Customer Experience & Journey Management (post-HBO)
"Wil je ontwikkelen op het CX domein dan is de opleiding voor jou. Voor de optimale mix tussen theorie en praktijk, met diverse groep aan docenten en medestudenten uit verschillende branches die je inspireren. " - 24-01-2023 15:45
"Wil je ontwikkelen op het CX domein dan is de opleiding voor jou. Voor de optimale mix tussen theorie en praktijk, met diverse groep aan doc… alles lezen - 24-01-2023 15:45
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 18 apr. 2023 tot 6 jul. 2023Toon rooster event 18 april 2023, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 18 april 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 20 april 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 25 april 2023, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 9 mei 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 9 mei 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 16 mei 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Online Customer Experience event 16 mei 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Service design event 23 mei 2023, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 30 mei 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 30 mei 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Customer Journey Management & Organisatie event 6 juni 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 13 juni 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 6 juli 2023, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 18 apr. 2023 tot 6 jul. 2023Toon rooster event 18 april 2023, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling event 18 april 2023, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 20 april 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 25 april 2023, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 9 mei 2023, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 9 mei 2023, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 16 mei 2023, 09:00-12:00, Leusden, Service design event 16 mei 2023, 13:00-16:00, Leusden, Online Customer Experience event 17 mei 2023, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 30 mei 2023, 13:00-16:00, Leusden, Customer Journey Management & Organisatie event 30 mei 2023, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 6 juni 2023, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 13 juni 2023, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 6 juli 2023, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 18 apr. 2023 tot 6 jul. 2023Toon rooster event 18 april 2023, 08:30-12:00, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 18 april 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Persona ontwikkeling event 20 april 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 25 april 2023, 09:00-15:00, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys event 9 mei 2023, 13:00-16:00, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 9 mei 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 16 mei 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Online Customer Experience event 16 mei 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Service design event 23 mei 2023, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag event 30 mei 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Customer Journey Management & Organisatie event 30 mei 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 6 juni 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 13 juni 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 6 juli 2023, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 30 mei. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 30 mei 2023, 18:00-21:30, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 6 juni 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 12 juni 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 13 juni 2023, 16:00-21:30, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 20 juni 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 27 juni 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 4 juli 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Service design event 5 september 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Online Customer Experience event 12 september 2023, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 19 september 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 26 september 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Customer Journey Management & Organisatie event 3 oktober 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 10 oktober 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 30 mei. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 30 mei 2023, 18:00-21:30, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 6 juni 2023, 18:30-21:30, Leusden, Persona ontwikkeling event 12 juni 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 13 juni 2023, 16:00-21:30, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 20 juni 2023, 18:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 27 juni 2023, 18:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 4 juli 2023, 18:30-21:30, Leusden, Service design event 5 september 2023, 18:30-21:30, Leusden, Online Customer Experience event 12 september 2023, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 19 september 2023, 18:30-21:30, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 26 september 2023, 18:30-21:30, Leusden, Customer Journey Management & Organisatie event 3 oktober 2023, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 10 oktober 2023, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 30 mei. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 30 mei 2023, 18:00-21:30, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 6 juni 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Persona ontwikkeling event 12 juni 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 13 juni 2023, 16:00-21:30, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys event 20 juni 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 27 juni 2023, 18:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 4 juli 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Service design event 5 september 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Online Customer Experience event 12 september 2023, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag event 19 september 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 26 september 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Customer Journey Management & Organisatie event 3 oktober 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 10 oktober 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 14 jun. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 14 juni 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 14 juni 2023, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 21 juni 2023, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 26 juni 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 28 juni 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 28 juni 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 5 juli 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Online Customer Experience event 5 juli 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Service design event 6 september 2023, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 13 september 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Customer Journey Management & Organisatie event 13 september 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 20 september 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 27 september 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 14 jun. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 14 juni 2023, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling event 14 juni 2023, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 21 juni 2023, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 26 juni 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 28 juni 2023, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 28 juni 2023, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 5 juli 2023, 13:00-16:00, Leusden, Online Customer Experience event 5 juli 2023, 09:00-12:00, Leusden, Service design event 6 september 2023, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 13 september 2023, 13:00-16:00, Leusden, Customer Journey Management & Organisatie event 13 september 2023, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 20 september 2023, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 27 september 2023, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 14 jun. