Customer Experience Update (training)
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 6 apr. 2023 tot 13 apr. 2023Toon rooster event 6 april 2023, 12:30-16:30, Amsterdam, Purpose Driven CX event 6 april 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Trends in Customer Experience event 13 april 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Employee experience & internal alignment event 13 april 2023, 12:30-16:30, Amsterdam, De potentie van data & Artificial Intelligence |
placeLeusden 6 apr. 2023 tot 13 apr. 2023Toon rooster event 6 april 2023, 09:30-11:30, Leusden, Trends in Customer Experience event 6 april 2023, 12:30-16:30, Leusden, Purpose Driven CX event 13 april 2023, 09:30-11:30, Leusden, Employee experience & internal alignment event 13 april 2023, 12:30-16:30, Leusden, De potentie van data & Artificial Intelligence |
placeUtrecht 6 apr. 2023 tot 13 apr. 2023Toon rooster event 6 april 2023, 12:30-16:30, Utrecht, Purpose Driven CX event 6 april 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Trends in Customer Experience event 13 april 2023, 12:30-16:30, Utrecht, De potentie van data & Artificial Intelligence event 13 april 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Employee experience & internal alignment |
placeAmsterdam 6 jun. 2023 tot 7 jun. 2023Toon rooster event 6 juni 2023, 12:30-16:30, Amsterdam, Purpose Driven CX event 6 juni 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Trends in Customer Experience event 7 juni 2023, 12:30-16:30, Amsterdam, De potentie van data & Artificial Intelligence event 7 juni 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Employee experience & internal alignment |
placeLeusden 6 jun. 2023 tot 7 jun. 2023Toon rooster event 6 juni 2023, 12:30-16:30, Leusden, Purpose Driven CX event 6 juni 2023, 09:30-11:30, Leusden, Trends in Customer Experience event 7 juni 2023, 12:30-16:30, Leusden, De potentie van data & Artificial Intelligence event 7 juni 2023, 09:30-11:30, Leusden, Employee experience & internal alignment |
placeUtrecht 6 jun. 2023 tot 7 jun. 2023Toon rooster event 6 juni 2023, 12:30-16:30, Utrecht, Purpose Driven CX event 6 juni 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Trends in Customer Experience event 7 juni 2023, 12:30-16:30, Utrecht, De potentie van data & Artificial Intelligence event 7 juni 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Employee experience & internal alignment |
placeAmsterdam 2 okt. 2023 tot 9 okt. 2023Toon rooster event 2 oktober 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Trends in Customer Experience event 2 oktober 2023, 12:30-16:30, Amsterdam, Purpose Driven CX event 9 oktober 2023, 12:30-16:30, Amsterdam, De potentie van data & Artificial Intelligence event 9 oktober 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Employee experience & internal alignment |
placeLeusden 2 okt. 2023 tot 9 okt. 2023Toon rooster event 2 oktober 2023, 12:30-16:30, Leusden, Purpose Driven CX event 2 oktober 2023, 09:30-11:30, Leusden, Trends in Customer Experience event 9 oktober 2023, 09:30-11:30, Leusden, Employee experience & internal alignment event 9 oktober 2023, 12:30-16:30, Leusden, De potentie van data & Artificial Intelligence |
placeUtrecht 2 okt. 2023 tot 9 okt. 2023Toon rooster event 2 oktober 2023, 12:30-16:30, Utrecht, Purpose Driven CX event 2 oktober 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Trends in Customer Experience event 9 oktober 2023, 12:30-16:30, Utrecht, De potentie van data & Artificial Intelligence event 9 oktober 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Employee experience & internal alignment |
Beschrijving
Omschrijving:
Omschrijving:
Customer Experience is al jaren een belangrijk aandachtsgebied bij organisaties. Fijn voor ons als consument, tegelijkertijd betekent het ook dat onze verwachtingen steeds hoger komen te liggen. Het wordt moeilijker om de klant echt te verrassen. Verdere digitalisering van onze fysieke wereld en de hang naar betekenis geven in de wereld, zijn ontwikkelingen die iedere CX professional zou moeten omarmen.
Deze ontwikkelingen vragen een bredere kijk op nieuwe toepassingen, business modellen en de rol van het merk en bedrijf in het totale ecosysteem. Van klant tot toeleverancier tot medewerker. Wij zorgen ervoor dat je in 2 dagen weer helemaal bij bent. We praten je b…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Omschrijving:
Customer Experience is al jaren een belangrijk aandachtsgebied bij
organisaties. Fijn voor ons als consument, tegelijkertijd betekent
het ook dat onze verwachtingen steeds hoger komen te liggen. Het
wordt moeilijker om de klant echt te verrassen. Verdere
digitalisering van onze fysieke wereld en de hang naar betekenis
geven in de wereld, zijn ontwikkelingen die iedere CX professional
zou moeten omarmen.
Deze ontwikkelingen vragen een bredere kijk op nieuwe toepassingen,
business modellen en de rol van het merk en bedrijf in het totale
ecosysteem. Van klant tot toeleverancier tot medewerker. Wij zorgen
ervoor dat je in 2 dagen weer helemaal bij bent. We praten je bij
en we inspireren je met nieuwe ideeën en slimme
toepassingen.
Doel:
In 2 dagen leer je: - De impact van (nieuwe) technologie op het
gedrag van mensen, - Inschatten welke trends relevant zijn voor
jouw organisatie, - Het belang van het hebben van een gezamenlijk
doel, - Bouwstenen voor een purpose gedreven cultuur en welke stap
je morgen al kunt zetten, - External versus internal branding, -
Meer over de employee journey, - In zes stappen werken aan een
aligned workforce, - Basics van data-analyse en data-mining
technieken, - Nut en noodzaak van voorspellende analyses in
customer experience, - Je eigen AI-model bouwen.
Doelgroep:
De Customer experience update is ontwikkeld voor professionals met
een basis in customer experience management. Het optimaliseren van
de klantbeleving is onderdeel van je werk. En of je nou net een
training hebt afgerond of wanneer jouw laatste opleiding alweer
even geleden is, deze twee dagen zijn een zinvolle investering voor
iedereen die dagelijks met of voor de klant bezig is.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.