Customer Experience Management & Organisatie (post-master)

De opleiding van Beeckestijn Business School is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

8,1
Gemiddeld cijfer voor Customer Experience Management & Organisatie (post-master)
Gebaseerd op 10 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Branding & Customer Experience Management

Logo van NIBAA Institute
|META_INFO|

Om de hedendaagse consument voor je te winnen is een consistente merkervaring nodig, ongeacht het kanaal. Door je te verplaatsen in het ori…

check_box_outline_blank

Persuasive Copywriting

Logo van Competence Factory
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Om je boodschap goed over te brengen, heb je een sterke tekst nodig – of dat nu in hardcopy, in een socialmediapost of op een website is. M…

check_box_outline_blank

Presentatie opbouwen: Storydesign 2020

Logo van Nobbe Mieras trainingen
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Leer onvergetelijke presentaties maken met Storydesign. In de training Storydesign laten we je kennismaken met de psychologische principes …

check_box_outline_blank

Strategisch Brand Management

Logo van NIBAA Institute
|META_INFO|

De consument verwacht meer dan ooit toegevoegde waarde van een bedrijf. Onderscheidend vermogen, relevantie, betekenis en transparantie is …

check_box_outline_blank

Customer Journey - Dag

Logo van SRM
|META_INFO|

Je bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en je wilt binnen je organisatie customer journey en customer journey mapping opti…

check_box_outline_blank

Customer Experience Management Post HBO - geaccrediteerd

Logo van Coniche Business School
|META_INFO|

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en …

check_box_outline_blank

Masterclass Customer Experience Management

Logo van Nyenrode Executive Education
|META_INFO|

Het faciliteren en sturen van de klantreis, het klantinteractie management, blijft een van de meest innovatieve, maar ook complexe aangeleg…

check_box_outline_blank

Customer Experience Masterclass 2020

Logo van Nienke Bloem Services B.V.
|META_INFO|

Come and join us for this brilliant opportunity to grow as a CX leader and prepare for your CCXP exam. You will learn all about the 6 disci…

check_box_outline_blank

Agile Scrum

Logo van Projectmanagement-training.nl
Niet Goed Geld Terug
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Belangrijke mededeling ivm COVID-19: Deze Agile en Scrum kan nu ook online gevolgd worden. Wie niet wil wachten tot er weer groepsbijeenkom…

check_box_outline_blank

NIMA B Consumentenmarketing - Dag

Logo van SRM
|META_INFO|

Je bent (mede)verantwoordelijk voor de marketing van een consumentenmerk of -product. Of je bent betrokken bij het commercieel beleid hierv…

starstarstarstarstar_border
van de Sande
8
warning Customer Experience Management & Organisatie (post-master) is niet meer beschikbaar

"Ik vond de training sterk en interessant. We hadden een gevarieerd programma. Enkele sprekers waren echter beneden niveau, maar zodra dit kenbaar werd gemaakt werd dit opgepakt en kwam er een alternatief. " - 12-02-2019 16:35

"Ik vond de training sterk en interessant. We hadden een gevarieerd programma. Enkele sprekers waren echter beneden niveau, maar zodra dit ke… alles lezen - 12-02-2019 16:35

starstarstarstarstar
Marianne van Loon
10
warning Customer Experience Management & Organisatie (post-master) is niet meer beschikbaar

"Goede training, leuke afwisseling tussen de onderwerpen in de college's. Veel geleerd en veel inspiratie opgedaan. Docenten met enthousiasme en vakkennis. Bijzonder leuke groep mede studenten. Locatie Leusden was met de auto goed bereikbaar." - 14-11-2018 16:20

"Goede training, leuke afwisseling tussen de onderwerpen in de college's. Veel geleerd en veel inspiratie opgedaan. Docenten met enthousiasme… alles lezen - 14-11-2018 16:20

starstarstarstarstar_half
Hans Boerwinkel
Cx expert
9
warning Customer Experience Management & Organisatie (post-master) is niet meer beschikbaar

"een prima opleiding, met docenten (zonder uitzondering) die uit ervaring spreken en dat goed weten over te brengen. Praktijkgericht en tegelijk met meer dan voldoende theorie om vraagstukken in verschillende situaties te lossen." - 17-07-2017 19:29

