event 16 mei 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience event 22 mei 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 22 mei 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Reservecollege event 23 mei 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Online Personalisatie event 23 mei 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Customer Centric Transformation event 23 mei 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, De business case van CX event 30 mei 2023, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business School Strategie case event 6 juni 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Werkcollege event 6 juni 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Data strategie als basis voor customer centricity event 6 juni 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, Employee experience & engagement event 12 juni 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Reservecollege event 13 juni 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Teams en samenwerkingsmethodieken event 13 juni 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Reservecollege event 13 juni 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, Reservecollege event 6 juli 2023, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeAntwerpen 11 apr. 2023 tot 6 jul. 2023Toon rooster event 11 april 2023, 09:00-11:30, Antwerpen, CX trends en context event 11 april 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, CX strategie & planning event 11 april 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Service Excellence als strategie event 18 april 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, Klantwaarde management strategie event 18 april 2023, 12:30-14:30, Online, Vraagstellingscollege event 18 april 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Customer Centric Leiderschap event 25 april 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, CX in de Praktijk event 25 april 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, CX & technology event 25 april 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Onderzoeken van klantbeleving event 9 mei 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Waardeproposities event 9 mei 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, Service Design: design de huidige customer journey event 9 mei 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 16 mei 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, De rol van het merk in touchpoint design event 16 mei 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Digital Customer Experience event 16 mei 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, De rol van het merk in customer experience event 22 mei 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Reservecollege event 22 mei 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Reservecollege event 23 mei 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, De business case van CX event 23 mei 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, Online Personalisatie event 23 mei 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Customer Centric Transformation event 30 mei 2023, 09:00-17:30, Antwerpen, Harvard Business School Strategie case event 6 juni 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Werkcollege event 6 juni 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, Employee experience & engagement event 6 juni 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, Data strategie als basis voor customer centricity event 12 juni 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, Reservecollege event 13 juni 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, Teams en samenwerkingsmethodieken event 13 juni 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, Reservecollege event 13 juni 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Reservecollege event 6 juli 2023, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeLeusden 11 apr. 2023 tot 6 jul. 2023Toon rooster event 11 april 2023, 15:00-17:00, Leusden, Service Excellence als strategie event 11 april 2023, 09:00-11:30, Leusden, CX trends en context event 11 april 2023, 12:30-14:30, Leusden, CX strategie & planning event 18 april 2023, 15:00-17:00, Leusden, Customer Centric Leiderschap event 18 april 2023, 12:30-14:30, Leusden, Klantwaarde management strategie event 18 april 2023, 09:30-11:30, Leusden, Vraagstellingscollege event 25 april 2023, 15:00-17:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 25 april 2023, 12:30-14:30, Leusden, CX & technology event 25 april 2023, 09:30-11:30, Leusden, CX in de Praktijk event 9 mei 2023, 15:00-17:00, Leusden, Waardeproposities event 9 mei 2023, 12:30-14:30, Leusden, Service Design: design de huidige customer journey event 9 mei 2023, 09:30-11:30, Leusden, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 16 mei 2023, 09:30-11:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience event 16 mei 2023, 15:00-17:00, Leusden, Digital Customer Experience event 16 mei 2023, 12:30-14:30, Leusden, De rol van het merk in touchpoint design event 22 mei 2023, 16:30-18:30, Leusden, Reservecollege event 22 mei 2023, 19:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 23 mei 2023, 09:30-11:30, Leusden, Online Personalisatie event 23 mei 2023, 12:30-14:30, Leusden, De business case van CX event 23 mei 2023, 15:00-17:00, Leusden, Customer Centric Transformation event 30 mei 2023, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Strategie case event 6 juni 2023, 12:30-14:30, Leusden, Employee experience & engagement event 6 juni 2023, 15:00-17:00, Leusden, Werkcollege event 6 juni 2023, 09:30-11:30, Leusden, Data strategie als basis voor customer centricity event 12 juni 2023, 09:30-11:30, Leusden, Reservecollege event 13 juni 2023, 09:30-11:30, Leusden, Teams en samenwerkingsmethodieken event 13 juni 2023, 15:00-17:00, Leusden, Reservecollege event 13 juni 2023, 12:30-14:30, Leusden, Reservecollege event 6 juli 2023, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeUtrecht 11 apr. 2023 tot 6 jul. 2023Toon rooster event 11 april 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Service Excellence als strategie event 11 april 2023, 12:30-14:30, Utrecht, CX strategie & planning event 11 april 2023, 09:00-11:30, Utrecht, CX trends en context event 18 april 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Customer Centric Leiderschap event 18 april 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Vraagstellingscollege event 18 april 2023, 12:30-14:30, Utrecht, Klantwaarde management strategie event 25 april 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 25 april 2023, 12:30-14:30, Utrecht, CX & technology event 25 april 2023, 09:30-11:30, Utrecht, CX in de Praktijk event 9 mei 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Waardeproposities event 9 mei 2023, 12:30-14:30, Utrecht, Service Design: design de huidige customer journey event 9 mei 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 16 mei 2023, 09:30-11:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience event 16 mei 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Digital Customer Experience event 16 mei 2023, 12:30-14:30, Utrecht, De rol van het merk in touchpoint design event 22 mei 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 22 mei 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Reservecollege event 23 mei 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Customer Centric Transformation event 23 mei 2023, 12:30-14:30, Utrecht, De business case van CX event 23 mei 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Online Personalisatie event 30 mei 2023, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business School Strategie case event 6 juni 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Data strategie als basis voor customer centricity event 6 juni 2023, 12:30-14:30, Utrecht, Employee experience & engagement event 6 juni 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Werkcollege event 12 juni 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Reservecollege event 13 juni 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Teams en samenwerkingsmethodieken event 13 juni 2023, 12:30-14:30, Utrecht, Reservecollege event 13 juni 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Reservecollege event 6 juli 2023, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeAmsterdam 26 apr. