Customer Experience & Journey Management (post-HBO) - Online

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Customer Experience & Journey Management (post-HBO) - Online

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 174 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
18 apr. 2023 tot 6 jul. 2023
Toon rooster
event 18 april 2023, 13:00-16:00, Online, Persona ontwikkeling
event 18 april 2023, 08:30-12:00, Online, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 20 april 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 25 april 2023, 09:00-15:00, Online, Mapping van touch points en customer journeys
event 9 mei 2023, 09:00-12:00, Online, Onderzoeken van klantbeleving
event 9 mei 2023, 13:00-16:00, Online, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 16 mei 2023, 13:00-16:00, Online, Online Customer Experience
event 16 mei 2023, 09:00-12:00, Online, Service design
event 23 mei 2023, 09:00-17:30, Online, Casedag
event 30 mei 2023, 13:00-16:00, Online, Customer Journey Management & Organisatie
event 30 mei 2023, 09:00-12:00, Online, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 6 juni 2023, 09:00-12:00, Online, Reservecollege
event 13 juni 2023, 09:00-12:00, Online, Reservecollege
event 6 juli 2023, 13:00-17:00, Online, Diploma uitreiking
placeOnline
30 mei. 2023 tot 8 feb. 2024
Toon rooster
event 30 mei 2023, 18:00-21:30, Online, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 6 juni 2023, 18:30-21:30, Online, Persona ontwikkeling
event 12 juni 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 13 juni 2023, 16:00-21:30, Online, Mapping van touch points en customer journeys
event 20 juni 2023, 18:30-21:30, Online, Onderzoeken van klantbeleving
event 27 juni 2023, 18:30-21:30, Online, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 4 juli 2023, 18:30-21:30, Online, Service design
event 5 september 2023, 18:30-21:30, Online, Online Customer Experience
event 12 september 2023, 09:00-17:30, Online, Casedag
event 19 september 2023, 18:30-21:30, Online, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 26 september 2023, 18:30-21:30, Online, Customer Journey Management & Organisatie
event 3 oktober 2023, 18:30-21:30, Online, Reservecollege
event 10 oktober 2023, 18:30-21:30, Online, Reservecollege
event 8 februari 2024, 13:30-17:00, Online, Diploma uitreiking
placeOnline
14 jun. 2023 tot 8 feb. 2024
Toon rooster
event 14 juni 2023, 08:30-12:00, Online, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 14 juni 2023, 13:00-16:00, Online, Persona ontwikkeling
event 21 juni 2023, 09:00-15:00, Online, Mapping van touch points en customer journeys
event 26 juni 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 28 juni 2023, 13:00-16:00, Online, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 28 juni 2023, 09:00-12:00, Online, Onderzoeken van klantbeleving
event 5 juli 2023, 13:00-16:00, Online, Online Customer Experience
event 5 juli 2023, 09:00-12:00, Online, Service design
event 6 september 2023, 09:00-17:30, Online, Casedag
event 13 september 2023, 09:00-12:00, Online, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 13 september 2023, 13:00-16:00, Online, Customer Journey Management & Organisatie
event 20 september 2023, 09:00-12:00, Online, Reservecollege
event 27 september 2023, 09:00-12:00, Online, Reservecollege
event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Online, Diploma uitreiking
placeOnline
28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024
Toon rooster
event 28 september 2023, 18:00-21:30, Online, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Online, Persona ontwikkeling
event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 12 oktober 2023, 16:00-21:30, Online, Mapping van touch points en customer journeys
event 2 november 2023, 18:30-21:30, Online, Onderzoeken van klantbeleving
event 9 november 2023, 18:30-21:30, Online, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 16 november 2023, 18:30-21:30, Online, Service design
event 23 november 2023, 18:30-21:30, Online, Online Customer Experience
event 30 november 2023, 09:00-17:30, Online, Casedag
event 7 december 2023, 18:30-21:30, Online, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 december 2023, 18:30-21:30, Online, Customer Journey Management & Organisatie
event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege
event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Online, Reservecollege
event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Online, Diploma uitreiking
placeOnline
9 nov. 2023 tot 8 feb. 2024
Toon rooster
event 9 november 2023, 13:00-16:00, Online, Persona ontwikkeling
event 9 november 2023, 08:30-12:00, Online, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 16 november 2023, 09:00-15:00, Online, Mapping van touch points en customer journeys
event 20 november 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege
event 23 november 2023, 13:00-16:00, Online, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 23 november 2023, 09:00-12:00, Online, Onderzoeken van klantbeleving
event 30 november 2023, 13:00-16:00, Online, Online Customer Experience
event 30 november 2023, 09:00-12:00, Online, Service design
event 7 december 2023, 09:00-17:30, Online, Casedag
event 14 december 2023, 13:00-16:00, Online, Customer Journey Management & Organisatie
event 14 december 2023, 09:00-12:00, Online, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 21 december 2023, 09:00-12:00, Online, Reservecollege
event 11 januari 2024, 09:00-12:00, Online, Reservecollege
event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Online, Diploma uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.

Doel:
De post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.

Doelgroep:
Deze opleiding is bestemd voor iedereen die betrokken is bij de planning en/of de uitvoer van service…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, Customer Experience, SEO, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

Omschrijving:

De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.

Doel:
De post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.

Doelgroep:
Deze opleiding is bestemd voor iedereen die betrokken is bij de planning en/of de uitvoer van service-, sales-, marketing- en communicatie activiteiten binnen organisaties. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in praktijk.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.