"een prima opleiding, met docenten (zonder uitzondering) die uit ervaring spreken en dat goed weten over te brengen. Praktijkgericht en tegel… alles lezen - 17-07-2017 19:29

starstarstarstarstar_border
Simone Hein
Digital Marketing Manager
8
warning Customer Experience Management & Organisatie (post-master) is niet meer beschikbaar

"Inspirerende opleiding die een goed overzicht over CX en alles wat ermee te maken heeft geeft. Door het schrijven van een eigen plan breng je het gelijk in je business context.

Af en toe miste ik de praktijk en de mogelijkheid tot interactie. Wij waren met een erg grote groep (20 deelnemers). Sommige docenten beter dan anderen.

Overall een aanrader als je in korte tijd veel kennis over het onderwerp Customer Experience wil verkrijgen. " - 11-07-2017 18:10

"Inspirerende opleiding die een goed overzicht over CX en alles wat ermee te maken heeft geeft. Door het schrijven van een eigen plan breng j… alles lezen - 11-07-2017 18:10

starstarstarstar_borderstar_border
Bas de Jong
Managing Consultant
6
warning Customer Experience Management & Organisatie (post-master) is niet meer beschikbaar

"Een goede eerste kennismaking en overzicht met/van het vakgebied CX, praktische technieken en leuke cases. Maar heb je meer behoefte aan diepgang en heb je al meer ervaring dan is deze opleiding minder geschikt." - 07-07-2017 07:46

"Een goede eerste kennismaking en overzicht met/van het vakgebied CX, praktische technieken en leuke cases. Maar heb je meer behoefte aan die… alles lezen - 07-07-2017 07:46

Dag Bas,

Dank dat je de inhoud van de Beeckestijn opleiding goed vindt en dat ook deelt. Jammer dat de opleiding je niet de diepgang heeft geboden waar je behoefte aan had.

Nog veel succes en inspiratie met de opgedane kennis en graag tot ziens bij onze alumni-activiteiten.

- 07-07-2017 07:46
starstarstarstarstar_border
John Bakker
Sr. Man Int'l Customer Service
8
warning Customer Experience Management & Organisatie (post-master) is niet meer beschikbaar

"Inhoud van Training overall was goed. sommige trainers beter dan andere, leerpunt om colleges beter op elkaar af te stemmen zodat trainers weten wat student al weet. Locatie Amsterdam minder dan Leusden. Goede theorie (boeken) keuze" - 17-07-2016 13:33

"Inhoud van Training overall was goed. sommige trainers beter dan andere, leerpunt om colleges beter op elkaar af te stemmen zodat trainers w… alles lezen - 17-07-2016 13:33

Babs van Gisbergen
starstarstarstarstar_border
Babs van Gisbergen
Experienced Digital Business Developer
8
warning Customer Experience Management & Organisatie (post-master) is niet meer beschikbaar

"Erg leuke opleiding, ik heb veel geleerd over Customer Experience Management en de toepassing hiervan. Veelal inspirerende docenten, goede tools en mooie cases. Bovendien natuurlijk een erg leuke nieuwe groep mensen leren kennen." - 14-07-2016 13:00

"Erg leuke opleiding, ik heb veel geleerd over Customer Experience Management en de toepassing hiervan. Veelal inspirerende docenten, goede t… alles lezen - 14-07-2016 13:00

Hallo Babs,
Goed te horen dat je de opleiding je veel heeft gebracht en dat je een leuke nieuwe mensen hebt ontmoet. Graag tot ziens bij een van onze activiteiten!