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 14 juni 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Persona ontwikkeling event 14 juni 2023, 08:30-12:00, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 21 juni 2023, 09:00-15:00, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys event 26 juni 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 28 juni 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 28 juni 2023, 13:00-16:00, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 5 juli 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Online Customer Experience event 5 juli 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Service design event 6 september 2023, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag event 13 september 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Customer Journey Management & Organisatie event 13 september 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 20 september 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 27 september 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 28 september 2023, 18:00-21:30, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2023, 16:00-21:30, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 2 november 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 9 november 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 16 november 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Service design event 23 november 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Online Customer Experience event 30 november 2023, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 7 december 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 14 december 2023, 18:30-21:30, Amsterdam, Customer Journey Management & Organisatie event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeCapelle aan den IJssel 28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 28 september 2023, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Persona ontwikkeling event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2023, 16:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Mapping van touch points en customer journeys event 2 november 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Onderzoeken van klantbeleving event 9 november 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 16 november 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Service design event 23 november 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Online Customer Experience event 30 november 2023, 09:00-17:30, Capelle aan den IJssel, Casedag event 7 december 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 14 december 2023, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Customer Journey Management & Organisatie event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeEindhoven 28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 28 september 2023, 18:00-21:30, Eindhoven, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Persona ontwikkeling event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2023, 16:00-21:30, Eindhoven, Mapping van touch points en customer journeys event 2 november 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Onderzoeken van klantbeleving event 9 november 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 16 november 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Service design event 23 november 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Online Customer Experience event 30 november 2023, 09:00-17:30, Eindhoven, Casedag event 7 december 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 14 december 2023, 18:30-21:30, Eindhoven, Customer Journey Management & Organisatie event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 28 september 2023, 18:00-21:30, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Leusden, Persona ontwikkeling event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2023, 16:00-21:30, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 2 november 2023, 18:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 9 november 2023, 18:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 16 november 2023, 18:30-21:30, Leusden, Service design event 23 november 2023, 18:30-21:30, Leusden, Online Customer Experience event 30 november 2023, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 7 december 2023, 18:30-21:30, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 14 december 2023, 18:30-21:30, Leusden, Customer Journey Management & Organisatie event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 28 september 2023, 18:00-21:30, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Persona ontwikkeling event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2023, 16:00-21:30, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys event 2 november 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 9 november 2023, 18:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 16 november 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Service design event 23 november 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Online Customer Experience event 30 november 2023, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag event 7 december 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 14 december 2023, 18:30-21:30, Utrecht, Customer Journey Management & Organisatie event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeZwolle 28 sep. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 28 september 2023, 18:00-21:30, Zwolle, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 5 oktober 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Persona ontwikkeling event 9 oktober 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 12 oktober 2023, 16:00-21:30, Zwolle, Mapping van touch points en customer journeys event 2 november 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Onderzoeken van klantbeleving event 9 november 2023, 18:30-21:30, Zwolle, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 16 november 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Service design event 23 november 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Online Customer Experience event 30 november 2023, 09:00-17:30, Zwolle, Casedag event 7 december 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 14 december 2023, 18:30-21:30, Zwolle, Customer Journey Management & Organisatie event 11 januari 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 15 januari 2024, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 9 nov. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 9 november 2023, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 9 november 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 16 november 2023, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 20 november 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 23 november 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 23 november 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 30 november 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Online Customer Experience event 30 november 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Service design event 7 december 2023, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 14 december 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 14 december 2023, 13:00-16:00, Amsterdam, Customer Journey Management & Organisatie event 21 december 2023, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 11 januari 2024, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 9 nov. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 9 november 2023, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 9 november 2023, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling event 16 november 2023, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 20 november 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 23 november 2023, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 23 november 2023, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 30 november 2023, 13:00-16:00, Leusden, Online Customer Experience event 30 november 2023, 09:00-12:00, Leusden, Service design event 7 december 2023, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 14 december 2023, 13:00-16:00, Leusden, Customer Journey Management & Organisatie event 14 december 2023, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 21 december 2023, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 11 januari 2024, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:00-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 9 nov. 2023 tot 8 feb. 2024Toon rooster event 9 november 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Persona ontwikkeling event 9 november 2023, 08:30-12:00, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 16 november 2023, 09:00-15:00, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys event 20 november 2023, 20:00-21:30, Online, Vraagstellingscollege event 23 november 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 23 november 2023, 13:00-16:00, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 30 november 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Service design event 30 november 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Online Customer Experience event 7 december 2023, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag event 14 december 2023, 13:00-16:00, Utrecht, Customer Journey Management & Organisatie event 14 december 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 21 december 2023, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 11 januari 2024, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 8 februari 2024, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
Beschrijving
Omschrijving:
De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.
Doel:
De post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.
