Customer Experience Update (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Customer Experience Update (training)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 173 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
6 apr. 2023 tot 13 apr. 2023
Toon rooster
event 6 april 2023, 12:30-16:30, Amsterdam, Purpose Driven CX
event 6 april 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Trends in Customer Experience
event 13 april 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Employee experience & internal alignment
event 13 april 2023, 12:30-16:30, Amsterdam, De potentie van data & Artificial Intelligence
placeLeusden
6 apr. 2023 tot 13 apr. 2023
Toon rooster
event 6 april 2023, 09:30-11:30, Leusden, Trends in Customer Experience
event 6 april 2023, 12:30-16:30, Leusden, Purpose Driven CX
event 13 april 2023, 09:30-11:30, Leusden, Employee experience & internal alignment
event 13 april 2023, 12:30-16:30, Leusden, De potentie van data & Artificial Intelligence
placeUtrecht
6 apr. 2023 tot 13 apr. 2023
Toon rooster
event 6 april 2023, 12:30-16:30, Utrecht, Purpose Driven CX
event 6 april 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Trends in Customer Experience
event 13 april 2023, 12:30-16:30, Utrecht, De potentie van data & Artificial Intelligence
event 13 april 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Employee experience & internal alignment
placeAmsterdam
6 jun. 2023 tot 7 jun. 2023
Toon rooster
event 6 juni 2023, 12:30-16:30, Amsterdam, Purpose Driven CX
event 6 juni 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Trends in Customer Experience
event 7 juni 2023, 12:30-16:30, Amsterdam, De potentie van data & Artificial Intelligence
event 7 juni 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Employee experience & internal alignment
placeLeusden
6 jun. 2023 tot 7 jun. 2023
Toon rooster
event 6 juni 2023, 12:30-16:30, Leusden, Purpose Driven CX
event 6 juni 2023, 09:30-11:30, Leusden, Trends in Customer Experience
event 7 juni 2023, 12:30-16:30, Leusden, De potentie van data & Artificial Intelligence
event 7 juni 2023, 09:30-11:30, Leusden, Employee experience & internal alignment
placeUtrecht
6 jun. 2023 tot 7 jun. 2023
Toon rooster
event 6 juni 2023, 12:30-16:30, Utrecht, Purpose Driven CX
event 6 juni 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Trends in Customer Experience
event 7 juni 2023, 12:30-16:30, Utrecht, De potentie van data & Artificial Intelligence
event 7 juni 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Employee experience & internal alignment
placeAmsterdam
2 okt. 2023 tot 9 okt. 2023
Toon rooster
event 2 oktober 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Trends in Customer Experience
event 2 oktober 2023, 12:30-16:30, Amsterdam, Purpose Driven CX
event 9 oktober 2023, 12:30-16:30, Amsterdam, De potentie van data & Artificial Intelligence
event 9 oktober 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Employee experience & internal alignment
placeLeusden
2 okt. 2023 tot 9 okt. 2023
Toon rooster
event 2 oktober 2023, 12:30-16:30, Leusden, Purpose Driven CX
event 2 oktober 2023, 09:30-11:30, Leusden, Trends in Customer Experience
event 9 oktober 2023, 09:30-11:30, Leusden, Employee experience & internal alignment
event 9 oktober 2023, 12:30-16:30, Leusden, De potentie van data & Artificial Intelligence
placeUtrecht
2 okt. 2023 tot 9 okt. 2023
Toon rooster
event 2 oktober 2023, 12:30-16:30, Utrecht, Purpose Driven CX
event 2 oktober 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Trends in Customer Experience
event 9 oktober 2023, 12:30-16:30, Utrecht, De potentie van data & Artificial Intelligence
event 9 oktober 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Employee experience & internal alignment

Beschrijving

Omschrijving:

Omschrijving:
Customer Experience is al jaren een belangrijk aandachtsgebied bij organisaties. Fijn voor ons als consument, tegelijkertijd betekent het ook dat onze verwachtingen steeds hoger komen te liggen. Het wordt moeilijker om de klant echt te verrassen. Verdere digitalisering van onze fysieke wereld en de hang naar betekenis geven in de wereld, zijn ontwikkelingen die iedere CX professional zou moeten omarmen.
Deze ontwikkelingen vragen een bredere kijk op nieuwe toepassingen, business modellen en de rol van het merk en bedrijf in het totale ecosysteem. Van klant tot toeleverancier tot medewerker. Wij zorgen ervoor dat je in 2 dagen weer helemaal bij bent. We praten je b…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Experience, Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

Omschrijving:

Omschrijving:
Customer Experience is al jaren een belangrijk aandachtsgebied bij organisaties. Fijn voor ons als consument, tegelijkertijd betekent het ook dat onze verwachtingen steeds hoger komen te liggen. Het wordt moeilijker om de klant echt te verrassen. Verdere digitalisering van onze fysieke wereld en de hang naar betekenis geven in de wereld, zijn ontwikkelingen die iedere CX professional zou moeten omarmen.
Deze ontwikkelingen vragen een bredere kijk op nieuwe toepassingen, business modellen en de rol van het merk en bedrijf in het totale ecosysteem. Van klant tot toeleverancier tot medewerker. Wij zorgen ervoor dat je in 2 dagen weer helemaal bij bent. We praten je bij en we inspireren je met nieuwe ideeën en slimme toepassingen.

Doel:
In 2 dagen leer je: - De impact van (nieuwe) technologie op het gedrag van mensen, - Inschatten welke trends relevant zijn voor jouw organisatie, - Het belang van het hebben van een gezamenlijk doel, - Bouwstenen voor een purpose gedreven cultuur en welke stap je morgen al kunt zetten, - External versus internal branding, - Meer over de employee journey, - In zes stappen werken aan een aligned workforce, - Basics van data-analyse en data-mining technieken, - Nut en noodzaak van voorspellende analyses in customer experience, - Je eigen AI-model bouwen.

Doelgroep:
De Customer experience update is ontwikkeld voor professionals met een basis in customer experience management. Het optimaliseren van de klantbeleving is onderdeel van je werk. En of je nou net een training hebt afgerond of wanneer jouw laatste opleiding alweer even geleden is, deze twee dagen zijn een zinvolle investering voor iedereen die dagelijks met of voor de klant bezig is.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.