AanspreekAcademie

Adres:

Nieuwe Gracht 3
2011 NB Haarlem

8,9
Gemiddeld cijfer voor AanspreekAcademie
Gebaseerd op 7 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Beatrice Daniels
Expert organisatieontwikkeling en -ondersteuning
10
Succesvol aanspreken en feedback geven | Online programma

"Ik geef al jaren workshops over feedback en moest telkens vaststellen dat, hoewel de regels duidelijk waren, het mensen niet in beweging bracht om elkaar aan te spreken.
Deze opleiding deed veel belletjes rinkelen. Waarom doen we het niet? Wat en wie willen we beschermen? Inzicht in hoe het dan wel kan en welke faciliterende mogelijkheden er zijn. En dat het vertrekt bij jezelf. De 'selfie' heeft me al vaak in de spiegel doen kijken en bepaalt of en hoe ik het gesprek aanga. Niet altijd eenvoudig maar het werkt!
Deze opleiding en het boek zijn een aanrader voor iedereen. Want we zijn allemaal mensen en die communiceren en komen beren tegen op de weg." - 08-03-2022 12:55

"Ik geef al jaren workshops over feedback en moest telkens vaststellen dat, hoewel de regels duidelijk waren, het mensen niet in beweging br… alles lezen - 08-03-2022 12:55

Beschrijving

Vraag jij je op je werk ook wel eens af; 'dit is toch niet normaal? Waarom zegt niemand er wat van?!' Bijvoorbeeld als collega's in een overleg op hun mobiel zitten te kijken of iemand een kwartier te laat aansluit? Of wanneer een medewerker zomaar wegloopt uit het Teamsoverleg of er een ongepaste seksistische grap wordt gemaakt? Heb jij ook collega's die roddelen, maar niet de moed lijken te hebb…

Lees de volledige beschrijving

Vraag jij je op je werk ook wel eens af; 'dit is toch niet normaal? Waarom zegt niemand er wat van?!' Bijvoorbeeld als collega's in een overleg op hun mobiel zitten te kijken of iemand een kwartier te laat aansluit? Of wanneer een medewerker zomaar wegloopt uit het Teamsoverleg of er een ongepaste seksistische grap wordt gemaakt? Heb jij ook collega's die roddelen, maar niet de moed lijken te hebben het direct tegen de persoon in kwestie te zeggen? Worden bij jou in het team ook regelmatig afspraken niet nagekomen? Of besluiten niet uitgevoerd?

  • Hoe kun je ongewenst gedrag stoppen (en gewenst gedrag aanmoedigen)?
  • Hoe spreek je iemand op een goede manier aan?
  • Hoe voorkom je dat het escaleert?
  • En hoe kun je er voor zorgen dat in jouw team nu écht een aanspreekcultuur ontstaat (en er niet alleen maar over gepraat wordt)?

In de online Aanspreek Academie vind je antwoord op deze vragen en leer je meer impact te maken op het moment dat jij iemand aanspreekt op zijn of haar gedrag

8,9
Gemiddeld cijfer voor AanspreekAcademie
Gebaseerd op 7 ervaringen
starstarstarstarstar
Beatrice Daniels
Expert organisatieontwikkeling en -ondersteuning
10
Succesvol aanspreken en feedback geven | Online programma

"Ik geef al jaren workshops over feedback en moest telkens vaststellen dat, hoewel de regels duidelijk waren, het mensen niet in beweging bracht om elkaar aan te spreken.
Deze opleiding deed veel belletjes rinkelen. Waarom doen we het niet? Wat en wie willen we beschermen? Inzicht in hoe het dan wel kan en welke faciliterende mogelijkheden er zijn. En dat het vertrekt bij jezelf. De 'selfie' heeft me al vaak in de spiegel doen kijken en bepaalt of en hoe ik het gesprek aanga. Niet altijd eenvoudig maar het werkt!
Deze opleiding en het boek zijn een aanrader voor iedereen. Want we zijn allemaal mensen en die communiceren en komen beren tegen op de weg." - 08-03-2022 12:55

"Ik geef al jaren workshops over feedback en moest telkens vaststellen dat, hoewel de regels duidelijk waren, het mensen niet in beweging br… alles lezen - 08-03-2022 12:55

starstarstarstarstar
Bart De Geus
Managing Partner
10
Succesvol aanspreken en feedback geven | Online programma

"‘Spreek je uit!’ zeg ik vaak tegen mijn medewerkers. Maar als ik eerlijk ben vind ik dat zelf ook niet altijd makkelijk. Deze training heeft me nu eindelijk eens uitgelegd hoe dat komt en wat ik kan doen om het makkelijker te maken, voor mezelf en voor mijn gesprekspartner. Ik heb een paar tips al toegepast (zoals een vraag voorbereiden) en het werkt echt. Dank Gytha, voor je heldere uitleg en inspiratie!" - 10-01-2022 12:17

"‘Spreek je uit!’ zeg ik vaak tegen mijn medewerkers. Maar als ik eerlijk ben vind ik dat zelf ook niet altijd makkelijk. Deze training heeft… alles lezen - 10-01-2022 12:17

Fijn dat de training je zo geïnspireerd heeft Bart. Dank voor je mooie review!

