Hoe Kom Je Aan Klanten

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Nano klanten werven mediation informatiegesprek amv opleidingen
Logo van AMV-Opleidingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 AMV-Opleidingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 58 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Papendrecht
5 apr. 2019
Papendrecht
26 jun. 2019

Beschrijving

Hoe Werf Je Klanten Tijdens Een Mediation Informatiegesprek 

Je hebt een Mediation Opleiding met succes afgerond en je staat in de startblokken. Je kunt gewoon niet wachten om aan de slag te gaan.

Ineens is daar het moment, er komt een (allereerste) aanvraag binnen via je website of je telefoon gaat en je hebt een klant aan de lijn………! SLIK! Je adrenaline stijgt, nu gaat het echt gebeuren! De volgende gedachten gaan door je hoofd:

  • Weet ik wel genoeg?
  • Wat gaat de opbouw van mijn gesprek worden?
  • Had ik maar een checklist.
  • Heb ik alles echt op orde?
  • Waar ga ik het gesprek voeren?
  • Welke onderwerpen mag ik beslist niet vergeten?
  • Wat als de klant weerstand heeft?
  • Hoe rond ik het gespre…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Hoe Werf Je Klanten Tijdens Een Mediation Informatiegesprek 

Je hebt een Mediation Opleiding met succes afgerond en je staat in de startblokken. Je kunt gewoon niet wachten om aan de slag te gaan.

Ineens is daar het moment, er komt een (allereerste) aanvraag binnen via je website of je telefoon gaat en je hebt een klant aan de lijn………! SLIK! Je adrenaline stijgt, nu gaat het echt gebeuren! De volgende gedachten gaan door je hoofd:

  • Weet ik wel genoeg?
  • Wat gaat de opbouw van mijn gesprek worden?
  • Had ik maar een checklist.
  • Heb ik alles echt op orde?
  • Waar ga ik het gesprek voeren?
  • Welke onderwerpen mag ik beslist niet vergeten?
  • Wat als de klant weerstand heeft?
  • Hoe rond ik het gesprek af?
  • Hoe zet ik de principes van know, like and trust in?

“Verkopen…..is niet zo mijn ding”

Want eerlijk is eerlijk, dit is ook het moment waarin je toch je mediationtraject gaat verkopen. En daar begint voor (startende) mediators vaak de stress. Verkopen… hmmmm?

Veel mediators vinden het namelijk ontzettend moeilijk om tot een “deal” komen in het informatiegesprek, zodat klanten JA zeggen op het mediationtraject. Voor veel mediators zelfs een “gehate” vaardigheid en tegelijkertijd de aller-allerbelangrijkste!

Mediators willen graag mensen helpen en vinden het lastig om daar (goed) geld voor te vragen. Juist omdat mensen aan hun tafel vaak in een moeilijke fase zitten. De kunst is dan ook om te verkopen vanuit je hart!

“Tegenwoordig ben ik niet meer bezig met ‘verkopen’ en zie het ook niet meer als noodzakelijk kwaad. Ik voer nu het gesprek waarvan ik weet dat ik er voor mijn klant ben. Zuiver en vanuit mijn hart.” – Reactie cursist AMV

Tijdens deze praktische en interactieve dag gaan we aan de slag om structuur aan te brengen in een informatiegesprek, zodat jouw eerste klant straks echt een feit is.

“WHEN YOU ARE IN BUSINESS, YOU ARE IN SALES”

Na de Workshop weet je:

  • Hoe je een informatiegesprek kunt opbouwen.
  • Hoe jij het gesprek optimaal op belangen kunt sturen en hoe je om kunt gaan met weerstand.
  • Hoe je de essentie in het gesprek kunt achterhalen.
  • Hoe je het gesprek efficiënter kunt voeren.
  • Hoe je structuur aanbrengt in een informatiegesprek.
  • Hoe je beter de klant aan je kunt verbinden.
  • Hoe je bezwaren kunt overwinnen en je slagkracht kunt vergroten door het verkrijgen van relevante informatie.

Uiteindelijk ben je beter in staat de klanten met de juiste argumenten te overtuigen, zodat ze vol vertrouwen bij jou het mediationtraject starten. Je bent in staat je informatiegesprek moeiteloos én met meer plezier en resultaat te voeren.

De Workshop wordt gegeven door:

Erik Baijens en Marjon de Vroomen.

“Veel mensen kennen ons als de bevlogen trainers en ondernemers.
Naast AMV-Opleidingen zijn wij sinds 2003 ook de oprichter van een landelijk werkende scheidingspraktijk. “We delen onze kennis én ervaring binnen onze scheidingspraktijk nu ook met jou!”

