Advanced Content Marketing certificeringstraining

Type product

Advanced Content Marketing certificeringstraining

Adding Value Consulting (AVC)
Logo van Adding Value Consulting (AVC)
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,5 Adding Value Consulting (AVC) heeft een gemiddelde beoordeling van 9,5 (uit 165 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Advanced Content Marketing certificeringstraining
Certificeringsprogramma voor geavanceerde contentmarketing

Leer hoe je relevante content creëert om een bepaald publiek aan te trekken en te behouden.

Contentmarketing is een techniek voor het maken en verspreiden van relevante content om autoriteit op te bouwen, een duidelijk gedefinieerd publiek aan te trekken en te behouden, en winstgevende klantacties te stimuleren.

In deze cursus contentmarketing voor gevorderden leer je verschillende aspecten van het plannen en uitvoeren van contentmarketingstrategieën om indrukwekkende content te creëren met meer efficiëntie en impact.

Over de cursus

Je leert hoe je boeiende teksten produceert, de …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Content Marketing, Google Analytics, Gamification, Neuromarketing en Videomarketing.

Advanced Content Marketing certificeringstraining
Certificeringsprogramma voor geavanceerde contentmarketing

Leer hoe je relevante content creëert om een bepaald publiek aan te trekken en te behouden.

Contentmarketing is een techniek voor het maken en verspreiden van relevante content om autoriteit op te bouwen, een duidelijk gedefinieerd publiek aan te trekken en te behouden, en winstgevende klantacties te stimuleren.

In deze cursus contentmarketing voor gevorderden leer je verschillende aspecten van het plannen en uitvoeren van contentmarketingstrategieën om indrukwekkende content te creëren met meer efficiëntie en impact.

Over de cursus

Je leert hoe je boeiende teksten produceert, de belangrijkste strategieën, tactieken en best practices die een schrijver nodig heeft om contentmarketinginspanningen te creëren en te verbeteren. De cursus helpt deelnemers ook om verschillende aspecten te leren van het plannen en uitvoeren van contentmarketingstrategieën met meer efficiëntie en effectiviteit.

Duur

15 uur e-learning van hoge kwaliteit - 18 lessen.

Leerdoelen

Aan het einde van de cursus ben je in staat om:

  • Boeiende en overtuigende marketingcontent te creëren
  • Doelmarkten identificeren en een effectieve contentmarketingstrategie creëren voor elk type doelgroepsegment
  • Boodschappen en richtlijnen voor geschikte content creëren
  • Beïnvloeders in de sector vinden en marketingkansen identificeren
  • Best practices creëren voor content in verschillende mediatypen, waaronder sociale media, afbeeldingen, enz.


Wat is inbegrepen in de cursus?

  • Les 1: Inleiding tot contentmarketing
  • Les 2: Een visie ontwikkelen voor succesvolle contentmarketing
  • Les 3/ Project 1: Een businesscase voor contentmarketing ontwikkelen
  • Les 4: Een succesvolle contentmarketingstrategie ontwikkelen
  • Les 5: Het creëren van een opmerkelijk redactioneel mission statement
  • Les 6: Richt je op klantintentie in plaats van demografie
  • Les 7: De belangrijkste beïnvloeders benaderen
  • Project 2: De belangrijkste beïnvloeders benaderen
  • Les 8: Consequent hulp-, hub- en helpercontent produceren
  • Les 9: Vaker boeiende content produceren
  • Les 10/Project 3: Effectieve contentmarketingtactieken gebruiken voor B2C en B2B
  • Les 11: Succesvolle sociale mediaplatforms bouwen voor B2C en B2B
  • Les 12: Klanten helpen de informatie te vinden die ze zoeken
  • Les 13/ Project 4: De belangrijkste beïnvloeders helpen het besluitvormingsproces
  • van de koper te beïnvloeden
  • Les 14: De effectiviteit van content meten
  • Les 15: Het rendement van marketinginvesteringen meten
  • Les 16: Verbeteren door te experimenteren met nieuwe initiatieven
  • Les 17/ Project 5: De effectiviteit verbeteren door geavanceerder of volwassener te worden
  • Les 18: Contentmarketing in de nabije toekomst

Wat is inbegrepen in de cursus?

Materialen

  • Quiz na elke les
  • 5 praktische projecten

Toegang tot het programma

12 maanden online toegang tot geaccrediteerde e-learning.


Informatie over het examen

Er is geen examen beschikbaar, maar om je certificaat vrij te spelen moet je 85% van de cursus voltooien, evenals drie projecten en een simulatietest met een minimumscore van 60%.

Doelgroep

De cursus Advanced Content Marketing is geschikt voor:

  • Digitale marketeers
  • Planners of schrijvers van online content
  • Managers van bedrijfsontwikkeling
  • Social media marketeers
  • Public relations managers
  • Merkmarketeers


Vereisten

Er zijn geen vereisten voor deze cursus.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.