Customer Experience Strategie & Organisatie (masterclass)
"Ontzettend interessante colleges. Je krijgt de colleges van veel verschillende docenten, wat het extra leuk maakt door verschillende karakters en invalshoeken. Het is allemaal ook heel erg praktijkgericht. De casedag is een waardevolle afsluiter!" - 27-03-2023 07:07
"Ontzettend interessante colleges. Je krijgt de colleges van veel verschillende docenten, wat het extra leuk maakt door verschillende karakte… alles lezen - 27-03-2023 07:07
Startdata en plaatsen
placeLeusden 10 jul. 2023 tot 14 jul. 2023Toon rooster event 10 juli 2023, 09:00-11:30, Leusden, CX trends en context event 10 juli 2023, 15:00-17:00, Leusden, CX & technology event 10 juli 2023, 12:30-14:30, Leusden, CX strategie & planning event 11 juli 2023, 15:00-17:00, Leusden, Service Design: design de huidige customer journey event 11 juli 2023, 12:30-14:30, Leusden, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 11 juli 2023, 09:30-11:30, Leusden, Klantwaarde management strategie event 12 juli 2023, 15:00-17:00, Leusden, De rol van het merk in touchpoint design event 12 juli 2023, 12:30-14:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience event 12 juli 2023, 09:30-11:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 13 juli 2023, 18:30-20:30, Leusden, Reservecollege event 13 juli 2023, 15:00-17:00, Leusden, Customer Centric Leiderschap event 13 juli 2023, 09:30-11:30, Leusden, De business case van CX event 13 juli 2023, 12:30-14:30, Leusden, Customer Centric Transformation event 14 juli 2023, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Strategie casedag |
placeLeusden 21 aug. 2023 tot 25 aug. 2023Toon rooster event 21 augustus 2023, 09:00-11:30, Leusden, CX trends en context event 21 augustus 2023, 15:00-17:00, Leusden, CX & technology event 21 augustus 2023, 12:30-14:30, Leusden, CX strategie & planning event 22 augustus 2023, 12:30-14:30, Leusden, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 22 augustus 2023, 09:30-11:30, Leusden, Klantwaarde management strategie event 22 augustus 2023, 15:00-17:00, Leusden, Service Design: design de huidige customer journey event 23 augustus 2023, 15:00-17:00, Leusden, De rol van het merk in touchpoint design event 23 augustus 2023, 12:30-14:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience event 23 augustus 2023, 09:30-11:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 24 augustus 2023, 15:00-17:00, Leusden, Customer Centric Leiderschap event 24 augustus 2023, 09:30-11:30, Leusden, De business case van CX event 24 augustus 2023, 12:30-14:30, Leusden, Customer Centric Transformation event 24 augustus 2023, 18:30-20:30, Leusden, Reservecollege event 25 augustus 2023, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Strategie casedag |
placeAmsterdam 9 nov. 2023 tot 24 nov. 2023Toon rooster event 9 november 2023, 09:00-11:30, Amsterdam, CX trends en context event 9 november 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Klantwaarde management strategie event 9 november 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, CX strategie & planning event 10 november 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, CX & technology event 10 november 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 10 november 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Service Design: design de huidige customer journey event 16 november 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, De rol van het merk in touchpoint design event 16 november 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience event 16 november 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 17 november 2023, 15:00-17:00, Amsterdam, Customer Centric Leiderschap event 17 november 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Customer Centric Transformation event 17 november 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, De business case van CX event 23 november 2023, 09:30-11:30, Amsterdam, Reservecollege event 23 november 2023, 12:30-14:30, Amsterdam, Reservecollege event 24 november 2023, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business School Strategie casedag |
