Content Marketing (korte opleiding)
"De opleiding raakt alle aspecten van contentmarketing. Ook wordt er veel aandacht besteed aan het maken van een eigen plan. Dit is erg leerzaam. Ik vond de kwaliteit van de trainers wel sterk wisselen. Bovendien was het niveau van de deelnemers verschillend. Dit maakte dat het tempo en de diepgang soms niet aansloten bij mijn verwachtingen. Maar ondanks dat, durf ik de opleiding wel aan te raden." - 04-07-2018 13:05
"De opleiding raakt alle aspecten van contentmarketing. Ook wordt er veel aandacht besteed aan het maken van een eigen plan. Dit is erg leerz… alles lezen - 04-07-2018 13:05
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Amsterdam, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan event 6 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 7 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Customer journeys en experience event 14 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Content Marketing Strategie event 21 april 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Contentformats en -tactieken event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief) event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Organisatie, implementatie en werkcollege event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Amsterdam, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeCapelle aan den IJssel 24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Capelle aan den IJssel, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan event 6 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 7 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Customer journeys en experience event 14 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Content Marketing Strategie event 21 april 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Contentformats en -tactieken event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief) event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Organisatie, implementatie en werkcollege event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Capelle aan den IJssel, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeEindhoven 24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Eindhoven, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan event 6 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 7 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Customer journeys en experience event 14 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Content Marketing Strategie event 21 april 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Contentformats en -tactieken event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Organisatie, implementatie en werkcollege event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Eindhoven, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeLeusden 24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Leusden, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan event 6 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 7 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Customer journeys en experience event 14 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Content Marketing Strategie event 21 april 2021, 18:30-21:30, Leusden, Contentformats en -tactieken event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Leusden, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief) event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Organisatie, implementatie en werkcollege event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Leusden, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
computer Online: Online Classroom 24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Online Classroom, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan event 6 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 7 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Customer journeys en experience event 14 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Content Marketing Strategie event 21 april 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Contentformats en -tactieken event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Online Classroom, B2B Digital Marketing (facultatief) event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Organisatie, implementatie en werkcollege event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Online Classroom, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeUtrecht 24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Utrecht, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan event 6 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 7 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Customer journeys en experience event 14 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Content Marketing Strategie event 21 april 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Contentformats en -tactieken event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief) event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Organisatie, implementatie en werkcollege event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Utrecht, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeZwolle 24 mrt. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 24 maart 2021, 18:00-21:30, Zwolle, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan event 6 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 7 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Customer journeys en experience event 14 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Content Marketing Strategie event 21 april 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Contentformats en -tactieken event 19 mei 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief) event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 2 juni 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Organisatie, implementatie en werkcollege event 9 juni 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 16 juni 2021, 18:30-21:30, Zwolle, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeAmsterdam 15 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 15 april 2021, 08:30-12:00, Amsterdam, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan event 15 april 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Customer journeys en experience event 22 april 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Content Marketing Strategie event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 29 april 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Contentformats en -tactieken event 20 mei 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief) event 3 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Organisatie, implementatie en werkcollege event 3 juni 2021, 13:00-16:00, Amsterdam, Reservecollege event 10 juni 2021, 09:00-12:00, Amsterdam, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeLeusden 15 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 15 april 2021, 08:30-12:00, Leusden, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan event 15 april 2021, 13:00-16:00, Leusden, Customer journeys en experience event 22 april 2021, 13:00-16:00, Leusden, Content Marketing Strategie event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 29 april 2021, 09:00-12:00, Leusden, Contentformats en -tactieken event 20 mei 2021, 13:00-16:00, Leusden, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief) event 3 juni 2021, 13:00-16:00, Leusden, Reservecollege event 3 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Organisatie, implementatie en werkcollege event 10 juni 2021, 09:00-12:00, Leusden, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
computer Online: Online Classroom 15 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 15 april 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Customer journeys en experience event 15 april 2021, 08:30-12:00, Online Classroom, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan event 22 april 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Content Marketing Strategie event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 29 april 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Contentformats en -tactieken event 20 mei 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Online Classroom, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Online Classroom, B2B Digital Marketing (facultatief) event 3 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Organisatie, implementatie en werkcollege event 3 juni 2021, 13:00-16:00, Online Classroom, Reservecollege event 10 juni 2021, 09:00-12:00, Online Classroom, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
placeUtrecht 15 apr. 2021 tot 9 jul. 2021Toon rooster event 15 april 2021, 08:30-12:00, Utrecht, Introductie Cross media en content marketing en uitleg plan event 15 april 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Customer journeys en experience event 22 april 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Content Marketing Strategie event 26 april 2021, 20:00-21:00, Online Classroom, Vraagstellingscollege event 29 april 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Contentformats en -tactieken event 20 mei 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes event 31 mei 2021, 12:30-14:30, Leusden, Marketing & klantdata: wat mag wel en niet? (facultatief) event 31 mei 2021, 09:45-11:45, Leusden, B2B Digital Marketing (facultatief) event 3 juni 2021, 13:00-16:00, Utrecht, Reservecollege event 3 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Organisatie, implementatie en werkcollege event 10 juni 2021, 09:00-12:00, Utrecht, Reservecollege event 9 juli 2021, 13:30-17:00, Leusden, Diploma-uitreiking |
Beschrijving
Omschrijving:
Iedereen weet dat traditionele marketing en reclame niet meer werken. Content is king en content marketing wordt daarom steeds belangrijker. Maar hoe bereik je je doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap? Aan welke content heeft je doelgroep behoefte? En welke kanalen gebruiken zij?