Mijn Eerste Klant
Ook wij zijn begonnen met een eerste klant en ik kan je vertellen dat dat gesprek niet echt lekker liep. Het leek meer een spreekbeurt. Zonder echt aan te sluiten bij de klanten, dreunde ik het riedeltje op wat ik destijds had geleerd en had voorbereid, want ik was als de dood dat ik ook maar iets zou vergeten tijdens het gesprek. Wat natuurlijk ook gebeurde!

Ik was compleet uit verbinding en eerlijk is eerlijk dat voelen klanten natuurlijk aan. Er was onvoldoende vertrouwen en draagvlak om bij mij de mediation te doen. Logisch!

First things First

Het moment dat de eerste klanten echt volmondig ja zeiden staat mij nog zó voor de geest. Toen begonnen er weer andere radertjes in mijn hoofd te ratelen. EUH…..hoe ga ik nu verder met het traject? Want dan gaat het inventarisatiegesprek starten hahaha.

Maar goed first things first……eerst goed worden in het voeren van een informatiegesprek zodat mensen alle vertrouwen in jou als mediator hebben en met jou door willen gaan!

Jij als Mediator
Want als jij weet en tot in je tenen voelt dat je écht van waarde bent dan voelt een ander dat ook en dan ben je magisch aantrekkelijk. Dat schept vertrouwen bij mensen, dan gaan ze met je mee. En dan zul je ál die mensen kunnen helpen waarvoor jij juist mediator bent geworden. Simpeler dan dat kunnen wij het niet voor je maken!

Jouw Succes is ons Succes
Wij staan bekend om onze resultaatgerichtheid en doen geen dingen die niets opleveren. Wij willen per se dat onze cursisten goed resultaat halen. Dat vinden wij belangrijk omdat dat ook op ons afstraalt. Jouw succes is ons succes. Wij houden niets voor je achter en delen ongelimiteerd al onze kennis met jou.

We zullen onbelangrijke details overslaan en ons alleen richten op datgene wat je nodig hebt om een informatiegesprek goed te voeren zodat jij hierin meer vertrouwen krijgt. Dit gaat zorgen voor meer klanten, meer groei, meer omzet!

Wij beloven je, je gaat écht met veel inspiratie én structuur naar huis.

“ZAKELIJK SUCCESVOL ZIJN EN NIET VERKOPEN GAAN HELAAS NIET SAMEN”

MV-Opleidingen is een kleinschalig en persoonlijk opleidingsinstituut, opgericht door Marjon de Vroomen en Erik Baijens. Zij zijn de ondernemers, de inspirators en de visionairs van het opleidingsinstituut.

Ruim 13 jaar geleden zijn zij samen het ondernemers avontuur aangegaan en gestart met een eigen scheidingspraktijk met de visie 'niet tegen maar mét elkaar'! “Wij wilden mensen beter informeren, adviseren en begeleiden tijdens en na een (echt)scheiding om zo de gevolgschade zoveel mogelijk te beperken. Vooral voor kinderen!”  Want als scheidingsbegeleider maak je het verschil voor alle betrokkenen bij een (echt)scheiding.

Vanuit hun eigen ervaring hebben zij ervaren hoe hoog de noodzaak is van deskundige scheidingsbegeleiding met aandacht voor kinderen. Hun scheidingspraktijk is uitgegroeid tot een landelijk werkende organisatie.

Erik en Marjon hebben hun eigen methodieken en werkwijze ontwikkeld. Wij geloven in ons concept en hebben alle expertise onder één dak, waarin je als professional kan krijgen wat je in huis wil en dient te hebben om je vak goed en deskundig te kunnen uitoefenen.

"Want scheidingsbegeleiding is een vak."

Als fundering leiden wij onze professionals op tot mediator waarna ze zich verder kunnen specialiseren in familiemediation om vervolgens de vakopleiding allround scheidingsspecialist te kunnen volgen.

Als bij jou bemiddeling centraal staat, kun je je bij ons laten specialiseren tot familiemediator. Wil je het (echt)scheidingsproces van A tot Z kunnen begeleiden én hierin adviseren? Volg dán de vakopleiding tot allround scheidingsspecialist.

Om een goedlopende praktijk te bouwen heb je naast een professionele opleiding en nascholing, vooral ook kennis van ondernemen nodig. AMV-Opleidingen helpt jou de praktijk te realiseren, hoe jij het écht voor ogen hebt. 

“Hun persoonlijke aanpak zorgt ervoor dat de opleidingen en trainingen echt meer opleveren dan je verwacht.”

AMV, meer dan opleider alleen!

 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.