placeLeusden 9 nov. 2023 tot 24 nov. 2023Toon rooster event 9 november 2023, 15:00-17:00, Leusden, Klantwaarde management strategie event 9 november 2023, 12:30-14:30, Leusden, CX strategie & planning event 9 november 2023, 09:00-11:30, Leusden, CX trends en context event 10 november 2023, 09:30-11:30, Leusden, CX & technology event 10 november 2023, 15:00-17:00, Leusden, Service Design: design de huidige customer journey event 10 november 2023, 12:30-14:30, Leusden, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 16 november 2023, 09:30-11:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 16 november 2023, 15:00-17:00, Leusden, De rol van het merk in touchpoint design event 16 november 2023, 12:30-14:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience event 17 november 2023, 12:30-14:30, Leusden, De business case van CX event 17 november 2023, 09:30-11:30, Leusden, Customer Centric Transformation event 17 november 2023, 15:00-17:00, Leusden, Customer Centric Leiderschap event 23 november 2023, 09:30-11:30, Leusden, Reservecollege event 23 november 2023, 12:30-14:30, Leusden, Reservecollege event 24 november 2023, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business School Strategie casedag |
placeUtrecht 9 nov. 2023 tot 24 nov. 2023Toon rooster event 9 november 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Klantwaarde management strategie event 9 november 2023, 12:30-14:30, Utrecht, CX strategie & planning event 9 november 2023, 09:00-11:30, Utrecht, CX trends en context event 10 november 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Service Design: design de huidige customer journey event 10 november 2023, 12:30-14:30, Utrecht, Service Design: klantinzicht met Jobs-to-be-done event 10 november 2023, 09:30-11:30, Utrecht, CX & technology event 16 november 2023, 15:00-17:00, Utrecht, De rol van het merk in touchpoint design event 16 november 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 16 november 2023, 12:30-14:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience event 17 november 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Customer Centric Transformation event 17 november 2023, 15:00-17:00, Utrecht, Customer Centric Leiderschap event 17 november 2023, 12:30-14:30, Utrecht, De business case van CX event 23 november 2023, 12:30-14:30, Utrecht, Reservecollege event 23 november 2023, 09:30-11:30, Utrecht, Reservecollege event 24 november 2023, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business School Strategie casedag |
Beschrijving
Omschrijving:
Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot meer loyaliteit en ambassadeurs. Dat winstgevendheid en klantgerichtheid heel goed samen kunnen gaan, laten verschillende organisaties zien. Deze organisaties (ook B2B en non profit) zijn ervan overtuigd dat CX voor hen de beste manier is om succesvol te zijn in het digitale tijdperk.
Met de post-master opleiding CX Strategie & Organisatie til je klantbeleving naar een hoger niveau door strategische keuzes te maken en deze met concrete acties te implementeren in je organisatie.
Doel:
Je leert: - De laatste trends, kennis en inzichten uit de praktijk op het…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Customer experience management draait om het leveren van een
bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot meer
loyaliteit en ambassadeurs. Dat winstgevendheid en klantgerichtheid
heel goed samen kunnen gaan, laten verschillende organisaties zien.
Deze organisaties (ook B2B en non profit) zijn ervan overtuigd dat
CX voor hen de beste manier is om succesvol te zijn in het digitale
tijdperk.
Met de post-master opleiding CX Strategie & Organisatie til je
klantbeleving naar een hoger niveau door strategische keuzes te
maken en deze met concrete acties te implementeren in je
organisatie.
Doel:
Je leert: - De laatste trends, kennis en inzichten uit de praktijk
op het gebied van customer experience, - Hoe je een consistente en
branded beleving in de hele customer journey kunt bieden, - Hoe je
de resultaten van customer experience en klantgerichtheid kunt
meten en bijsturen, - Hoe je customer experience kunt organiseren
en implementeren
Doelgroep:
De post-master CX Strategie & Organisatie is ontwikkeld voor
professionals en managers (met enige jaren werkervaring) die kennis
en een netwerk willen opbouwen op het gebied van customer
experience en klantgericht ondernemen. Klantgerichtheid is relevant
voor de gehele organisatie, of je achtergrond nu finance,
marketing, CRM, IT, sales, HRM of service is.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 4 jaar werkervaring
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
"Ontzettend interessante colleges. Je krijgt de colleges van veel verschillende docenten, wat het extra leuk maakt door verschillende karakters en invalshoeken. Het is allemaal ook heel erg praktijkgericht. De casedag is een waardevolle afsluiter!" - 27-03-2023 07:07
"Ontzettend interessante colleges. Je krijgt de colleges van veel verschillende docenten, wat het extra leuk maakt door verschillende karakte… alles lezen - 27-03-2023 07:07
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.