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 26 april 2023, 16:00-18:30, Amsterdam, CX trends en context event 26 april 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, CX strategie & planning event 10 mei 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, CX in de Praktijk event 10 mei 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Service Excellence als strategie event 15 mei 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 17 mei 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Customer Centric Leiderschap event 17 mei 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Klantwaarde management strategie event 24 mei 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, CX & technology event 24 mei 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 31 mei 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Service Design: design de huidige customer journey event 31 mei 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 7 juni 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Waardeproposities event 7 juni 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience event 14 juni 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, De rol van het merk in touchpoint design event 14 juni 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Digital Customer Experience event 21 juni 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Customer Centric Transformation event 21 juni 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Online Personalisatie event 28 juni 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Reservecollege event 28 juni 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 6 september 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Employee experience & engagement event 6 september 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, De business case van CX event 13 september 2023, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business School Strategie case event 20 september 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Werkcollege event 20 september 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Data strategie als basis voor customer centricity event 27 september 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Teams en samenwerkingsmethodieken event 27 september 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 4 oktober 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 4 oktober 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeAntwerpen 26 apr. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 26 april 2023, 16:00-18:30, Antwerpen, CX trends en context event 26 april 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, CX strategie & planning event 10 mei 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, CX in de Praktijk event 10 mei 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Service Excellence als strategie event 15 mei 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 17 mei 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Klantwaarde management strategie event 17 mei 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Customer Centric Leiderschap event 24 mei 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Onderzoeken van klantbeleving event 24 mei 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, CX & technology event 31 mei 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 31 mei 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Service Design: design de huidige customer journey event 7 juni 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Waardeproposities event 7 juni 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, De rol van het merk in customer experience event 14 juni 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Digital Customer Experience event 14 juni 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, De rol van het merk in touchpoint design event 21 juni 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Customer Centric Transformation event 21 juni 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Online Personalisatie event 28 juni 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Reservecollege event 28 juni 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Reservecollege event 6 september 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, De business case van CX event 6 september 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Employee experience & engagement event 13 september 2023, 09:00-17:30, Antwerpen, Harvard Business School Strategie case event 20 september 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Werkcollege event 20 september 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Data strategie als basis voor customer centricity event 27 september 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Reservecollege event 27 september 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Teams en samenwerkingsmethodieken event 4 oktober 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Reservecollege event 4 oktober 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeLeusden 26 apr. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 26 april 2023, 16:00-18:30, Leusden, CX trends en context event 26 april 2023, 19:30-21:30, Leusden, CX strategie & planning event 10 mei 2023, 19:30-21:30, Leusden, CX in de Praktijk event 10 mei 2023, 16:30-18:30, Leusden, Service Excellence als strategie event 15 mei 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 17 mei 2023, 16:30-18:30, Leusden, Customer Centric Leiderschap event 17 mei 2023, 19:30-21:30, Leusden, Klantwaarde management strategie event 24 mei 2023, 16:30-18:30, Leusden, CX & technology event 24 mei 2023, 19:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 31 mei 2023, 16:30-18:30, Leusden, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 31 mei 2023, 19:30-21:30, Leusden, Service Design: design de huidige customer journey event 7 juni 2023, 16:30-18:30, Leusden, Waardeproposities event 7 juni 2023, 19:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience event 14 juni 2023, 19:30-21:30, Leusden, Digital Customer Experience event 14 juni 2023, 16:30-18:30, Leusden, De rol van het merk in touchpoint design event 21 juni 2023, 19:30-21:30, Leusden, Customer Centric Transformation event 21 juni 2023, 16:30-18:30, Leusden, Online Personalisatie event 28 juni 2023, 19:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 28 juni 2023, 16:30-18:30, Leusden, Reservecollege event 6 september 2023, 19:30-21:30, Leusden, Employee experience & engagement event 6 september 2023, 16:30-18:30, Leusden, De business case van CX event 13 september 2023, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Strategie case event 20 september 2023, 19:30-21:30, Leusden, Werkcollege event 20 september 2023, 16:30-18:30, Leusden, Data strategie als basis voor customer centricity event 27 september 2023, 16:30-18:30, Leusden, Teams en samenwerkingsmethodieken event 27 september 2023, 19:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 4 oktober 2023, 19:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 4 oktober 2023, 16:30-18:30, Leusden, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeUtrecht 26 apr. