Customer Journey Management (korte opleiding)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Customer Journey Management (korte opleiding)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 182 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,3
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Management (korte opleiding)
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Alex Baar
9
Customer Journey Management (korte opleiding)

"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instelling, men brengt e.e.a. met veel passie en alle docenten die ik heb gehad nemen uitgebreid de tijd voor vragen.
Het leuke vind ik altijd dat Beeckestijn ervoor zorgt dat je bij de opleidingen verschillende docenten krijgt. Per subonderdeel iemand die expert is. Locatie was in Utrecht prima locatie, goed te bereiken. Ook ging het contact met de Beeckestijn Administratie prima! Ze hebben me erg goed en snel geholpen! Compliment!

Als verbetering geef ik de onderwijsportal aan. Die vind niet intuitief werken.

Tevens als onderdeel van de cursus misschien iets toevoegen van Design Thinking en iets dieper op Agile ingaan. " - 07-07-2017 14:22

"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instellin… alles lezen - 07-07-2017 14:22

Dag Alex,

Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je (weer) een positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School.
De verbeterpunten over de online omgeving en de college onderwerpen zal ik aan mijn collega doorgeven. :)

We hopen je na de zomer graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.

- 07-07-2017 14:22

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
18 jun. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 18 juni 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 18 juni 2024, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 25 juni 2024, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 1 juli 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 2 juli 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 2 juli 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 17 september 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 24 september 2024, 09:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeLeusden
18 jun. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 18 juni 2024, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling
event 18 juni 2024, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 25 juni 2024, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 1 juli 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 2 juli 2024, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 2 juli 2024, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 17 september 2024, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 24 september 2024, 09:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeUtrecht
18 jun. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 18 juni 2024, 08:30-12:00, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 18 juni 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Persona ontwikkeling
event 25 juni 2024, 09:00-15:00, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys
event 1 juli 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 2 juli 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 2 juli 2024, 13:00-16:00, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 17 september 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 24 september 2024, 09:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeAmsterdam
24 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 24 september 2024, 18:00-21:30, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 1 oktober 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 8 oktober 2024, 16:00-21:30, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 15 oktober 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 5 november 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 3 december 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 17 december 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 7 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeCapelle aan den IJssel
24 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 24 september 2024, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 1 oktober 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Persona ontwikkeling
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 8 oktober 2024, 16:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Mapping van touch points en customer journeys
event 15 oktober 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Onderzoeken van klantbeleving
event 5 november 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 3 december 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 17 december 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 7 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeEindhoven
24 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 24 september 2024, 18:00-21:30, Eindhoven, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 1 oktober 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Persona ontwikkeling
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 8 oktober 2024, 16:00-21:30, Eindhoven, Mapping van touch points en customer journeys
event 15 oktober 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Onderzoeken van klantbeleving
event 5 november 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 3 december 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 17 december 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 7 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeLeusden
24 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 24 september 2024, 18:00-21:30, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 1 oktober 2024, 18:30-21:30, Leusden, Persona ontwikkeling
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 8 oktober 2024, 16:00-21:30, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 15 oktober 2024, 18:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 5 november 2024, 18:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 3 december 2024, 18:30-21:30, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 17 december 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 7 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeUtrecht
24 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 24 september 2024, 18:00-21:30, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 1 oktober 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Persona ontwikkeling
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 8 oktober 2024, 16:00-21:30, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys
event 15 oktober 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 5 november 2024, 18:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 3 december 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 17 december 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 7 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeZwolle
24 sep. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 24 september 2024, 18:00-21:30, Zwolle, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 1 oktober 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Persona ontwikkeling
event 7 oktober 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 8 oktober 2024, 16:00-21:30, Zwolle, Mapping van touch points en customer journeys
