Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 157 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,2
Gemiddeld cijfer voor Customer Experience & Journey Management (post-HBO)
Gebaseerd op 6 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Jenneke Smit-Banting
Customer Insights Consultant
10
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Zeer leerzame en inspirerende opleiding die goed inspeelt op actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Mede door de cases, opdrachten en interactie met studiegenoten voor mij de ideale combinatie van theorie en praktijk. " - 22-07-2019 11:18

"Zeer leerzame en inspirerende opleiding die goed inspeelt op actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Mede door de cases, opdrachten en inte… alles lezen - 22-07-2019 11:18

Startdata en plaatsen

placeLeusden
25 jun. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 25 juni 2020, 13:00-16:00, Persona ontwikkeling
event 25 juni 2020, 08:30-12:00, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 2 juli 2020, 09:00-15:00, Mapping van touch points en customer journeys
event 3 september 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 10 september 2020, 09:00-12:00, Onderzoeken van klantbeleving
event 10 september 2020, 13:00-16:00, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 17 september 2020, 09:00-12:00, Service design
event 17 september 2020, 13:00-16:00, Online Customer Experience
event 24 september 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 1 oktober 2020, 13:00-16:00, Customer Journey Management
event 1 oktober 2020, 09:00-12:00, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 8 oktober 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 29 oktober 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
computer Online: Online Classroom
25 jun. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 25 juni 2020, 08:30-12:00, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 25 juni 2020, 13:00-16:00, Persona ontwikkeling
event 2 juli 2020, 09:00-15:00, Mapping van touch points en customer journeys
event 3 september 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 10 september 2020, 09:00-12:00, Onderzoeken van klantbeleving
event 10 september 2020, 13:00-16:00, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 17 september 2020, 09:00-12:00, Service design
event 17 september 2020, 13:00-16:00, Online Customer Experience
event 24 september 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 1 oktober 2020, 13:00-16:00, Customer Journey Management
event 1 oktober 2020, 09:00-12:00, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 8 oktober 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 29 oktober 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeAmsterdam
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 8 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 27 oktober 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 10 november 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 17 november 2020, 18:30-21:30, Service design
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Online Customer Experience
event 4 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 8 december 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Customer Journey Management
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeLeusden
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 8 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 27 oktober 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 10 november 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 17 november 2020, 18:30-21:30, Service design
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Online Customer Experience
event 4 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 8 december 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Customer Journey Management
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
computer Online: Online Classroom
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 8 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 27 oktober 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 10 november 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 17 november 2020, 18:30-21:30, Service design
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Online Customer Experience
event 4 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 8 december 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Customer Journey Management
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeUtrecht
29 sep. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 29 september 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 6 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 8 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 27 oktober 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 3 november 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 10 november 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 17 november 2020, 18:30-21:30, Service design
event 24 november 2020, 18:30-21:30, Online Customer Experience
event 4 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 8 december 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 15 december 2020, 18:30-21:30, Customer Journey Management
event 5 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeAmsterdam
1 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 1 oktober 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 8 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 26 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 29 oktober 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 5 november 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 12 november 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 19 november 2020, 18:30-21:30, Service design
event 26 november 2020, 18:30-21:30, Online Customer Experience
event 3 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 10 december 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 7 januari 2021, 18:30-21:30, Customer Journey Management