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 26 april 2023, 16:00-18:30, Utrecht, CX trends en context event 26 april 2023, 19:30-21:30, Utrecht, CX strategie & planning event 10 mei 2023, 19:30-21:30, Utrecht, CX in de Praktijk event 10 mei 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Service Excellence als strategie event 15 mei 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 17 mei 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Customer Centric Leiderschap event 17 mei 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Klantwaarde management strategie event 24 mei 2023, 16:30-18:30, Utrecht, CX & technology event 24 mei 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 31 mei 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Service Design: design de huidige customer journey event 31 mei 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 7 juni 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Waardeproposities event 7 juni 2023, 19:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience event 14 juni 2023, 16:30-18:30, Utrecht, De rol van het merk in touchpoint design event 14 juni 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Digital Customer Experience event 21 juni 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Online Personalisatie event 21 juni 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Customer Centric Transformation event 28 juni 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 28 juni 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Reservecollege event 6 september 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Employee experience & engagement event 6 september 2023, 16:30-18:30, Utrecht, De business case van CX event 13 september 2023, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business School Strategie case event 20 september 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Werkcollege event 20 september 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Data strategie als basis voor customer centricity event 27 september 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Teams en samenwerkingsmethodieken event 27 september 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 4 oktober 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 4 oktober 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeAmsterdam 26 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 26 september 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, CX strategie & planning event 26 september 2023, 16:00-18:30, Amsterdam, CX trends en context event 3 oktober 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Klantwaarde management strategie event 3 oktober 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Service Excellence als strategie event 5 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 10 oktober 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, CX in de Praktijk event 10 oktober 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Customer Centric Leiderschap event 31 oktober 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 31 oktober 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, CX & technology event 7 november 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 7 november 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Service Design: design de huidige customer journey event 14 november 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Waardeproposities event 14 november 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience event 21 november 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Online Personalisatie event 21 november 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, De rol van het merk in touchpoint design event 23 november 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 23 november 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Reservecollege event 28 november 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Customer Centric Transformation event 28 november 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Digital Customer Experience event 5 december 2023, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business School Strategie case event 12 december 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, De business case van CX event 12 december 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Werkcollege event 19 december 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Data strategie als basis voor customer centricity event 19 december 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Employee experience & engagement event 9 januari 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Teams en samenwerkingsmethodieken event 9 januari 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 16 januari 2024, 16:30-18:30, Amsterdam, Reservecollege event 16 januari 2024, 19:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeAntwerpen 26 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 26 september 2023, 16:00-18:30, Antwerpen, CX trends en context event 26 september 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, CX strategie & planning event 3 oktober 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Service Excellence als strategie event 3 oktober 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Klantwaarde management strategie event 5 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 10 oktober 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, CX in de Praktijk event 10 oktober 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Customer Centric Leiderschap event 31 oktober 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, CX & technology event 31 oktober 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Onderzoeken van klantbeleving event 7 november 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Service Design: design de huidige customer journey event 7 november 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 14 november 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Waardeproposities event 14 november 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, De rol van het merk in customer experience event 21 november 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, De rol van het merk in touchpoint design event 21 november 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Online Personalisatie event 23 november 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Reservecollege event 23 november 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Reservecollege event 28 november 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Digital Customer Experience event 28 november 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Customer Centric Transformation event 5 december 2023, 09:00-17:30, Antwerpen, Harvard Business School Strategie case event 12 december 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, De business case van CX event 12 december 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Werkcollege