event 15 oktober 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Onderzoeken van klantbeleving
event 5 november 2024, 18:30-21:30, Zwolle, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 3 december 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 17 december 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 7 januari 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeAmsterdam
17 okt. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 17 oktober 2024, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 17 oktober 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 7 november 2024, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 12 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 14 november 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 14 november 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 12 december 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 9 januari 2025, 09:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeLeusden
17 okt. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 17 oktober 2024, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 17 oktober 2024, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling
event 7 november 2024, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 12 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 14 november 2024, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 14 november 2024, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 12 december 2024, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 9 januari 2025, 09:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeUtrecht
17 okt. 2024 tot 13 feb. 2025
Toon rooster
event 17 oktober 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Persona ontwikkeling
event 17 oktober 2024, 08:30-12:00, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 7 november 2024, 09:00-15:00, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys
event 12 november 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 14 november 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 14 november 2024, 13:00-16:00, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 12 december 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 9 januari 2025, 09:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 13 februari 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeAmsterdam
27 nov. 2024 tot 3 jul. 2025
Toon rooster
event 27 november 2024, 18:00-21:30, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 4 december 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 11 december 2024, 20:00-21:30, Amsterdam, Vraagstellingscollege
event 18 december 2024, 16:00-21:30, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 8 januari 2025, 18:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 15 januari 2025, 18:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 12 februari 2025, 18:30-21:30, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 12 maart 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 19 maart 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeLeusden
27 nov. 2024 tot 3 jul. 2025
Toon rooster
event 27 november 2024, 18:00-21:30, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 4 december 2024, 18:30-21:30, Leusden, Persona ontwikkeling
event 11 december 2024, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 18 december 2024, 16:00-21:30, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 8 januari 2025, 18:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 15 januari 2025, 18:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 12 februari 2025, 18:30-21:30, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 12 maart 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 19 maart 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeUtrecht
27 nov. 2024 tot 3 jul. 2025
Toon rooster
event 27 november 2024, 18:00-21:30, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 4 december 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Persona ontwikkeling
event 11 december 2024, 20:00-21:30, Utrecht, Vraagstellingscollege
event 18 december 2024, 16:00-21:30, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys
event 8 januari 2025, 18:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 15 januari 2025, 18:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 12 februari 2025, 18:30-21:30, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 12 maart 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 19 maart 2025, 18:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijziging)
event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeAmsterdam
11 dec. 2024 tot 3 jul. 2025
Toon rooster
event 11 december 2024, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 11 december 2024, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling
event 18 december 2024, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys
event 6 januari 2025, 20:00-21:30, Amsterdam, Vraagstellingscollege
event 8 januari 2025, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving
event 8 januari 2025, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 29 januari 2025, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 5 februari 2025, 09:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeLeusden
11 dec. 2024 tot 3 jul. 2025
Toon rooster
event 11 december 2024, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling
event 11 december 2024, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 18 december 2024, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys
event 6 januari 2025, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 8 januari 2025, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 8 januari 2025, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving
event 29 januari 2025, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 5 februari 2025, 09:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking
placeUtrecht
11 dec. 2024 tot 3 jul. 2025
Toon rooster
event 11 december 2024, 08:30-12:00, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 11 december 2024, 13:00-16:00, Utrecht, Persona ontwikkeling
event 18 december 2024, 09:00-15:00, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys
event 6 januari 2025, 20:00-21:30, Utrecht, Vraagstellingscollege
event 8 januari 2025, 09:00-12:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving
event 8 januari 2025, 13:00-16:00, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 29 januari 2025, 09:00-12:00, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 5 februari 2025, 09:00-16:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen)
event 3 juli 2025, 16:00-20:00, Leusden, Diploma uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

Omschrijving: De Customer journey is een belangrijk instrument op de klantbeleving te verbeteren. Hoe breng je de klantreis goed in beeld? En hoe werk je verbeterpunten uit tot concrete acties? Met de korte opleiding Customer Journey Management stel jij customer journeys op die overzichtelijk en begrijpelijk zijn.

Doel: - Heb je een customer experience actieplan, direct geschikt voor implementatie, - Stel je customer journeys op om deze vervolgens te optimaliseren, - Zet je klantonderzoeksmethoden op de juiste manier in, - Ken je de valkuilen en succesfactoren van werken met persona’s, - Verbeter je bestaande touchpoints

Doelgroep: Heb jij affiniteit met klantbeleving? En wil j…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en NLP.