event 11 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 14 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeCapelle aan den IJssel
1 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 1 oktober 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 8 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 26 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 29 oktober 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 5 november 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 12 november 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 19 november 2020, 18:30-21:30, Service design
event 26 november 2020, 18:30-21:30, Online Customer Experience
event 3 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 10 december 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 7 januari 2021, 18:30-21:30, Customer Journey Management
event 11 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 14 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeEindhoven
1 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 1 oktober 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 8 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 26 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 29 oktober 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 5 november 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 12 november 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 19 november 2020, 18:30-21:30, Service design
event 26 november 2020, 18:30-21:30, Online Customer Experience
event 3 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 10 december 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 7 januari 2021, 18:30-21:30, Customer Journey Management
event 11 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 14 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeLeusden
1 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 1 oktober 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 8 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 26 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 29 oktober 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 5 november 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 12 november 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 19 november 2020, 18:30-21:30, Service design
event 26 november 2020, 18:30-21:30, Online Customer Experience
event 3 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 10 december 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 7 januari 2021, 18:30-21:30, Customer Journey Management
event 11 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 14 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
computer Online: Online Classroom
1 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 1 oktober 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 8 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 26 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 29 oktober 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 5 november 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 12 november 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 19 november 2020, 18:30-21:30, Service design
event 26 november 2020, 18:30-21:30, Online Customer Experience
event 3 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 10 december 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 7 januari 2021, 18:30-21:30, Customer Journey Management
event 11 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 14 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeUtrecht
1 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 1 oktober 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 8 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 26 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 29 oktober 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 5 november 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 12 november 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 19 november 2020, 18:30-21:30, Service design
event 26 november 2020, 18:30-21:30, Online Customer Experience
event 3 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 10 december 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 7 januari 2021, 18:30-21:30, Customer Journey Management
event 11 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 14 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeZwolle
1 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 1 oktober 2020, 18:00-21:30, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 8 oktober 2020, 18:30-21:30, Persona ontwikkeling
event 26 oktober 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 29 oktober 2020, 16:00-21:30, Mapping van touch points en customer journeys
event 5 november 2020, 18:30-21:30, Onderzoeken van klantbeleving
event 12 november 2020, 18:30-21:30, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 19 november 2020, 18:30-21:30, Service design
event 26 november 2020, 18:30-21:30, Online Customer Experience
event 3 december 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 10 december 2020, 18:30-21:30, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 7 januari 2021, 18:30-21:30, Customer Journey Management
event 11 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 14 januari 2021, 18:30-21:30, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeAmsterdam
8 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 8 oktober 2020, 13:00-16:00, Persona ontwikkeling
event 8 oktober 2020, 08:30-12:00, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 29 oktober 2020, 09:00-15:00, Mapping van touch points en customer journeys
event 2 november 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 5 november 2020, 13:00-16:00, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 5 november 2020, 09:00-12:00, Onderzoeken van klantbeleving
event 12 november 2020, 09:00-12:00, Service design
event 12 november 2020, 13:00-16:00, Online Customer Experience
event 19 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 26 november 2020, 09:00-12:00, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 26 november 2020, 13:00-16:00, Customer Journey Management