event 19 december 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Data strategie als basis voor customer centricity event 19 december 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Employee experience & engagement event 9 januari 2024, 16:30-18:30, Antwerpen, Teams en samenwerkingsmethodieken event 9 januari 2024, 19:30-21:30, Antwerpen, Reservecollege event 16 januari 2024, 19:30-21:30, Antwerpen, Reservecollege event 16 januari 2024, 16:30-18:30, Antwerpen, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeLeusden 26 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 26 september 2023, 19:30-21:30, Leusden, CX strategie & planning event 26 september 2023, 16:00-18:30, Leusden, CX trends en context event 3 oktober 2023, 19:30-21:30, Leusden, Klantwaarde management strategie event 3 oktober 2023, 16:30-18:30, Leusden, Service Excellence als strategie event 5 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 10 oktober 2023, 19:30-21:30, Leusden, CX in de Praktijk event 10 oktober 2023, 16:30-18:30, Leusden, Customer Centric Leiderschap event 31 oktober 2023, 19:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 31 oktober 2023, 16:30-18:30, Leusden, CX & technology event 7 november 2023, 16:30-18:30, Leusden, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 7 november 2023, 19:30-21:30, Leusden, Service Design: design de huidige customer journey event 14 november 2023, 16:30-18:30, Leusden, Waardeproposities event 14 november 2023, 19:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience event 21 november 2023, 19:30-21:30, Leusden, Online Personalisatie event 21 november 2023, 16:30-18:30, Leusden, De rol van het merk in touchpoint design event 23 november 2023, 19:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 23 november 2023, 16:30-18:30, Leusden, Reservecollege event 28 november 2023, 19:30-21:30, Leusden, Customer Centric Transformation event 28 november 2023, 16:30-18:30, Leusden, Digital Customer Experience event 5 december 2023, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Strategie case event 12 december 2023, 19:30-21:30, Leusden, Werkcollege event 12 december 2023, 16:30-18:30, Leusden, De business case van CX event 19 december 2023, 19:30-21:30, Leusden, Data strategie als basis voor customer centricity event 19 december 2023, 16:30-18:30, Leusden, Employee experience & engagement event 9 januari 2024, 19:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 9 januari 2024, 16:30-18:30, Leusden, Teams en samenwerkingsmethodieken event 16 januari 2024, 16:30-18:30, Leusden, Reservecollege event 16 januari 2024, 19:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeUtrecht 26 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 26 september 2023, 19:30-21:30, Utrecht, CX strategie & planning event 26 september 2023, 16:00-18:30, Utrecht, CX trends en context event 3 oktober 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Klantwaarde management strategie event 3 oktober 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Service Excellence als strategie event 5 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 10 oktober 2023, 19:30-21:30, Utrecht, CX in de Praktijk event 10 oktober 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Customer Centric Leiderschap event 31 oktober 2023, 16:30-18:30, Utrecht, CX & technology event 31 oktober 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 7 november 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Service Design: design de huidige customer journey event 7 november 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 14 november 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Waardeproposities event 14 november 2023, 19:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience event 21 november 2023, 16:30-18:30, Utrecht, De rol van het merk in touchpoint design event 21 november 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Online Personalisatie event 23 november 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 23 november 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Reservecollege event 28 november 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Customer Centric Transformation event 28 november 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Digital Customer Experience event 5 december 2023, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business School Strategie case event 12 december 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Werkcollege event 12 december 2023, 16:30-18:30, Utrecht, De business case van CX event 19 december 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Employee experience & engagement event 19 december 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Data strategie als basis voor customer centricity event 9 januari 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 9 januari 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Teams en samenwerkingsmethodieken event 16 januari 2024, 19:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 16 januari 2024, 16:30-18:30, Utrecht, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeAmsterdam 1 nov. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 1 november 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Service Excellence als strategie event 1 november 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, CX strategie & planning event 1 november 2023, 09:00-11:30, Amsterdam, CX trends en context event 8 november 2023, 12:30-14:00, Amsterdam, Vraagstellingscollege event 8 november 2023, 14:30-16:30, Amsterdam, Customer Centric Leiderschap event 8 november 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Klantwaarde management strategie event 15 november 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 15 november 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, CX & technology event 15 november 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, CX in de Praktijk event 22 november 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Waardeproposities event 22 november 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, Service Design: design de huidige customer journey event 22 november 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 29 november 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience event 29 november 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, De rol van het merk in touchpoint design event 29 november 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Digital Customer Experience event 4 december 2023, 16:30-18:30, Amsterdam, Reservecollege event 4 december 2023, 19:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 6 december 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Online Personalisatie event 6 december 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, De business case van CX event 6 december 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Customer Centric Transformation event 13 december 2023, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business School Strategie case event 20 december 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Werkcollege event 20 december 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, Employee experience & engagement event 20 december 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Data strategie als basis voor customer centricity event 10 januari 2024, 12:30-14:30, Amsterdam, Reservecollege event 10 januari 2024, 15:00-17:00, Amsterdam, Reservecollege event 10 januari 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Teams en samenwerkingsmethodieken event 17 januari 2024, 09:30-11:30, Amsterdam, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeAntwerpen 1 nov. