Masterclass Customer Experience Management: de psychologie van CEX

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Houten
16 sep. 2019
Toon rooster
event 16 september 2019, 18:00-21:30, Masterclass Customer Experience Management: de psychologie van CEX

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Masterclass: de psychologie van CEX
Ons brein is een ingewikkelde machine, waarin allerlei zaken zijn voorgeprogrammeerd. We worden voortdurend onbewust beïnvloed en nemen niet altijd rationele beslissingen. Om de totaalervaring te kunnen begrijpen en beïnvloeden is het nodig om goed te begrijpen hoe ons brein werkt en hoe organisaties daar al gebruik (of misbruik) van maken. In dit college krijg je inzicht in de psychologie van de ervaring.

Deze masterclass maakt deel uit van het Leerpad Customer Experience Management.

Customer Experience Management
Customer Experience Management is het vakgebied dat zich bezighoudt met het in kaart brengen en vervolgens optimaliseren van deze totaalervarin…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Experience, Arbeids- en Organisatiepsychologie, Psychologie, Google Analytics en Customer Journey.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Masterclass: de psychologie van CEX
Ons brein is een ingewikkelde machine, waarin allerlei zaken zijn voorgeprogrammeerd. We worden voortdurend onbewust beïnvloed en nemen niet altijd rationele beslissingen. Om de totaalervaring te kunnen begrijpen en beïnvloeden is het nodig om goed te begrijpen hoe ons brein werkt en hoe organisaties daar al gebruik (of misbruik) van maken. In dit college krijg je inzicht in de psychologie van de ervaring.

Deze masterclass maakt deel uit van het Leerpad Customer Experience Management.

Customer Experience Management
Customer Experience Management is het vakgebied dat zich bezighoudt met het in kaart brengen en vervolgens optimaliseren van deze totaalervaring. In deze opleiding zal je kennismaken met de verschillende aspecten die deze totaalervaring beïnvloeden. Denk hierbij aan de psychologische aspecten (klanten handelen niet altijd rationeel), de financiële aspecten (is het rendabel om te werken aan verbetering van de ervaring), de techniek (hoe kan je techniek inzetten om de ervaring te verbeteren?) en de organisatie (hoe krijg je collega’s mee?). 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.