thumb_up

Gratis informatie aanvragen

Vergelijken en met je collega's overleggen.

25 ICT Algemeen trainingen, cursussen & opleidingen in Amsterdam

Bekijk ook: ASL foundation, IT Architectuur, Business intelligence, Netwerken (IT), Teamleider en Management Algemeen.

Bekijk ook: ASL foundation, IT Architectuur en Business intelligence.

Tip: bekijk ook de ICT Algemeen producten die niet aan een specifieke startdatum of plaats gebonden zijn: E-Learning (57), Thuisstudie (6), Boek (1), of ICT Algemeen in heel Nederland (263). Of vraag vrijblijvend een offerte aan voor een incompany training.

check_box_outline_blank

ITIL® Foundation (IT Service Management, processen, architectuur, examen optioneel op de laatste dag)

Logo van D-ICT Solutions
verified_userNiet Goed Geld Terug garantie
date_rangeMaandag 3 juni 2019 in Amsterdam en 6 andere data

Inhoud van de trainingITIL® foundation is het belangrijkste certificaat voor IT-professionals en medewerkers die meer van IT Service Manage…

check_box_outline_blank

Beïnvloeden en Overtuigen voor IT Professionals [IP100E]

Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
date_rangeDinsdag 11 juni 2019 in Amsterdam (Kingsfordweg 43) (regio: Amsterdam) en 12 andere data

OVERVIEW Wil je resultaten bereiken door te werken via andere mensen? Dan levert deze training je de juiste skills set om dat te doen. In d…

check_box_outline_blank

COBIT 5 Assessor (Framework, IT Governance)

Logo van D-ICT Solutions
date_rangeDonderdag 25 april 2019 in Amsterdam en 1 andere datum

De COBIT5 Assessor training legt de basis voor het assessen van de capabilities van een organisatie tegen het COBIT5 Process Assessment Mod…

check_box_outline_blank

COBIT 5 Foundation (Framework, IT Governance)

Logo van D-ICT Solutions
date_rangeMaandag 27 mei 2019 in Amsterdam en 7 andere data

Inhoud van de training In deze COBIT (Control Objectives for Information and related Technology) Foundation training leert u waarom een IT …

check_box_outline_blank

Agile Scrum Foundation + optioneel EXIN examen op de laatste dag(Software ontwikkeling, Project, Service en Business Management)ICT opleidi…

Logo van D-ICT Solutions
date_rangeMaandag 27 mei 2019 in Amsterdam (regio: Amsterdam) en 7 andere data

Agile Scrum Foundation Inhoud van de trainingDe deelnemers zullen tijdens deze training bekend raken met de principes van Scrum en Agile op…

check_box_outline_blank

Mindfulness voor IT-professionals [MF]

Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
date_rangeMaandag 6 mei 2019 in Amsterdam (Kingsfordweg 43) (regio: Amsterdam) en 2 andere data

OVERVIEW Wanneer je het gevoel hebt dat de tijd uit je handen glipt en je de grip op je privé-werkbalans, je energieniveau en gedachten lij…

check_box_outline_blank

Persoonlijke effectiviteit voor IT- professionals [BSITP100E]

Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
date_rangeMaandag 4 november 2019 in Amsterdam (Kingsfordweg 43) (regio: Amsterdam) en 5 andere data

OVERVIEW Voor IT-professionals zijn interpersoonlijke vaardigheden dé kritische succesfactor. De succesvolle professional is assertief, ini…

check_box_outline_blank

Prioriteiten stellen & Time Management: Overwin de IT-hectiek [MMP100E]

Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
date_rangeMaandag 27 mei 2019 in Amsterdam (Kingsfordweg 43) (regio: Amsterdam) en 12 andere data

OVERVIEW Kom je telkens tijd tekort? Je bent niet de enige. De werkdruk wordt steeds hoger en dat gaat gepaard met stress, fouten en het ge…

check_box_outline_blank

Lean IT Foundation + examen [LITF]

Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
date_rangeDonderdag 21 november 2019 in Amsterdam (Kingsfordweg 43) (regio: Amsterdam) en 2 andere data

OVERVIEW Lean IT is een uitbreiding van Lean-principes, toegepast in een IT-omgeving. De benadering is een manier van denken en doen, waarb…

check_box_outline_blank

Klantgerichtheid voor IT-professionals [GSEE100]

Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
date_rangeDonderdag 25 juli 2019 in Amsterdam (Kingsfordweg 43) (regio: Amsterdam) en 7 andere data

OVERVIEW Hoe goed iets ook bedoeld is, de kwaliteit van je dienstverlening wordt bepaald door de perceptie van je klant. In deze training l…

check_box_outline_blank

Certified in the Governance of Enterprise IT [CGEIT]

Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
date_rangeMaandag 21 oktober 2019 in Amsterdam (Kingsfordweg 43) (regio: Amsterdam) en 1 andere datum

OVERVIEW CGEIT provides you the credibility to discuss critical issues around governance and strategic alignment, and the traction to consi…

check_box_outline_blank

Stressbeheersing: Omgaan met hoge werkdruk in de IT [STRESSM]

Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
date_rangeDonderdag 20 juni 2019 in Amsterdam (Kingsfordweg 43) (regio: Amsterdam) en 1 andere datum

OVERVIEW “Omgaan met hoge werkdruk in de IT” Hoe blijf je overeind als er steeds meer van je wordt gevraagd? In Nederland lopen jaarlijks b…

check_box_outline_blank

Actief Leiderschap voor IT-professionals [GALECIT100]

Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
date_rangeMaandag 20 mei 2019 in Amsterdam (Kingsfordweg 43) (regio: Amsterdam) en 13 andere data

OVERVIEW Binnen organisaties wordt er steeds op verschillende manieren samengewerkt in multidisciplinaire teams. Werknemers zijn niet meer …

check_box_outline_blank

Business IT Alignment: Masterclass voor IT (management) professionals [BITA-MNR]

Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
date_rangeMaandag 6 mei 2019 in Amsterdam (Kingsfordweg 43) (regio: Amsterdam) en 2 andere data

OVERVIEW Business-IT alignment staat bij veel bedrijven hoog op de agenda. In essentie betekent dit dat de informatievoorziening en onderli…

check_box_outline_blank

IT Service Management with System Center Service Manager [M10965]

Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
date_rangeMaandag 16 september 2019 in Amsterdam (Kingsfordweg 43) (regio: Amsterdam) en 2 andere data

OVERVIEW This five-day course will provide students with the key knowledge required to deploy and configure System Center 2016 Service Mana…