Customer Experience & Journey Management (post-HBO)
"Zeer leerzame en inspirerende opleiding die goed inspeelt op actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Mede door de cases, opdrachten en interactie met studiegenoten voor mij de ideale combinatie van theorie en praktijk. " - 22-07-2019 11:18
"Zeer leerzame en inspirerende opleiding die goed inspeelt op actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Mede door de cases, opdrachten en inte… alles lezen - 22-07-2019 11:18
Startdata en plaatsen
placeAmersfoort/Leusden 25 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 25 maart 2021, 18:00-21:30, Amersfoort/Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 1 april 2021, 18:30-21:30, Amersfoort/Leusden, Persona ontwikkeling event 7 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 8 april 2021, 16:00-21:30, Amersfoort/Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 15 april 2021, 18:30-21:30, Amersfoort/Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 22 april 2021, 18:30-21:30, Amersfoort/Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 29 april 2021, 18:30-21:30, Amersfoort/Leusden, Service design event 20 mei 2021, 18:30-21:30, Amersfoort/Leusden, Online Customer Experience event 28 mei 2021, 09:00-17:30, Amersfoort/Leusden, Casedag event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Amersfoort/Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Amersfoort/Leusden, Customer Journey Management & Organisatie event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Amersfoort/Leusden, Reservecollege event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Amersfoort/Leusden, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
computer Online: Online Classroom 25 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 25 maart 2021, 18:00-21:30, Online Classroom, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 1 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Persona ontwikkeling event 7 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 8 april 2021, 16:00-21:30, Online Classroom, Mapping van touch points en customer journeys event 15 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Onderzoeken van klantbeleving event 22 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 29 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Service design event 20 mei 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Online Customer Experience event 28 mei 2021, 09:00-17:30, Online Classroom, Casedag event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 3 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 10 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Customer Journey Management & Organisatie event 14 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege event 17 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 20 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 20 april 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 20 april 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 11 mei 2021, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 12 mei 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 18 mei 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 18 mei 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 25 mei 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Service design event 25 mei 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Online Customer Experience event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 1 juni 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 8 juni 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Customer Journey Management & Organisatie event 8 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 15 juni 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege event 15 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 20 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 20 april 2021, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling event 20 april 2021, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 11 mei 2021, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 12 mei 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 18 mei 2021, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 18 mei 2021, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 25 mei 2021, 09:00-12:00, Leusden, Service design event 25 mei 2021, 13:00-16:00, Leusden, Online Customer Experience event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 1 juni 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 8 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 8 juni 2021, 13:00-16:00, Leusden, Customer Journey Management & Organisatie event 15 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 15 juni 2021, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
computer Online: Online Classroom 20 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 20 april 2021, 08:30-12:00, Online Classroom, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 20 april 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Persona ontwikkeling event 11 mei 2021, 09:00-15:00, Online Classroom, Mapping van touch points en customer journeys event 12 mei 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 18 mei 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Onderzoeken van klantbeleving event 18 mei 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 25 mei 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Online Customer Experience event 25 mei 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Service design event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 1 juni 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 8 juni 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Customer Journey Management & Organisatie event 8 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 15 juni 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Reservecollege event 15 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 20 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 20 april 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Persona ontwikkeling event 20 april 2021, 08:30-12:00, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 11 mei 2021, 09:00-15:00, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys event 12 mei 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 18 mei 2021, 13:00-16:00, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 18 mei 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 25 mei 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Service design event 25 mei 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Online Customer Experience event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 1 juni 2021, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag event 8 juni 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Customer Journey Management & Organisatie event 8 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 15 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 15 juni 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 21 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 21 april 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 21 april 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 28 april 2021, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 10 mei 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 12 mei 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 12 mei 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 19 mei 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Online Customer Experience event 19 mei 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Service design event 26 mei 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 2 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 2 juni 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Customer Journey Management & Organisatie event 9 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 16 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 21 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 21 april 2021, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling event 21 april 2021, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 28 april 2021, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 10 mei 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 12 mei 2021, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 12 mei 2021, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 19 mei 2021, 13:00-16:00, Leusden, Online Customer Experience event 19 mei 2021, 09:00-12:00, Leusden, Service design event 26 mei 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 2 juni 2021, 13:00-16:00, Leusden, Customer Journey Management & Organisatie event 2 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 9 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 16 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
computer Online: Online Classroom 21 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 21 april 2021, 08:30-12:00, Online Classroom, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 21 april 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Persona ontwikkeling event 28 april 2021, 09:00-15:00, Online Classroom, Mapping van touch points en customer journeys event 10 mei 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 12 mei 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Onderzoeken van klantbeleving event 12 mei 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 19 mei 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Service design event 19 mei 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Online Customer Experience event 26 mei 2021, 09:00-17:30, Online Classroom, Casedag event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Customer Experience in B2B (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 2 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 2 juni 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Customer Journey Management & Organisatie event 9 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege event 16 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 21 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 21 april 2021, 08:30-12:00, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 21 april 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Persona ontwikkeling event 28 april 2021, 09:00-15:00, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys event 10 mei 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 12 mei 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 12 mei 2021, 13:00-16:00, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 19 mei 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Service design event 19 mei 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Online Customer Experience event 26 mei 2021, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 31 mei 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 2 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 2 juni 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Customer Journey Management & Organisatie event 9 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 16 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 25 mei. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 25 mei 2021, 18:00-21:30, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 1 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 7 juni 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 8 juni 2021, 16:00-21:30, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 15 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 22 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 29 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Service design event 7 september 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Online Customer Experience event 14 september 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 21 september 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 28 september 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Customer Journey Management & Organisatie event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 25 mei. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 25 mei 2021, 18:00-21:30, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 1 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Persona ontwikkeling event 7 juni 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 8 juni 2021, 16:00-21:30, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 15 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 22 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 29 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Service design event 7 september 2021, 18:30-21:30, Leusden, Online Customer Experience event 14 september 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 21 september 2021, 18:30-21:30, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 28 september 2021, 18:30-21:30, Leusden, Customer Journey Management & Organisatie event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeOnline Classroom 25 mei. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 25 mei 2021, 18:00-21:30, Online Classroom, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 1 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Persona ontwikkeling event 7 juni 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 8 juni 2021, 16:00-21:30, Online Classroom, Mapping van touch points en customer journeys event 15 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Onderzoeken van klantbeleving event 22 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 29 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Service design event 7 september 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Online Customer Experience event 14 september 2021, 09:00-17:30, Online Classroom, Casedag event 21 september 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 28 september 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Customer Journey Management & Organisatie event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege event 20 december 2021, 15:00-17:00, Online Classroom, Customer Experience in B2B (facultatief) event 20 december 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 25 mei. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 25 mei 2021, 18:00-21:30, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 1 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Persona ontwikkeling event 7 juni 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 8 juni 2021, 16:00-21:30, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys event 15 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 22 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 29 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Service design event 7 september 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Online Customer Experience event 14 september 2021, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag event 21 september 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 28 september 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Customer Journey Management & Organisatie event 5 oktober 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 12 oktober 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 17 jun. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 17 juni 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 17 juni 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 24 juni 2021, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 28 juni 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 1 juli 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 1 juli 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 9 september 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Service design event 9 september 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Online Customer Experience event 16 september 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 23 september 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 23 september 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Customer Journey Management & Organisatie event 30 september 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 7 oktober 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 17 jun. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 17 juni 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 17 juni 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 24 juni 2021, 09:00-15:00, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 28 juni 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 1 juli 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 1 juli 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 9 september 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Online Customer Experience event 9 september 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Service design event 16 september 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 23 september 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Customer Journey Management & Organisatie event 23 september 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 30 september 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 7 oktober 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeLeusden 17 jun. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 17 juni 2021, 13:00-16:00, Leusden, Persona ontwikkeling event 17 juni 2021, 08:30-12:00, Leusden, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 24 juni 2021, 09:00-15:00, Leusden, Mapping van touch points en customer journeys event 28 juni 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 1 juli 2021, 09:00-12:00, Leusden, Onderzoeken van klantbeleving event 1 juli 2021, 13:00-16:00, Leusden, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 9 september 2021, 13:00-16:00, Leusden, Online Customer Experience event 9 september 2021, 09:00-12:00, Leusden, Service design event 16 september 2021, 09:00-17:30, Leusden, Casedag event 23 september 2021, 13:00-16:00, Leusden, Customer Journey Management & Organisatie event 23 september 2021, 09:00-12:00, Leusden, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 30 september 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 7 oktober 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeUtrecht 17 jun. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 17 juni 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Persona ontwikkeling event 17 juni 2021, 08:30-12:00, Utrecht, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 24 juni 2021, 09:00-15:00, Utrecht, Mapping van touch points en customer journeys event 28 juni 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 1 juli 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Onderzoeken van klantbeleving event 1 juli 2021, 13:00-16:00, Utrecht, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 9 september 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Service design event 9 september 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Online Customer Experience event 16 september 2021, 09:00-17:30, Utrecht, Casedag event 23 september 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Customer Journey Management & Organisatie event 23 september 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 30 september 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 7 oktober 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeAmsterdam 29 sep. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 29 september 2021, 18:00-21:30, Amsterdam, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 6 oktober 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Persona ontwikkeling event 11 oktober 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 13 oktober 2021, 16:00-21:30, Amsterdam, Mapping van touch points en customer journeys event 3 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Onderzoeken van klantbeleving event 10 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 17 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Service design event 24 november 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Online Customer Experience event 1 december 2021, 09:00-17:30, Amsterdam, Casedag event 8 december 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 15 december 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Customer Journey Management & Organisatie event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 22 december 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 12 januari 2022, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
placeCapelle aan den IJssel 29 sep. 2021 tot 18 feb. 2022Toon rooster event 29 september 2021, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Customer experience trends, strategie & het customer experience plan event 6 oktober 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Persona ontwikkeling event 11 oktober 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 13 oktober 2021, 16:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Mapping van touch points en customer journeys event 3 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Onderzoeken van klantbeleving event 10 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, De rol van het merk in customer experience en touchpoint design event 17 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Service design event 24 november 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Online Customer Experience event 1 december 2021, 09:00-17:30, Capelle aan den IJssel, Casedag event 8 december 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Businesscase en implementatie van customer experience programma’s & werkcollege event 15 december 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Customer Journey Management & Organisatie event 20 december 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 20 december 2021, 15:00-17:00, Leusden, Customer Experience in B2B (facultatief) event 22 december 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 12 januari 2022, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 18 februari 2022, 13:30-17:00, Leusden, Diploma uitreiking |
Beschrijving
Omschrijving:
De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.