Doelgroep:
Deze opleiding is bestemd voor iedereen die betrokken is bij de planning en/of de uitvoer van service…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.
Doel:
De post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management
leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt
en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te
ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de
klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid
wordt gerealiseerd.
Doelgroep:
Deze opleiding is bestemd voor iedereen die betrokken is bij de
planning en/of de uitvoer van service-, sales-, marketing- en
communicatie activiteiten binnen organisaties. Je wilt je huidige
kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in
praktijk.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
"Wil je ontwikkelen op het CX domein dan is de opleiding voor jou. Voor de optimale mix tussen theorie en praktijk, met diverse groep aan docenten en medestudenten uit verschillende branches die je inspireren. " - 24-01-2023 15:45
"Wil je ontwikkelen op het CX domein dan is de opleiding voor jou. Voor de optimale mix tussen theorie en praktijk, met diverse groep aan doc… alles lezen - 24-01-2023 15:45
"Zeer leerzame en inspirerende opleiding die goed inspeelt op actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Mede door de cases, opdrachten en interactie met studiegenoten voor mij de ideale combinatie van theorie en praktijk. " - 22-07-2019 11:18
"Zeer leerzame en inspirerende opleiding die goed inspeelt op actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Mede door de cases, opdrachten en inte… alles lezen - 22-07-2019 11:18
"Een zeer inspirerende cursus, interessante onderwerpen, door mensen uit de praktijk zeer goed in beeld gebracht. De eind opdracht, een Customer Journey Management plan, wordt steeds helderder en duidelijker naarmate de cursus vordert. Mede dank zij de goede begeleiding van de docenten, die je wekelijks kan bellen en die ruim de tijd nemen om met je mee te denken en je op het juiste pad te zetten. Het eindresultaat is voor mij een bruikbaar document waar ik en de organisatie waarvoor het geschreven is, ook echt wat mee kan en verbeteringslagen kunnen worden gemaakt binnen deze organisatie. Complimenten voor de wijze waarop deze cursus is vorm gegeven. " - 05-02-2019 10:33
"Een zeer inspirerende cursus, interessante onderwerpen, door mensen uit de praktijk zeer goed in beeld gebracht. De eind opdracht, een Custo… alles lezen - 05-02-2019 10:33
"Interessante colleges en fijn om een plan te maken waar je daadwerkelijk mee aan de slag kunt! Wat ik alleen jammer vond was dat de facultatieve colleges plaatsvonden onder werktijd waardoor ik er niet bij was. " - 04-02-2019 19:26
"Interessante colleges en fijn om een plan te maken waar je daadwerkelijk mee aan de slag kunt! Wat ik alleen jammer vond was dat de facultat… alles lezen - 04-02-2019 19:26
"Vakmanschap, passie, inspiratie - drie "ingrediënten" die mijn post-HBO zo waardevol maakten! Ik ging met een glimlach naar elke lesdag toe, en ging met een nog grotere glimlach weg.
Tip: na alle lessen nog een intervisie bijeenkomst organiseren zo dat wij van elkaar kunnen leren / elkaar helpen." - 01-02-2019 00:49
"Vakmanschap, passie, inspiratie - drie "ingrediënten" die mijn post-HBO zo waardevol maakten! Ik ging met een glimlach naar elke lesdag toe,… alles lezen - 01-02-2019 00:49
"Inspirerende docenten met veel kennis van zaken. Prettige kleine setting en onderling goed contact met medestudenten. Praktische vertaalslag van de theorie in individuele eindopdracht, een compleet toepasbaar plan.De groepsopdracht is een handige oefening voor de eigen opdracht." - 03-07-2017 07:22
"Inspirerende docenten met veel kennis van zaken. Prettige kleine setting en onderling goed contact met medestudenten. Praktische vertaalslag… alles lezen - 03-07-2017 07:22
Beste Melchior,
Bedankt voor de review en het mooie cijfer. Goed om te horen dat je tevreden bent over de opleiding.
"Opleiding is praktisch en toepasbaar, fijne contacten met mede-studenten door klassikaal onderwijs op centrale locatie, docenten zijn behulpzaam en benaderbaar en delen kennis uit de dagelijkse praktijk. Beeckestijn team denkt mee in oplossingen. Zo leren geeft energie, een aanrader!" - 30-06-2017 10:24
"Opleiding is praktisch en toepasbaar, fijne contacten met mede-studenten door klassikaal onderwijs op centrale locatie, docenten zijn behulp… alles lezen - 30-06-2017 10:24
Beste Hanneke,
Hartelijk dank voor je mooie review! Heel fijn om te horen dat de opleiding naar wens is verlopen.
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.