Google Tag Manager Workshop

Type product
Tijdsduur

Google Tag Manager Workshop

Afdeling Online
Logo van Afdeling Online
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Afdeling Online heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 10 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Een Online Marketing workshop bij Afdeling Online

In onze Online Marketing workshop nemen we jouw website of vraagstuk als uitgangspunt. We gaan in op de laatste Online Marketing trends, de basistheorie en geven praktijkvoorbeelden en toepasbare tips over jouw eigen online-strategie, zowel on-site als off-site. 

Thema: Google Tag Manager

In deze workshop gaan we in op de Google Tag Manager mogelijkheden, de basisconfiguratie van Analytics en geven we praktijkvoorbeelden en toepasbare tips voor jouw eigen Google Tag Manager inrichting. 

Onderwerpen

  • Google Tag Manager: de basis
  • pixels en gebeurtenissen
  • datalayer en DOM
  • e-commerce tracking
  • tags en triggers
  • debuggen en publiceren

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Google Tag Manager, Online marketing, SEO, Google Analytics en Google Analytics gevorderden.

Een Online Marketing workshop bij Afdeling Online

In onze Online Marketing workshop nemen we jouw website of vraagstuk als uitgangspunt. We gaan in op de laatste Online Marketing trends, de basistheorie en geven praktijkvoorbeelden en toepasbare tips over jouw eigen online-strategie, zowel on-site als off-site. 

Thema: Google Tag Manager

In deze workshop gaan we in op de Google Tag Manager mogelijkheden, de basisconfiguratie van Analytics en geven we praktijkvoorbeelden en toepasbare tips voor jouw eigen Google Tag Manager inrichting. 

Onderwerpen

  • Google Tag Manager: de basis
  • pixels en gebeurtenissen
  • datalayer en DOM
  • e-commerce tracking
  • tags en triggers
  • debuggen en publiceren

Hoe werkt een Google Tag Manager cursus?

Voor we gaan beginnen aan de Google Tag Manager cursus houden we altijd een intake om je doelen en verwachtingen te bespreken. De cursus zelf duurt 3 uur bij een dagdeel of 6 uur voor een hele dag. Tijdens de Google Tag Manager cursus hebben we de ruimte voor maximaal 16 deelnemers. De cursus wordt geheel afgestemd op jouw organisatie. Natuurlijk is er tijdens de workshop ruimte om al je vragen te stellen. Wil je na afloop alles nog eens rustig nalezen? Dat kan, want je krijgt de presentatie nagestuurd.

Waarom kiezen voor een Incompany workshop door Afdeling Online?

  • Bij jou in huis
    • De workshop is bij jou op locatie. Scheelt heel wat reistijd voor jou en collega’s. 
  • Voor je hele team
    • We geven graag individueel, maar ook in groepen les. Alles is mogelijk tot een maximum van 16 collega’s per lesdag. 
  • Op maat gemaakt
    • Het lesprogramma is op maat gemaakt. Dat wil zeggen: afgestemd op jouw leerwensen, topics en samenstelling van het team.

Contact
Onze workshops bestaan vaak uit één dag of dagdeel. We geven ze in allerlei soorten en maten, maar ze bestaan vaak wel uit (een combinatie van) de volgende onderwerpen. Wil je een thema aankaarten dat hier niet bij staat? Laat het ons weten, hier worden we namelijk blij van.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.