event 3 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 10 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeLeusden
8 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 8 oktober 2020, 13:00-16:00, Persona ontwikkeling
event 8 oktober 2020, 08:30-12:00, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 29 oktober 2020, 09:00-15:00, Mapping van touch points en customer journeys
event 2 november 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 5 november 2020, 09:00-12:00, Onderzoeken van klantbeleving
event 5 november 2020, 13:00-16:00, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 12 november 2020, 09:00-12:00, Service design
event 12 november 2020, 13:00-16:00, Online Customer Experience
event 19 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 26 november 2020, 13:00-16:00, Customer Journey Management
event 26 november 2020, 09:00-12:00, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 3 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 10 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
computer Online: Online Classroom
8 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 8 oktober 2020, 08:30-12:00, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 8 oktober 2020, 13:00-16:00, Persona ontwikkeling
event 29 oktober 2020, 09:00-15:00, Mapping van touch points en customer journeys
event 2 november 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 5 november 2020, 13:00-16:00, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 5 november 2020, 09:00-12:00, Onderzoeken van klantbeleving
event 12 november 2020, 13:00-16:00, Online Customer Experience
event 12 november 2020, 09:00-12:00, Service design
event 19 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 26 november 2020, 13:00-16:00, Customer Journey Management
event 26 november 2020, 09:00-12:00, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 3 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 10 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeUtrecht
8 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 8 oktober 2020, 13:00-16:00, Persona ontwikkeling
event 8 oktober 2020, 08:30-12:00, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 29 oktober 2020, 09:00-15:00, Mapping van touch points en customer journeys
event 2 november 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 5 november 2020, 09:00-12:00, Onderzoeken van klantbeleving
event 5 november 2020, 13:00-16:00, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 12 november 2020, 13:00-16:00, Online Customer Experience
event 12 november 2020, 09:00-12:00, Service design
event 19 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 26 november 2020, 13:00-16:00, Customer Journey Management
event 26 november 2020, 09:00-12:00, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 3 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 10 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeAmsterdam
28 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 28 oktober 2020, 08:30-12:00, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 28 oktober 2020, 13:00-16:00, Persona ontwikkeling
event 4 november 2020, 09:00-15:00, Mapping van touch points en customer journeys
event 9 november 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 11 november 2020, 09:00-12:00, Onderzoeken van klantbeleving
event 11 november 2020, 13:00-16:00, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 18 november 2020, 09:00-12:00, Service design
event 18 november 2020, 13:00-16:00, Online Customer Experience
event 25 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 2 december 2020, 13:00-16:00, Customer Journey Management
event 2 december 2020, 09:00-12:00, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 9 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 16 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
placeLeusden
28 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 28 oktober 2020, 13:00-16:00, Persona ontwikkeling
event 28 oktober 2020, 08:30-12:00, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 4 november 2020, 09:00-15:00, Mapping van touch points en customer journeys
event 9 november 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 11 november 2020, 09:00-12:00, Onderzoeken van klantbeleving
event 11 november 2020, 13:00-16:00, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 18 november 2020, 13:00-16:00, Online Customer Experience
event 18 november 2020, 09:00-12:00, Service design
event 25 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 2 december 2020, 09:00-12:00, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 2 december 2020, 13:00-16:00, Customer Journey Management
event 9 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 16 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking
computer Online: Online Classroom
28 okt. 2020 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 28 oktober 2020, 13:00-16:00, Persona ontwikkeling
event 28 oktober 2020, 08:30-12:00, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan
event 4 november 2020, 09:00-15:00, Mapping van touch points en customer journeys
event 9 november 2020, 20:00-21:00, Vraagstellingscollege
event 11 november 2020, 09:00-12:00, Onderzoeken van klantbeleving
event 11 november 2020, 13:00-16:00, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design
event 18 november 2020, 13:00-16:00, Online Customer Experience
event 18 november 2020, 09:00-12:00, Service design
event 25 november 2020, 09:00-17:30, Casedag
event 2 december 2020, 09:00-12:00, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege
event 2 december 2020, 13:00-16:00, Customer Journey Management
event 9 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 14 december 2020, 15:00-17:00, Customer Experience in B2B (facultatief)
event 14 december 2020, 12:30-14:30, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief)
event 16 december 2020, 09:00-12:00, Reservecollege
event 12 februari 2021, 13:30-17:00, Diploma uitreiking