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 1 november 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Service Excellence als strategie event 1 november 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, CX strategie & planning event 1 november 2023, 09:00-11:30, Antwerpen, CX trends en context event 8 november 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, Klantwaarde management strategie event 8 november 2023, 14:30-16:30, Antwerpen, Customer Centric Leiderschap event 8 november 2023, 12:30-14:00, Antwerpen, Vraagstellingscollege event 15 november 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Onderzoeken van klantbeleving event 15 november 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, CX & technology event 15 november 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, CX in de Praktijk event 22 november 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Waardeproposities event 22 november 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, Service Design: design de huidige customer journey event 22 november 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 29 november 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Digital Customer Experience event 29 november 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, De rol van het merk in touchpoint design event 29 november 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, De rol van het merk in customer experience event 4 december 2023, 16:30-18:30, Antwerpen, Reservecollege event 4 december 2023, 19:30-21:30, Antwerpen, Reservecollege event 6 december 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, Online Personalisatie event 6 december 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, De business case van CX event 6 december 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Customer Centric Transformation event 13 december 2023, 09:00-17:30, Antwerpen, Harvard Business School Strategie case event 20 december 2023, 15:00-17:00, Antwerpen, Data strategie als basis voor customer centricity event 20 december 2023, 09:30-11:30, Antwerpen, Werkcollege event 20 december 2023, 12:30-14:30, Antwerpen, Employee experience & engagement event 10 januari 2024, 15:00-17:00, Antwerpen, Reservecollege event 10 januari 2024, 12:30-14:30, Antwerpen, Reservecollege event 10 januari 2024, 09:30-11:30, Antwerpen, Teams en samenwerkingsmethodieken event 17 januari 2024, 09:30-11:30, Antwerpen, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeLeusden 1 nov. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 1 november 2023, 15:00-17:00, Leusden, Service Excellence als strategie event 1 november 2023, 12:30-14:30, Leusden, CX strategie & planning event 1 november 2023, 09:00-11:30, Leusden, CX trends en context event 8 november 2023, 12:30-14:00, Leusden, Vraagstellingscollege event 8 november 2023, 14:30-16:30, Leusden, Customer Centric Leiderschap event 8 november 2023, 09:30-11:30, Leusden, Klantwaarde management strategie event 15 november 2023, 09:30-11:30, Leusden, CX in de Praktijk event 15 november 2023, 15:00-17:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 15 november 2023, 12:30-14:30, Leusden, CX & technology event 22 november 2023, 09:30-11:30, Leusden, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 22 november 2023, 12:30-14:30, Leusden, Service Design: design de huidige customer journey event 22 november 2023, 15:00-17:00, Leusden, Waardeproposities event 29 november 2023, 15:00-17:00, Leusden, Digital Customer Experience event 29 november 2023, 12:30-14:30, Leusden, De rol van het merk in touchpoint design event 29 november 2023, 09:30-11:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience event 4 december 2023, 19:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 4 december 2023, 16:30-18:30, Leusden, Reservecollege event 6 december 2023, 12:30-14:30, Leusden, De business case van CX event 6 december 2023, 09:30-11:30, Leusden, Online Personalisatie event 6 december 2023, 15:00-17:00, Leusden, Customer Centric Transformation event 13 december 2023, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Strategie case event 20 december 2023, 15:00-17:00, Leusden, Data strategie als basis voor customer centricity event 20 december 2023, 09:30-11:30, Leusden, Werkcollege event 20 december 2023, 12:30-14:30, Leusden, Employee experience & engagement event 10 januari 2024, 09:30-11:30, Leusden, Teams en samenwerkingsmethodieken event 10 januari 2024, 15:00-17:00, Leusden, Reservecollege event 10 januari 2024, 12:30-14:30, Leusden, Reservecollege event 17 januari 2024, 09:30-11:30, Leusden, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeUtrecht 1 nov. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 1 november 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Service Excellence als strategie event 1 november 2023, 12:30-14:30, Utrecht, CX strategie & planning event 1 november 2023, 09:00-11:30, Utrecht, CX trends en context event 8 november 2023, 14:30-16:30, Utrecht, Customer Centric Leiderschap event 8 november 2023, 12:30-14:00, Utrecht, Vraagstellingscollege event 8 november 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Klantwaarde management strategie event 15 november 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 15 november 2023, 12:30-14:30, Utrecht, CX & technology event 15 november 2023, 09:30-11:30, Utrecht, CX in de Praktijk event 22 november 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Waardeproposities event 22 november 2023, 12:30-14:30, Utrecht, Service Design: design de huidige customer journey event 22 november 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 29 november 2023, 09:30-11:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience event 29 november 2023, 12:30-14:30, Utrecht, De rol van het merk in touchpoint design event 29 november 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Digital Customer Experience event 4 december 2023, 16:30-18:30, Utrecht, Reservecollege event 4 december 2023, 19:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 6 december 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Online Personalisatie event 6 december 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Customer Centric Transformation event 6 december 2023, 12:30-14:30, Utrecht, De business case van CX event 13 december 2023, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business School Strategie case event 20 december 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Werkcollege event 20 december 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Data strategie als basis voor customer centricity event 20 december 2023, 12:30-14:30, Utrecht, Employee experience & engagement event 10 januari 2024, 15:00-17:00, Utrecht, Reservecollege event 10 januari 2024, 12:30-14:30, Utrecht, Reservecollege event 10 januari 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Teams en samenwerkingsmethodieken event 17 januari 2024, 09:30-11:30, Utrecht, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
Beschrijving
Omschrijving:
Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot meer loyaliteit en ambassadeurs. Dat winstgevendheid en klantgerichtheid heel goed samen kunnen gaan, laten verschillende organisaties zien. Deze organisaties (ook B2B en non profit) zijn ervan overtuigd dat CX voor hen de beste manier is om succesvol te zijn in het digitale tijdperk.