Omschrijving:

Omschrijving: De Customer journey is een belangrijk instrument op de klantbeleving te verbeteren. Hoe breng je de klantreis goed in beeld? En hoe werk je verbeterpunten uit tot concrete acties? Met de korte opleiding Customer Journey Management stel jij customer journeys op die overzichtelijk en begrijpelijk zijn.

Doel: - Heb je een customer experience actieplan, direct geschikt voor implementatie, - Stel je customer journeys op om deze vervolgens te optimaliseren, - Zet je klantonderzoeksmethoden op de juiste manier in, - Ken je de valkuilen en succesfactoren van werken met persona’s, - Verbeter je bestaande touchpoints

Doelgroep: Heb jij affiniteit met klantbeleving? En wil je op operationeel niveau over de essentie van customer experience en journeys leren? Dan past deze opleiding bij jou.

Vooropleiding: - HBO werk- en denkniveau, - 2+ jaar werkervaring, - Geen HBO diploma nodig

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

8,3
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Management (korte opleiding)
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Alex Baar
9
Customer Journey Management (korte opleiding)

"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instelling, men brengt e.e.a. met veel passie en alle docenten die ik heb gehad nemen uitgebreid de tijd voor vragen.
Het leuke vind ik altijd dat Beeckestijn ervoor zorgt dat je bij de opleidingen verschillende docenten krijgt. Per subonderdeel iemand die expert is. Locatie was in Utrecht prima locatie, goed te bereiken. Ook ging het contact met de Beeckestijn Administratie prima! Ze hebben me erg goed en snel geholpen! Compliment!

Als verbetering geef ik de onderwijsportal aan. Die vind niet intuitief werken.

Tevens als onderdeel van de cursus misschien iets toevoegen van Design Thinking en iets dieper op Agile ingaan. " - 07-07-2017 14:22

"Dit was mijn 2e opleiding bij Beeckestijn en wederom erg zeer goed bevallen. Goede docenten met veel praktijkervaring en de juiste instellin… alles lezen - 07-07-2017 14:22

Dag Alex,

Dank je voor jouw mooie review! Uiteraard zijn we blij te horen dat je (weer) een positieve ervaring hebt gehad bij Beeckestijn Business School.
De verbeterpunten over de online omgeving en de college onderwerpen zal ik aan mijn collega doorgeven. :)

We hopen je na de zomer graag weer te mogen begroeten tijdens de bijeenkomsten, clinics of andere events.

- 07-07-2017 14:22
starstarstarstarstar_half
Carolien Beijer
Shopping Centre Manager ★ Proactief ★ Ondernemend ★ Customer Journey ★ Enthousiast ★ Communicatief vaardig ★ Teamwork
9
Customer Journey Management (korte opleiding)

"Tijdens de verkorte opleiding heb ik in de colleges van de diverse docenten veel kennis en inspiratie opgedaan die ik in mijn individuele opdracht heel goed heb kunnen toepassen. In mijn nieuwe baan wil ik heel graag gebruik gaan maken van deze kennis!" - 04-07-2017 13:02

"Tijdens de verkorte opleiding heb ik in de colleges van de diverse docenten veel kennis en inspiratie opgedaan die ik in mijn individuele op… alles lezen - 04-07-2017 13:02

Dank voor de review! Heel veel succes met het toepassen van de opgedane kennis in je nieuwe baan.

- 04-07-2017 13:02
starstarstarstar_halfstar_border
Hendriksma
7
Customer Journey Management (korte opleiding)

"Inspirerende cursus met veel praktische handvaten! Inhoudelijk vond ik het goed, alleen de communicatie vanuit Beeckestijn vond ik slecht. Als je je aanmeldt, dan weet je niet wanneer de opleiding klaar is. En je kan niet snel schakelen met hen." - 30-06-2017 11:07

"Inspirerende cursus met veel praktische handvaten! Inhoudelijk vond ik het goed, alleen de communicatie vanuit Beeckestijn vond ik slecht. A… alles lezen - 30-06-2017 11:07

Goedemiddag,
Bedankt voor de review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de opleiding. We zullen je feedback over de communicatie meenemen als verbeterpunt. :)

- 30-06-2017 11:07

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.