Beschrijving

Omschrijving:

De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.

Doel:
De post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.

Doelgroep:
Deze opleiding is bestemd voor iedereen die betrokken is bij de planning en/of de uitvoer van service…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Experience, Customer Journey, Google Analytics, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

Omschrijving:

De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.

Doel:
De post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.

Doelgroep:
Deze opleiding is bestemd voor iedereen die betrokken is bij de planning en/of de uitvoer van service-, sales-, marketing- en communicatie activiteiten binnen organisaties. Je wilt je huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in praktijk.

Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring

Post-HBO

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

9,2
Gemiddeld cijfer voor Customer Experience & Journey Management (post-HBO)
Gebaseerd op 6 ervaringen
starstarstarstarstar
Jenneke Smit-Banting
Customer Insights Consultant
10
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Zeer leerzame en inspirerende opleiding die goed inspeelt op actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Mede door de cases, opdrachten en interactie met studiegenoten voor mij de ideale combinatie van theorie en praktijk. " - 22-07-2019 11:18

"Zeer leerzame en inspirerende opleiding die goed inspeelt op actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Mede door de cases, opdrachten en inte… alles lezen - 22-07-2019 11:18

starstarstarstarstar
Stef Rigaux
Senior Technical Services Specialist
10
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Een zeer inspirerende cursus, interessante onderwerpen, door mensen uit de praktijk zeer goed in beeld gebracht. De eind opdracht, een Customer Journey Management plan, wordt steeds helderder en duidelijker naarmate de cursus vordert. Mede dank zij de goede begeleiding van de docenten, die je wekelijks kan bellen en die ruim de tijd nemen om met je mee te denken en je op het juiste pad te zetten. Het eindresultaat is voor mij een bruikbaar document waar ik en de organisatie waarvoor het geschreven is, ook echt wat mee kan en verbeteringslagen kunnen worden gemaakt binnen deze organisatie. Complimenten voor de wijze waarop deze cursus is vorm gegeven. " - 05-02-2019 10:33

"Een zeer inspirerende cursus, interessante onderwerpen, door mensen uit de praktijk zeer goed in beeld gebracht. De eind opdracht, een Custo… alles lezen - 05-02-2019 10:33

Karin Alsemgeest
starstarstarstarstar_half
Karin Alsemgeest
Senior Communicatie-adviseur
9
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Interessante colleges en fijn om een plan te maken waar je daadwerkelijk mee aan de slag kunt! Wat ik alleen jammer vond was dat de facultatieve colleges plaatsvonden onder werktijd waardoor ik er niet bij was. " - 04-02-2019 19:26

"Interessante colleges en fijn om een plan te maken waar je daadwerkelijk mee aan de slag kunt! Wat ik alleen jammer vond was dat de facultat… alles lezen - 04-02-2019 19:26

Sintija Moroza
starstarstarstarstar_half
Sintija Moroza
Department of International Studies Aeres Dronten
9
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Vakmanschap, passie, inspiratie - drie "ingrediënten" die mijn post-HBO zo waardevol maakten! Ik ging met een glimlach naar elke lesdag toe, en ging met een nog grotere glimlach weg.
Tip: na alle lessen nog een intervisie bijeenkomst organiseren zo dat wij van elkaar kunnen leren / elkaar helpen." - 01-02-2019 00:49

"Vakmanschap, passie, inspiratie - drie "ingrediënten" die mijn post-HBO zo waardevol maakten! Ik ging met een glimlach naar elke lesdag toe,… alles lezen - 01-02-2019 00:49

starstarstarstarstar_border
Melchior Hovestadt
Senior Communicatiemanager
8
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Inspirerende docenten met veel kennis van zaken. Prettige kleine setting en onderling goed contact met medestudenten. Praktische vertaalslag van de theorie in individuele eindopdracht, een compleet toepasbaar plan.De groepsopdracht is een handige oefening voor de eigen opdracht." - 03-07-2017 07:22

"Inspirerende docenten met veel kennis van zaken. Prettige kleine setting en onderling goed contact met medestudenten. Praktische vertaalslag… alles lezen - 03-07-2017 07:22

Beste Melchior,
Bedankt voor de review en het mooie cijfer. Goed om te horen dat je tevreden bent over de opleiding.

- 03-07-2017 07:22
Hanneke Laroo
starstarstarstarstar_half
Hanneke Laroo
Marketing & Communicatie Manager at Museum Slot Loevestein
9
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

"Opleiding is praktisch en toepasbaar, fijne contacten met mede-studenten door klassikaal onderwijs op centrale locatie, docenten zijn behulpzaam en benaderbaar en delen kennis uit de dagelijkse praktijk. Beeckestijn team denkt mee in oplossingen. Zo leren geeft energie, een aanrader!" - 30-06-2017 10:24

"Opleiding is praktisch en toepasbaar, fijne contacten met mede-studenten door klassikaal onderwijs op centrale locatie, docenten zijn behulp… alles lezen - 30-06-2017 10:24

Beste Hanneke,
Hartelijk dank voor je mooie review! Heel fijn om te horen dat de opleiding naar wens is verlopen.

- 30-06-2017 10:24

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.