Doel:
Met de post-master opleiding Customer Experience Strategie & Organisatie til je klantbeleving naar een hoger niveau door strategische keuzes te maken en deze met concrete acties te implementeren in je organisatie.
Doelgroep:
De post-master CX Strategie & Organisatie is …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot meer loyaliteit en ambassadeurs. Dat winstgevendheid en klantgerichtheid heel goed samen kunnen gaan, laten verschillende organisaties zien. Deze organisaties (ook B2B en non profit) zijn ervan overtuigd dat CX voor hen de beste manier is om succesvol te zijn in het digitale tijdperk.
Doel:
Met de post-master opleiding Customer Experience Strategie &
Organisatie til je klantbeleving naar een hoger niveau door
strategische keuzes te maken en deze met concrete acties te
implementeren in je organisatie.
Doelgroep:
De post-master CX Strategie & Organisatie is ontwikkeld voor
professionals en managers (met enige jaren werkervaring) die kennis
en een netwerk willen opbouwen op het gebied van customer
experience en klantgericht ondernemen. Klantgerichtheid is relevant
voor de gehele organisatie, of je achtergrond nu finance,
marketing, CRM, IT, sales, HRM of service is.
Vooropleiding: - Minimaal HBO+ werk- en denkniveau, - Minimaal 4 jaar werkervaring
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
"Leuke opleiding met verdieping op interessante materie. Ook fijn dat de colleges fysiek waren ipv online. Zo was er leuke dynamiek in de groep en kreeg je leuke en interessante discussies. Ook het uitwerken van een CX-plan was een goede toevoeging. Om juist het geleerde in de praktijk te brengen. Dus de opleiding is zeker aan te raden!" - 04-07-2022 12:20
"Leuke opleiding met verdieping op interessante materie. Ook fijn dat de colleges fysiek waren ipv online. Zo was er leuke dynamiek in de gro… alles lezen - 04-07-2022 12:20
"Ik heb de opleiding als heel inspirerend ervaren. Door de praktijkervaring van de docenten wordt theorie meteen gelinkt aan een praktische vertaling. De volgorde van de opleiding zou iets scherper kunnen. Het stuk leiderschap kwam vooral aan het einde. Dit zou eerder in de opleiding mogen zitten. Een toevoeging hierin zou zijn dat ook de 'zachtere' kant meer belicht wordt." - 14-02-2019 11:51
"Ik heb de opleiding als heel inspirerend ervaren. Door de praktijkervaring van de docenten wordt theorie meteen gelinkt aan een praktische v… alles lezen - 14-02-2019 11:51
"Ik vond de training sterk en interessant. We hadden een gevarieerd programma. Enkele sprekers waren echter beneden niveau, maar zodra dit kenbaar werd gemaakt werd dit opgepakt en kwam er een alternatief. " - 12-02-2019 16:35
"Ik vond de training sterk en interessant. We hadden een gevarieerd programma. Enkele sprekers waren echter beneden niveau, maar zodra dit ke… alles lezen - 12-02-2019 16:35
"Goede training, leuke afwisseling tussen de onderwerpen in de college's. Veel geleerd en veel inspiratie opgedaan. Docenten met enthousiasme en vakkennis. Bijzonder leuke groep mede studenten. Locatie Leusden was met de auto goed bereikbaar." - 14-11-2018 16:20
"Goede training, leuke afwisseling tussen de onderwerpen in de college's. Veel geleerd en veel inspiratie opgedaan. Docenten met enthousiasme… alles lezen - 14-11-2018 16:20
"Compacte postdoctorale opleiding waarin ervaren praktijkmensen hun kennis en ervaring delen, die je direct toepast in je eigen strategische opdracht. Docenten zijn inspirerend en behulpzaam. Goed georganiseerd. Zeer aan te bevelen." - 12-02-2018 09:55
"Compacte postdoctorale opleiding waarin ervaren praktijkmensen hun kennis en ervaring delen, die je direct toepast in je eigen strategische … alles lezen - 12-02-2018 09:55
