Strategisch je groeiproces ontwerpen (Lean Startup, growth hacking, Agile marketing en customer journey)
Beschrijving
Wil jij jouw organisatie laten groeien? Een structuur en proces opzetten waarbij je grip op je groei krijgt? Lagere marketingkosten en continu blijven innoveren?
In 1 dag zetten wij gezamenlijk met jouw organisatie een bedrijfs- en marketingstrategie uit. Wij brengen dit eenvoudig in kaart door het invullen van canvassen. Wij zijn Growth Architects: wij ontwerpen groeiprocessen op maat voor jouw organisatie. Daarbij combineren wij elementen van The Lean Startup, Growth Hacking, Agile en Design Thinking.
Key Take Aways
Dit resulteert in:
De mindset van een growth hacker/marketeer
Leer hoe een growth marketeer duurzame en exponentiële groei faciliteert. De ins en outs over hoe je de acq…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wil jij jouw organisatie laten groeien? Een structuur en proces opzetten waarbij je grip op je groei krijgt? Lagere marketingkosten en continu blijven innoveren?
In 1 dag zetten wij gezamenlijk met jouw organisatie een bedrijfs- en marketingstrategie uit. Wij brengen dit eenvoudig in kaart door het invullen van canvassen. Wij zijn Growth Architects: wij ontwerpen groeiprocessen op maat voor jouw organisatie. Daarbij combineren wij elementen van The Lean Startup, Growth Hacking, Agile en Design Thinking.
Key Take Aways
Dit resulteert in:
De mindset van een growth hacker/marketeer
Leer hoe een growth marketeer duurzame en exponentiële groei faciliteert. De ins en outs over hoe je de acquisitiekosten van een klant verlaagt, de customer lifetime value vergoot en deze klant als ambassadeur voor jou kan inzetten.
Een gemeenschappelijk taal
Volg deze workshop samen met uw bestuur, collega's of managers van verschillende afdelingen. Doordat er een duidelijke missie ontstaat resulteert dit in een organisatie die op één lijn zit. Iedereen weet wat de gemeenschappelijke visie is. Van de CEO tot aan de klantenservice.
Van strategie naar uitvoerbare experimenten
Als duidelijk is wie de persona's zijn en hoe we de customer journey gaan definiëren met welke boodschap, dan kunnen we experimenten gaan opzetten. Dit houdt in dat we gaan bepalen welke marketingkanalen het meest effectief zullen zijn voor elk persona dat is opgesteld.
Innovatie manager ARAG:
"Het Canvas van BAMMBOO is een goede tool om onze verschillende
disciplines en partners samen te brengen. BAMMBOO's scherpe vragen
en kritische blik hebben ons gefaciliteerd om eerst een
gemeenschappelijk doel te bepalen en vervolgens inzicht te krijgen
in welke data er nodig is en op welke metrics we ons gaan
focussen."
Voor wie?
Deze workshop is voor iedereen een verrijking. Van start-ups die hun product willen optimaliseren en een groei strategie nodig hebben tot aan corporates die als een start-up willen leren werken en innoveren.
De workshop kan bij u op locatie worden gegeven door het hele land, als in-company bij jouw op kantoor of een inspirende locatie.
Om de effectiviteit te verhogen wordt deze workshop aan maximaal 5 personen gegeven, maar trainingen voor groepen zijn ook mogelijk. Wij horen graag uw wensen en zullen een maatwerk oplossing aanbieden.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.