B2B online marketing (training) - Online

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

B2B online marketing (training) - Online

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 192 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
9 okt. 2024 tot 16 okt. 2024
Toon rooster
event 9 oktober 2024, 09:30-16:30, Online, B2B Digital marketing strategie
event 16 oktober 2024, 09:30-16:30, Online, B2B Campagne ontwikkeling
placeOnline
6 dec. 2024 tot 13 dec. 2024
Toon rooster
event 6 december 2024, 09:30-16:30, Online, B2B Digital marketing strategie
event 13 december 2024, 09:30-16:30, Online, B2B Campagne ontwikkeling

Beschrijving

Omschrijving

Bij het B2B koopproces gaat het niet over het overtuigen van één persoon, maar heb je te maken met een de decision making unit (DMU). Wie zijn de personen in de DMU? In welke fase van het proces wil je wie bereiken? En hoe? Meer kennis en inzicht in de buyer journey helpt je optimaal gebruik te maken van de beschikbare onlinemarketinginstrumenten.

Doel:
Tijdens de training B2B Online Marketing krijg je meer inzicht in het complete online marketing traject, van leadgeneratie tot ambassadeur.

Doelgroep:
De training is bedoeld voor professionals die het complete online marketing traject van lead generation tot het converteren van leads naar klanten willen doorlopen, om optimaal ren…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: B2B Marketing, Online marketing, Marketing en Sales, Business-To-Consumer en SEO.

Omschrijving

Bij het B2B koopproces gaat het niet over het overtuigen van één persoon, maar heb je te maken met een de decision making unit (DMU). Wie zijn de personen in de DMU? In welke fase van het proces wil je wie bereiken? En hoe? Meer kennis en inzicht in de buyer journey helpt je optimaal gebruik te maken van de beschikbare onlinemarketinginstrumenten.

Doel:
Tijdens de training B2B Online Marketing krijg je meer inzicht in het complete online marketing traject, van leadgeneratie tot ambassadeur.

Doelgroep:
De training is bedoeld voor professionals die het complete online marketing traject van lead generation tot het converteren van leads naar klanten willen doorlopen, om optimaal rendement te halen uit e-business. Veel voorkomende functies bij de training zijn: marketing experts, marketing managers, e-commerce managers, online specialisten, communicatie adviseurs en sales professionals.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je al aardig wat ervaring hebt in het marketing vak.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.