Doel:
De opleiding Content Marketing leert je hoe je een goede crossmediale contentstrategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is om seamless customer experience te creëren door de beoogde doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap via het juiste kanaal te bereiken. Belangrijk hierbij is een crossmedia aanpak waarbij verschillende media zowel online als offline elkaar v…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Iedereen weet dat traditionele marketing en reclame niet meer werken. Content is king en content marketing wordt daarom steeds belangrijker. Maar hoe bereik je je doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap? Aan welke content heeft je doelgroep behoefte? En welke kanalen gebruiken zij?
Doel:
De opleiding Content Marketing leert je hoe je een goede
crossmediale contentstrategie ontwikkelt en implementeert. Het doel
is om seamless customer experience te creëren door de beoogde
doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap via het
juiste kanaal te bereiken. Belangrijk hierbij is een crossmedia
aanpak waarbij verschillende media zowel online als offline elkaar
versterken.
Doelgroep:
De opleiding Content Marketing is geschikt als je een volwaardig
gesprekspartner wil worden op het gebied van content marketing en
de regie wil (gaan) voeren over de strategie en media. Je wil je
huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in de
praktijk.
Wil je een volledige opleiding op het gebied van content marketing,
dan is de post-HBO opleiding Content Marketing & Cross Media
wellicht iets voor jou.
Vooropleiding:
- Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 2 jaar
werkervaring
Korte opleiding
Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie, customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.
"De opleiding raakt alle aspecten van contentmarketing. Ook wordt er veel aandacht besteed aan het maken van een eigen plan. Dit is erg leerzaam. Ik vond de kwaliteit van de trainers wel sterk wisselen. Bovendien was het niveau van de deelnemers verschillend. Dit maakte dat het tempo en de diepgang soms niet aansloten bij mijn verwachtingen. Maar ondanks dat, durf ik de opleiding wel aan te raden." - 04-07-2018 13:05
"De opleiding raakt alle aspecten van contentmarketing. Ook wordt er veel aandacht besteed aan het maken van een eigen plan. Dit is erg leerz… alles lezen - 04-07-2018 13:05
"Inspirende lesstof en trainers. Heel erg blij dat de docenten mensen uit het werkveld zijn en van wiens ervaringen we veel kunnen leren. Met het maken van het optionele plan, meteen het geleerde in praktijk kunnen brengen en nu in het bezit van een goed plan voor mijn werkgever." - 03-07-2018 12:22
"Inspirende lesstof en trainers. Heel erg blij dat de docenten mensen uit het werkveld zijn en van wiens ervaringen we veel kunnen leren. Met… alles lezen - 03-07-2018 12:22
"Goed verzorgde opleiding. Inspirerende colleges. Ik heb de verkorte versie gevolgd. Dat betekent dezelfde stof in kortere tijd. Je doet eigenlijk een individueel pad binnen de opleiding content marketing en cross media. Soms liep het wel wat door elkaar heen. Je doet geen gezamenlijke opdracht. Ik had Digital Marketing al eerder gedaan bij Beeckestijn, dus dit was prima te doen. Je moet wel zelf echt aan de slag met de inhoud. Advies: doe ook de individuele opdracht en bewijs jezelf dat je de stof ook kunt toepassen in de praktijk." - 03-07-2017 09:51
"Goed verzorgde opleiding. Inspirerende colleges. Ik heb de verkorte versie gevolgd. Dat betekent dezelfde stof in kortere tijd. Je doet eige… alles lezen - 03-07-2017 09:51
Beste Winny, bedankt voor de mooie review en de uitgebreide toelichting.
- 03-07-2017 09:51Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.