"Praktische opleiding met de juiste handvatten om de klant centraal te stellen in de ondernemingsstrategie. Inspirerende en betrokken gastdocenten uit verschillende vakgebieden met veel praktijkvoorbeelden. Persoonlijk had ik liever 1 x per 2 weken college gevolgd ipv wekelijks waardoor je meer tijd hebt om colleges voor te bereiden. " - 04-02-2018 21:27
"Praktische opleiding met de juiste handvatten om de klant centraal te stellen in de ondernemingsstrategie. Inspirerende en betrokken gastdoc… alles lezen - 04-02-2018 21:27
"Praktische- en strategische leergang met verbinding naar grote diversiteit aan relevante en actuele theorieën en modellen op gebied van strategie, marketing en management. Speelt in op de actuele uitdaging waar ondernemingen nu voor staan in het vormgeven van de strategie en te zorgen om relevant te blijven voor klanten, distributiepartners en medewerkers. Goede en inspirerende gastdocenten van verschillende vakgebieden." - 04-02-2018 19:40
"Praktische- en strategische leergang met verbinding naar grote diversiteit aan relevante en actuele theorieën en modellen op gebied van stra… alles lezen - 04-02-2018 19:40
"Gedegen, up-to-date en praktijkgerichte strategische opleiding op het gebied van Customer Centricity. Exact de verdieping waar ik naar op zoek was. Goede support ook bij het komen tot een strategisch plan, op basis waarvan het geleerde direct in de praktijk kan worden gebracht." - 31-01-2018 15:01
"Gedegen, up-to-date en praktijkgerichte strategische opleiding op het gebied van Customer Centricity. Exact de verdieping waar ik naar op zo… alles lezen - 31-01-2018 15:01
"Goede sessies met docenten die hun kennis vertaalden naar de praktijk situaties van de studenten. Zo kon je zelf strategische vraagstukken vertalen naar pragmatische uitvoering.
Je groeit als persoon en leert juiste vragen te stellen. Het gaat om het doel dat je wil behalen en niet het middel dat je inzet. " - 31-01-2018 09:55
"Goede sessies met docenten die hun kennis vertaalden naar de praktijk situaties van de studenten. Zo kon je zelf strategische vraagstukken v… alles lezen - 31-01-2018 09:55
"een prima opleiding, met docenten (zonder uitzondering) die uit ervaring spreken en dat goed weten over te brengen. Praktijkgericht en tegelijk met meer dan voldoende theorie om vraagstukken in verschillende situaties te lossen." - 17-07-2017 19:29
"een prima opleiding, met docenten (zonder uitzondering) die uit ervaring spreken en dat goed weten over te brengen. Praktijkgericht en tegel… alles lezen - 17-07-2017 19:29
"Inspirerende opleiding die een goed overzicht over CX en alles wat ermee te maken heeft geeft. Door het schrijven van een eigen plan breng je het gelijk in je business context.
Af en toe miste ik de praktijk en de mogelijkheid tot interactie. Wij waren met een erg grote groep (20 deelnemers). Sommige docenten beter dan anderen.
Overall een aanrader als je in korte tijd veel kennis over het onderwerp Customer Experience wil verkrijgen. " - 11-07-2017 18:10
"Inspirerende opleiding die een goed overzicht over CX en alles wat ermee te maken heeft geeft. Door het schrijven van een eigen plan breng j… alles lezen - 11-07-2017 18:10
"Een goede eerste kennismaking en overzicht met/van het vakgebied CX, praktische technieken en leuke cases. Maar heb je meer behoefte aan diepgang en heb je al meer ervaring dan is deze opleiding minder geschikt." - 07-07-2017 07:46
"Een goede eerste kennismaking en overzicht met/van het vakgebied CX, praktische technieken en leuke cases. Maar heb je meer behoefte aan die… alles lezen - 07-07-2017 07:46
Dag Bas,
Dank dat je de inhoud van de Beeckestijn opleiding goed vindt en dat ook deelt. Jammer dat de opleiding je niet de diepgang heeft geboden waar je behoefte aan had.
Nog veel succes en inspiratie met de opgedane kennis en graag tot ziens bij onze alumni-activiteiten.