- 10-01-2022 12:17
starstarstarstarstar_border
An Stevens
Management Assistente
8
Succesvol aanspreken en feedback geven | Online programma

"Door deze training ga je op een andere manier naar je collega's kijken en reageren. En leer je ook naar jezelf te kijken. De training was goed opgezet voor leidinggevenden maar voor mij als management assistent dient de training nog te worden aangepast. Dit staat in de planning om gedaan te worden. Maar buiten dat was het een training waar je zeker wat van opsteekt en wat je concreet kan gaan toepassen." - 20-12-2021 15:51

"Door deze training ga je op een andere manier naar je collega's kijken en reageren. En leer je ook naar jezelf te kijken. De training was go… alles lezen - 20-12-2021 15:51

Beste An, dank voor je review en mooie woorden. Fijn dat je bereid was deze versie voor leidinggevenden door te nemen, zolang de medewerkers versie er nog niet is. Gelukkig zijn de praktische tips voor iedereen relevant, want aanspreken is voor een leidinggevende net zo tegennatuurlijk als voor een management assistent. Fijn dat er voor jou ook genoeg concrete tips in de elearning zaten.
Hartelijke groet,
Gytha

- 20-12-2021 15:51
starstarstarstarstar_half
Odile Steijger
Afdelingshoofd
9
Succesvol aanspreken en feedback geven | Online programma

"De e-learning ziet er mooi uit en de inhoud is zorgvuldig opgebouwd. Gytha deed gedegen onderzoek, maar weet de inhoud te vertalen naar praktisch toepasbare tips. Het was een uitdaging in mijn volle agenda iedere week een uurtje vrij te houden, maar je kunt de materie ook sneller door als je daar behoefte aan hebt. In het werkboek staat altijd een heldere samenvatting en de opdrachten zijn niet verplicht. Ik vond het inspirerend en zeer leerzaam. Hoewel ik voldoende getraind ben in het geven van (constructieve) feedback vond ik in deze training echt nog wat verrassende eyeopeners" - 20-12-2021 13:27

"De e-learning ziet er mooi uit en de inhoud is zorgvuldig opgebouwd. Gytha deed gedegen onderzoek, maar weet de inhoud te vertalen naar prak… alles lezen - 20-12-2021 13:27

Ha Odile, veel dank voor je review en heldere verwoording. Als leidinggevende ben je nooit uitgeleerd in feedback geven en aanspreken hè? Ik heb je talent daarvoor gezien en wens je nog veel mooie gesprekken toe in je nieuwe rol.
Hartelijke groet,
Gytha

- 20-12-2021 13:27
starstarstarstar_halfstar_border
Tine Tine Karthaus
assistent
7
Succesvol aanspreken en feedback geven | Online programma

"modules te veel geschreven vanuit leidinggevende functie.
veel tekst om door te werken vooral module 1 en 2.
3 en 4 waren veruit de betere, vooral door de herkenbare filmpjes.
veel geleerd: aanspreken, maar ook geleerd wanneer niet aanspreken beter is." - 10-12-2021 14:59

"modules te veel geschreven vanuit leidinggevende functie. veel tekst om door te werken vooral module 1 en 2. 3 en 4 waren veruit de beter… alles lezen - 10-12-2021 14:59

Ha Tine, dank voor je review! Het klopt; de training die jij volgde is de versie voor leidinggevenden. In 2022 verschijnt de versie voor medewerkers. Daarin verdwijnt module 3. En ik heb inmiddels wat tekst verwijdert en in plaats daarvan uitleg video's toegevoegd. Fijn dat je er veel van geleerd hebt!

- 10-12-2021 14:59
starstarstarstarstar_border
Cynthia Bloem
Teamleider klantenservice
8
Succesvol aanspreken en feedback geven | Online programma

"Gytha heeft gedegen onderzoek gedaan naar aanspreekgedrag, maar weet dit goed te vertalen naar de dagelijkse praktijk. Ik vond de cases die ze in de training aanhaalt zeer herkenbaar. En ook leuk haar zelf regelmatig in beeld te zien. Nu begrijp ik eindelijk waar die knoop in mijn maag vandaan komt als ik een medewerker moet aanspreken. En ik weet nu veel beter hoe ik dat kan doen, zonder dat het gesprek uit de bocht vliegt. " - 08-12-2021 19:32

"Gytha heeft gedegen onderzoek gedaan naar aanspreekgedrag, maar weet dit goed te vertalen naar de dagelijkse praktijk. Ik vond de cases die … alles lezen - 08-12-2021 19:32

Fijn dat je veel aan de e-learning gehad hebt Cynthia en dank voor je complimenten!

- 08-12-2021 19:32
starstarstarstarstar
Hans Hendriks
Manager Finance
10
Succesvol aanspreken en feedback geven | Online programma

"De e-learning heeft een duidelijke structuur en is prettig om door te nemen, met name door de afwisseling in tekst, video’s en podcasts. De toon is prettig en pragmatisch. Ook fijn dat ik iedere twee weken een reminder ontving en ik niet alles in een keer hoefde te doen. Want het is best veel. Ik vond het een inspirerende training en heb er veel praktische tips uit gehaald die ik nog regelmatig toepas. " - 08-12-2021 19:18

"De e-learning heeft een duidelijke structuur en is prettig om door te nemen, met name door de afwisseling in tekst, video’s en podcasts. De … alles lezen - 08-12-2021 19:18

Dank voor je mooie woorden Hans. Ik wens je veel mooie, goede gesprekken toe!
Hartelijke groet,
Gytha

- 08-12-2021 19:18

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Gytha Heins
Gytha Heins
Ervaren teamcoach | expert in aanspreken op gedrag
8,9

Trainers

Gytha Heins
Gytha Heins
Ervaren teamcoach | expert in aanspreken op gedrag
8,9