Customer Experience & Journey Management (post-HBO) - Online
Startdata en plaatsen
placeOnline 18 apr. 2023 tot 6 jul. 2023Toon rooster event 18 april 2023, 13:00-16:00, Online, Persona ontwikkeling event 18 april 2023, 08:30-12:00, Online, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 20 april 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 25 april 2023, 09:00-15:00, Online, Mapping van touch points en customer journeys event 9 mei 2023, 09:00-12:00, Online, Onderzoeken van klantbeleving event 9 mei 2023, 13:00-16:00, Online, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 16 mei 2023, 13:00-16:00, Online, Online Customer Experience event 16 mei 2023, 09:00-12:00, Online, Service design event 23 mei 2023, 09:00-17:30, Online, Casedag event 30 mei 2023, 13:00-16:00, Online, Customer Journey Management & Organisatie event 30 mei 2023, 09:00-12:00, Online, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 6 juni 2023, 09:00-12:00, Online, Reservecollege event 13 juni 2023, 09:00-12:00, Online, Reservecollege event 6 juli 2023, 13:00-17:00, Online, Diploma uitreiking |
placeOnline 30 mei. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 30 mei 2023, 18:00-21:30, Online, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 6 juni 2023, 18:30-21:30, Online, Persona ontwikkeling event 12 juni 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 13 juni 2023, 16:00-21:30, Online, Mapping van touch points en customer journeys event 20 juni 2023, 18:30-21:30, Online, Onderzoeken van klantbeleving event 27 juni 2023, 18:30-21:30, Online, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 4 juli 2023, 18:30-21:30, Online, Service design event 5 september 2023, 18:30-21:30, Online, Online Customer Experience event 12 september 2023, 09:00-17:30, Online, Casedag event 19 september 2023, 18:30-21:30, Online, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 26 september 2023, 18:30-21:30, Online, Customer Journey Management & Organisatie event 3 oktober 2023, 18:30-21:30, Online, Reservecollege event 10 oktober 2023, 18:30-21:30, Online, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:30-17:00, Online, Diploma uitreiking |
placeOnline 14 jun. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 14 juni 2023, 08:30-12:00, Online, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 14 juni 2023, 13:00-16:00, Online, Persona ontwikkeling event 21 juni 2023, 09:00-15:00, Online, Mapping van touch points en customer journeys event 26 juni 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 28 juni 2023, 13:00-16:00, Online, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 28 juni 2023, 09:00-12:00, Online, Onderzoeken van klantbeleving event 5 juli 2023, 13:00-16:00, Online, Online Customer Experience event 5 juli 2023, 09:00-12:00, Online, Service design event 6 september 2023, 09:00-17:30, Online, Casedag event 13 september 2023, 09:00-12:00, Online, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 13 september 2023, 13:00-16:00, Online, Customer Journey Management & Organisatie event 20 september 2023, 09:00-12:00, Online, Reservecollege event 27 september 2023, 09:00-12:00, Online, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Online, Diploma uitreiking |
placeOnline 28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 28 september 2023, 18:00-21:30, Online, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Online, Persona ontwikkeling event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2023, 16:00-21:30, Online, Mapping van touch points en customer journeys event 2 november 2023, 18:30-21:30, Online, Onderzoeken van klantbeleving event 9 november 2023, 18:30-21:30, Online, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 16 november 2023, 18:30-21:30, Online, Service design event 23 november 2023, 18:30-21:30, Online, Online Customer Experience event 30 november 2023, 09:00-17:30, Online, Casedag event 7 december 2023, 18:30-21:30, Online, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 14 december 2023, 18:30-21:30, Online, Customer Journey Management & Organisatie event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Online, Diploma uitreiking |
placeOnline 9 nov. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 9 november 2023, 13:00-16:00, Online, Persona ontwikkeling event 9 november 2023, 08:30-12:00, Online, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 16 november 2023, 09:00-15:00, Online, Mapping van touch points en customer journeys event 20 november 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 23 november 2023, 13:00-16:00, Online, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 23 november 2023, 09:00-12:00, Online, Onderzoeken van klantbeleving event 30 november 2023, 13:00-16:00, Online, Online Customer Experience event 30 november 2023, 09:00-12:00, Online, Service design event 7 december 2023, 09:00-17:30, Online, Casedag event 14 december 2023, 13:00-16:00, Online, Customer Journey Management & Organisatie event 14 december 2023, 09:00-12:00, Online, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 21 december 2023, 09:00-12:00, Online, Reservecollege event 11 januari 2024, 09:00-12:00, Online, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Online, Diploma uitreiking |
Beschrijving
Omschrijving:
De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.
Doel:
De post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.
Doelgroep:
Deze opleiding is bestemd voor iedereen die betrokken is bij de planning en/of de uitvoer van service…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.
Doel:
De post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management
leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt
en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te
ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de
klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid
wordt gerealiseerd.
Doelgroep:
Deze opleiding is bestemd voor iedereen die betrokken is bij de
planning en/of de uitvoer van service-, sales-, marketing- en
communicatie activiteiten binnen organisaties. Je wilt je huidige
kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in
praktijk.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.