- 14-07-2016 13:00
Patricia Heemskerk
starstarstarstarstar_half
Patricia Heemskerk
Senior Marketing Professional (SMP) | Neuromarketeer, CEM, CRM, CIM, RDM, Fundraising | project & strategie @DeapDM
9
warning Customer Experience Management & Organisatie (post-master) is niet meer beschikbaar

"Super opleiding. Heel praktisch. Veel inspirerende cases besproken. Mooie technieken geleerd voor vaststellen en optimaliseren van merkbeleving, customer journeys, opstellen van strategisch plannen. Voor zowel profit als non-profit van toepassing. Als interim CRM-marketing manager heb ik tot op de dag van vandaag profijt van deze opleiding. " - 28-06-2016 09:16

"Super opleiding. Heel praktisch. Veel inspirerende cases besproken. Mooie technieken geleerd voor vaststellen en optimaliseren van merkbele… alles lezen - 28-06-2016 09:16

Dank je wel Patricia voor jouw feedback. We zijn blij te horen dat je nog dagelijks gebruik maakt van de kennis & inhoud van de opleiding! Graag tot ziens op een van onze clinics of andere bijeenkomsten.

- 28-06-2016 09:16
starstarstarstarstar_half
Joyce van Ham
Senior Research Consultant
9
warning Customer Experience Management & Organisatie (post-master) is niet meer beschikbaar

"Mijn eigen customer experience bij deze opleiding begon wat twijfelachtig doordat de opleiding 3 keer achter elkaar niet startte vanwege te weinig aanmeldingen. Hierdoor kon ik uiteindelijk pas bijna een jaar later starten dan gepland. Maar, het was het wachten waard! De colleges worden over het algemeen gegeven door docenten vanuit het bedrijfsleven, zodat het direct toepasbaar is en er echte cases getoond kunnen worden. Soms overlapte de colleges wel een beetje, maar doordat er steeds vanuit een andere invalshoek naar Customer Experience werd gekeken, krijg je wel een heel compleet beeld. Als eindopdracht schrijf je een CX-plan voor het bedrijf waar je werkt of een (potentiële) klant, heel erg leerzaam en veel meer relevantie dan een examen maken! Onze kerndocent was Kees Kerkvliet. Hoewel de omschrijving van de eindopdracht soms wat vaag en inconsistent was gedurende de opleiding, was het erg fijn sparren met Kees vanwege zijn flexibele en pragmatische instelling. Ik volgde de opleiding in Leusden, een hele fijne locatie met goede catering! De opleiding is vanwege zijn korte duur en colleges in de avonduren goed te combineren met een fulltime baan, wat ook zeker een pluspunt is. Het is wel best intensief omdat je in hele korte tijd heel veel nieuwe kennis opdoet en die ook direct moet toepassen in het CX-plan en tijdens de Harvard Business Case dag. Samenvattend: een heel inspirerende opleiding die voor mij m'n kijk op en kennis over customer experience management enorm heeft verbreed. " - 15-06-2016 08:16

"Mijn eigen customer experience bij deze opleiding begon wat twijfelachtig doordat de opleiding 3 keer achter elkaar niet startte vanwege te … alles lezen - 15-06-2016 08:16

Dank je wel Joyce voor jouw uitgebreide feedback! We zijn heel blij te horen dat de opleiding heel goed heeft bijgedragen aan jouw kennisontwikkeling en je veel heeft (bij)gebracht ;-). Succes met de realisatie van jouw mooie CX-plan en wellicht tot ziens.

- 15-06-2016 08:16
Melle Gloerich
starstarstarstar_borderstar_border
Melle Gloerich
Digital Business Developer @ IT-Staffing
6
warning Customer Experience Management & Organisatie (post-master) is niet meer beschikbaar

"Ik heb uiteindelijk de opleiding gedaan die is gestart in november in Leusden. De boeken heb ik deze zomer al ontvangen zodat ik al wat voor kon bereiden. De colleges zelf waren erg interessant en vrijwel elke docent gaf wat extra's zodat de inhoud meer tot leven kwam. Het enige onderwerp/college wat voor mij wat overbodig was is 'Agile' aangezien het onderwerp voor mij niet nieuw was.
Het schrijven van een plan dat ook in de praktijk gebracht moet/kan worden in je eigen organisatie zorgt voor een goede extra motivatie." - 19-05-2016 09:55

"Ik heb uiteindelijk de opleiding gedaan die is gestart in november in Leusden. De boeken heb ik deze zomer al ontvangen zodat ik al wat voor… alles lezen - 19-05-2016 09:55