Klantgericht Telefoneren

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Lindenhaeghe
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Lindenhaeghe heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 3.468 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #3 in Financieel.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Financieel.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Juridisch, #2 in Juridisch en #2 in Financieel.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Financieel.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeBILTHOVEN
13 okt. 2021
Toon rooster
event 13 oktober 2021, 09:30-16:30, BILTHOVEN, Lesdag 1
placeBILTHOVEN
7 dec. 2021
Toon rooster
event 7 december 2021, 09:30-16:30, BILTHOVEN, Lesdag 1

Beschrijving

Studeren mag fun zijn

Bij de opleidingen, trainingen en examens van Lindenhaeghe staat kwaliteit voorop. In 2013, 2014, 2015 en 2016 zijn wij uitgeroepen tot Beste Opleider van Nederland. Bij ons geen inspiratieloze studies zonder concrete doelen, wij willen financieel professionals met onze opleidingen en vaardigheidstrainingen duurzaam en compleet ontwikkelen. Op een zo aantrekkelijk mogelijke manier, met een funfactor dus!

De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedere professional waarbij het van belang is dat hij/zij via de telefoon een goede relatie weet op te bouwen met (potentiële) klanten. De training is persoonlijk, praktisch en helpt je verder. Wil jij meer uit je telefoongesprekken halen? Wil jij weerstand kunnen ombuigen? Of wil jij koopsignalen sneller willen herkennen en vooral kunnen benutten? Geef je dan op voor de training Klantgericht Telefoneren. Gedurende één dag leer je de verschillende vraagtechnieken kennen en krijg je inzicht in jouw eigen effectiviteit en klantgerichtheid. Je leert de vraag van de klant te achterhalen om vervolgens in te kunnen spelen op de behoefte. Je man…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Effectief beïnvloeden, Beïnvloeden, NLP, Effectief communiceren en Persoonlijke effectiviteit.

Studeren mag fun zijn

Bij de opleidingen, trainingen en examens van Lindenhaeghe staat kwaliteit voorop. In 2013, 2014, 2015 en 2016 zijn wij uitgeroepen tot Beste Opleider van Nederland. Bij ons geen inspiratieloze studies zonder concrete doelen, wij willen financieel professionals met onze opleidingen en vaardigheidstrainingen duurzaam en compleet ontwikkelen. Op een zo aantrekkelijk mogelijke manier, met een funfactor dus!

De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedere professional waarbij het van belang is dat hij/zij via de telefoon een goede relatie weet op te bouwen met (potentiële) klanten. De training is persoonlijk, praktisch en helpt je verder. Wil jij meer uit je telefoongesprekken halen? Wil jij weerstand kunnen ombuigen? Of wil jij koopsignalen sneller willen herkennen en vooral kunnen benutten? Geef je dan op voor de training Klantgericht Telefoneren. Gedurende één dag leer je de verschillende vraagtechnieken kennen en krijg je inzicht in jouw eigen effectiviteit en klantgerichtheid. Je leert de vraag van de klant te achterhalen om vervolgens in te kunnen spelen op de behoefte. Je manier van communiceren wordt onder de loep genomen waardoor jij na de training weet waar je op moet letten om krachtig en klantvriendelijk over te komen. Je leert om te gaan met weerstand en met klachten en hoe je dit in een ander perspectief kunt plaatsen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.