- 07-07-2017 07:46"Inhoud van Training overall was goed. sommige trainers beter dan andere, leerpunt om colleges beter op elkaar af te stemmen zodat trainers weten wat student al weet. Locatie Amsterdam minder dan Leusden. Goede theorie (boeken) keuze" - 17-07-2016 13:33
"Inhoud van Training overall was goed. sommige trainers beter dan andere, leerpunt om colleges beter op elkaar af te stemmen zodat trainers w… alles lezen - 17-07-2016 13:33
"Erg leuke opleiding, ik heb veel geleerd over Customer Experience Management en de toepassing hiervan. Veelal inspirerende docenten, goede tools en mooie cases. Bovendien natuurlijk een erg leuke nieuwe groep mensen leren kennen." - 14-07-2016 13:00
"Erg leuke opleiding, ik heb veel geleerd over Customer Experience Management en de toepassing hiervan. Veelal inspirerende docenten, goede t… alles lezen - 14-07-2016 13:00
Hallo Babs,
Goed te horen dat je de opleiding je veel heeft gebracht en dat je een leuke nieuwe mensen hebt ontmoet. Graag tot ziens bij een van onze activiteiten!
"Super opleiding. Heel praktisch. Veel inspirerende cases besproken. Mooie technieken geleerd voor vaststellen en optimaliseren van merkbeleving, customer journeys, opstellen van strategisch plannen. Voor zowel profit als non-profit van toepassing. Als interim CRM-marketing manager heb ik tot op de dag van vandaag profijt van deze opleiding. " - 28-06-2016 09:16
"Super opleiding. Heel praktisch. Veel inspirerende cases besproken. Mooie technieken geleerd voor vaststellen en optimaliseren van merkbele… alles lezen - 28-06-2016 09:16
Dank je wel Patricia voor jouw feedback. We zijn blij te horen dat je nog dagelijks gebruik maakt van de kennis & inhoud van de opleiding! Graag tot ziens op een van onze clinics of andere bijeenkomsten.
- 28-06-2016 09:16"Mijn eigen customer experience bij deze opleiding begon wat twijfelachtig doordat de opleiding 3 keer achter elkaar niet startte vanwege te weinig aanmeldingen. Hierdoor kon ik uiteindelijk pas bijna een jaar later starten dan gepland. Maar, het was het wachten waard! De colleges worden over het algemeen gegeven door docenten vanuit het bedrijfsleven, zodat het direct toepasbaar is en er echte cases getoond kunnen worden. Soms overlapte de colleges wel een beetje, maar doordat er steeds vanuit een andere invalshoek naar Customer Experience werd gekeken, krijg je wel een heel compleet beeld. Als eindopdracht schrijf je een CX-plan voor het bedrijf waar je werkt of een (potentiële) klant, heel erg leerzaam en veel meer relevantie dan een examen maken! Onze kerndocent was Kees Kerkvliet. Hoewel de omschrijving van de eindopdracht soms wat vaag en inconsistent was gedurende de opleiding, was het erg fijn sparren met Kees vanwege zijn flexibele en pragmatische instelling. Ik volgde de opleiding in Leusden, een hele fijne locatie met goede catering! De opleiding is vanwege zijn korte duur en colleges in de avonduren goed te combineren met een fulltime baan, wat ook zeker een pluspunt is. Het is wel best intensief omdat je in hele korte tijd heel veel nieuwe kennis opdoet en die ook direct moet toepassen in het CX-plan en tijdens de Harvard Business Case dag. Samenvattend: een heel inspirerende opleiding die voor mij m'n kijk op en kennis over customer experience management enorm heeft verbreed. " - 15-06-2016 08:16
"Mijn eigen customer experience bij deze opleiding begon wat twijfelachtig doordat de opleiding 3 keer achter elkaar niet startte vanwege te … alles lezen - 15-06-2016 08:16
Dank je wel Joyce voor jouw uitgebreide feedback! We zijn heel blij te horen dat de opleiding heel goed heeft bijgedragen aan jouw kennisontwikkeling en je veel heeft (bij)gebracht ;-). Succes met de realisatie van jouw mooie CX-plan en wellicht tot ziens.
- 15-06-2016 08:16"Ik heb uiteindelijk de opleiding gedaan die is gestart in november in Leusden. De boeken heb ik deze zomer al ontvangen zodat ik al wat voor kon bereiden. De colleges zelf waren erg interessant en vrijwel elke docent gaf wat extra's zodat de inhoud meer tot leven kwam. Het enige onderwerp/college wat voor mij wat overbodig was is 'Agile' aangezien het onderwerp voor mij niet nieuw was.
Het schrijven van een plan dat ook in de praktijk gebracht moet/kan worden in je eigen organisatie zorgt voor een goede extra motivatie." - 19-05-2016 09:55
"Ik heb uiteindelijk de opleiding gedaan die is gestart in november in Leusden. De boeken heb ik deze zomer al ontvangen zodat ik al wat voor… alles lezen - 19-05-2016 09:55
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.