Certified Agile Service Manager (CASM®) e-learning, incl. online examen

Type product

Certified Agile Service Manager (CASM®) e-learning, incl. online examen

Adding Value Consulting (AVC)
Logo van Adding Value Consulting (AVC)
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,5 Adding Value Consulting (AVC) heeft een gemiddelde beoordeling van 9,5 (uit 73 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Certified Agile Service Manager (CASM®)

Certified Agile Service Manager (CASM®) is een op agile operations gebaseerde kwalificatie. Het omvat de kernwaarden en principes van het Agile Manifesto, evenals andere agile concepten en praktijken zoals DevOps, Scrum, Kanban, en Lean. Het omvat ook twee Agile Service Management praktijken: Agile Procesverbetering en Agile Procesontwerp.

CASM helpt kandidaten de vaardigheden en kennis op te bouwen die nodig zijn om Agile praktijken te incorporeren in service design. Dit helpt bedrijven om zich aan te passen en sneller te groeien, zodat ze de uitdagingen van het moderne bedrijfsleven het hoofd kunnen bieden en kunnen floreren in de meest concurrer…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Service management, Agile Management, Agile (algemeen), Reliability Engineering (SRE) en Agile Coach.

Certified Agile Service Manager (CASM®)

Certified Agile Service Manager (CASM®) is een op agile operations gebaseerde kwalificatie. Het omvat de kernwaarden en principes van het Agile Manifesto, evenals andere agile concepten en praktijken zoals DevOps, Scrum, Kanban, en Lean. Het omvat ook twee Agile Service Management praktijken: Agile Procesverbetering en Agile Procesontwerp.

CASM helpt kandidaten de vaardigheden en kennis op te bouwen die nodig zijn om Agile praktijken te incorporeren in service design. Dit helpt bedrijven om zich aan te passen en sneller te groeien, zodat ze de uitdagingen van het moderne bedrijfsleven het hoofd kunnen bieden en kunnen floreren in de meest concurrerende markten.

WAT ZIJN DE VOORDELEN VAN CASM?

CASM biedt een aantal voordelen voor bedrijven, waaronder:

  • Het integreren van Agile in de ontwikkeling van diensten creëert een stijl voor het creëren van iteratieve doelen. Dit creëert job services die feedback en inkomsten genereren om verdere ontwikkeling te stimuleren
  • Focussen op kortetermijndoelen vergroot het aanpassingsvermogen en helpt teams effectiever te reageren op feedback van klanten en veranderende bedrijfsbehoeften en omstandigheden
  • Het ondersteunen van efficiënte implementatieprocessen en workflows, evenals leer- en groeiprocessen
  • CASM praktijken helpen organisaties een omgeving van continue verbetering te creëren.

De CASM certificering is ontworpen voor een grote verscheidenheid aan kandidaten. Dit omvat praktijkeigenaren en procesontwerpers, ontwikkelaars die geïnteresseerd zijn in het wendbaarder maken van processen, managers die meerdere praktijken willen verbinden en een DevOps-omgeving willen creëren, werknemers en managers die verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen of verbeteren van processen, consultants die klanten begeleiden bij procesverbetering en DevOps-initiatieven. Kortom, CASM is gericht op iedereen die verantwoordelijk is voor het beheren van procesgerelateerde eisen, het waarborgen van procesefficiëntie en -effectiviteit, of het maximaliseren van proceswaarde.

DETAILS VAN CASM ONLINE CURSUS

  • Cursusduur: 16+ uur
  • 180 dagen toegang, met examen
  • Ondersteuning door tutor
  • Quizzen & oefenexamens
  • Geschikt voor mobiel 

DOELSTELLINGEN

  • Wat betekent Agile.
  • Kernwaarden en principes van het Agile Manifesto
  • Hoe agile denken en waarden te vertalen naar service management praktijken
  • Agile concepten en verwante praktijken, met inbegrip van DevOps, ITIL, SRE, Lean en Scrum
  • Hoe Scrum rollen, artefacten en gebeurtenissen van toepassing zijn op het proces
  • Twee aspecten van agile service management: agile procesverbetering en agile proces engineering

VOOR WIE

  • Praktijkeigenaars en procesontwerpers
  • Ontwikkelaars die geïnteresseerd zijn in het helpen om processen meer Agile te maken
  • Managers die een brug willen slaan tussen meerdere praktijken en DevOps-achtige omgevingen willen creëren
  • Medewerkers en managers die verantwoordelijk zijn voor het engineeren of verbeteren van processen
  • Consultants die hun klanten begeleiden bij procesverbetering en DevOps-initiatieven
  • Iedereen die verantwoordelijk is voor het beheren van procesgerelateerde eisen, het waarborgen van de efficiëntie en effectiviteit van processen, of het maximaliseren van de waarde van processen

INHOUD

  • Inleiding tot Agile Service Management
  • Agile Service-management
  • Gebruik maken van verwante richtlijnen
  • Agile Service Management Rollen
  • Agile Procesontwikkeling
  • Agile Service Management artefacten
  • Agile Service Management Gebeurtenissen
  • Agile Procesverbetering

ONLINE EXAMENFORMAAT EN KENMERKEN

  • 40 meerkeuzevragen examen
  • Slaagscore: 65% - 26/40
  • 60 minuten duur
  • Open boek examen

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.