Doel:
De post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.
Doelgroep:
Deze opleiding is bestemd voor iedereen die betrokken is bij de planning en/of de uitvoer van service…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.
Doel:
De post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management
leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt
en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te
ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de
klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid
wordt gerealiseerd.
Doelgroep:
Deze opleiding is bestemd voor iedereen die betrokken is bij de
planning en/of de uitvoer van service-, sales-, marketing- en
communicatie activiteiten binnen organisaties. Je wilt je huidige
kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in
praktijk.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar werkervaring
Post-HBO
Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie, customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.
"Zeer leerzame en inspirerende opleiding die goed inspeelt op actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Mede door de cases, opdrachten en interactie met studiegenoten voor mij de ideale combinatie van theorie en praktijk. " - 22-07-2019 11:18
"Zeer leerzame en inspirerende opleiding die goed inspeelt op actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Mede door de cases, opdrachten en inte… alles lezen - 22-07-2019 11:18
"Een zeer inspirerende cursus, interessante onderwerpen, door mensen uit de praktijk zeer goed in beeld gebracht. De eind opdracht, een Customer Journey Management plan, wordt steeds helderder en duidelijker naarmate de cursus vordert. Mede dank zij de goede begeleiding van de docenten, die je wekelijks kan bellen en die ruim de tijd nemen om met je mee te denken en je op het juiste pad te zetten. Het eindresultaat is voor mij een bruikbaar document waar ik en de organisatie waarvoor het geschreven is, ook echt wat mee kan en verbeteringslagen kunnen worden gemaakt binnen deze organisatie. Complimenten voor de wijze waarop deze cursus is vorm gegeven. " - 05-02-2019 10:33
"Een zeer inspirerende cursus, interessante onderwerpen, door mensen uit de praktijk zeer goed in beeld gebracht. De eind opdracht, een Custo… alles lezen - 05-02-2019 10:33
"Interessante colleges en fijn om een plan te maken waar je daadwerkelijk mee aan de slag kunt! Wat ik alleen jammer vond was dat de facultatieve colleges plaatsvonden onder werktijd waardoor ik er niet bij was. " - 04-02-2019 19:26
"Interessante colleges en fijn om een plan te maken waar je daadwerkelijk mee aan de slag kunt! Wat ik alleen jammer vond was dat de facultat… alles lezen - 04-02-2019 19:26
"Vakmanschap, passie, inspiratie - drie "ingrediënten" die mijn post-HBO zo waardevol maakten! Ik ging met een glimlach naar elke lesdag toe, en ging met een nog grotere glimlach weg.
Tip: na alle lessen nog een intervisie bijeenkomst organiseren zo dat wij van elkaar kunnen leren / elkaar helpen." - 01-02-2019 00:49
"Vakmanschap, passie, inspiratie - drie "ingrediënten" die mijn post-HBO zo waardevol maakten! Ik ging met een glimlach naar elke lesdag toe,… alles lezen - 01-02-2019 00:49
"Inspirerende docenten met veel kennis van zaken. Prettige kleine setting en onderling goed contact met medestudenten. Praktische vertaalslag van de theorie in individuele eindopdracht, een compleet toepasbaar plan.De groepsopdracht is een handige oefening voor de eigen opdracht." - 03-07-2017 07:22
"Inspirerende docenten met veel kennis van zaken. Prettige kleine setting en onderling goed contact met medestudenten. Praktische vertaalslag… alles lezen - 03-07-2017 07:22
Beste Melchior,
Bedankt voor de review en het mooie cijfer. Goed om te horen dat je tevreden bent over de opleiding.
"Opleiding is praktisch en toepasbaar, fijne contacten met mede-studenten door klassikaal onderwijs op centrale locatie, docenten zijn behulpzaam en benaderbaar en delen kennis uit de dagelijkse praktijk. Beeckestijn team denkt mee in oplossingen. Zo leren geeft energie, een aanrader!" - 30-06-2017 10:24
"Opleiding is praktisch en toepasbaar, fijne contacten met mede-studenten door klassikaal onderwijs op centrale locatie, docenten zijn behulp… alles lezen - 30-06-2017 10:24
Beste Hanneke,
Hartelijk dank voor je mooie review! Heel fijn om te horen dat de opleiding naar wens is verlopen.
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.