Klantgerichtheid voor ICT-ers

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Vijfhart IT-Opleidingen, winnaar Computable Award 'Opleider van het jaar'
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Vijfhart IT-Opleidingen, winnaar Computable Award 'Opleider van het jaar' heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 519 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeNieuwegein
1 okt. 2020 tot 8 okt. 2020
Toon rooster
event 1 oktober 2020, 08:45-16:00, Day 1
event 2 oktober 2020, 08:45-16:00, Day 2
placeNieuwegein
5 feb. 2021 tot 12 feb. 2021
Toon rooster
event 5 februari 2021, 08:45-16:00, Day 1
event 6 februari 2021, 08:45-16:00, Day 2
placeNieuwegein
2 jun. 2021 tot 9 jun. 2021
Toon rooster
event 2 juni 2021, 08:45-16:00, Day 1
event 3 juni 2021, 08:45-16:00, Day 2

Beschrijving

Let op: Vijfhart levert vanaf 2 juni zowel virtuele als klassikale trainingen uit.

Vanaf 2 juni is het weer mogelijk om een klassikale of persoonlijk begeleide training te volgen bij Vijfhart op locatie (dus fysiek in de klas).  

Dit natuurlijk naast onze virtuele trainingen die ook gewoon doorgaan. 

We zijn samen op weg naar het nieuwe normaal. Jouw veiligheid en gezondheid zijn en blijven onze hoogste prioriteit. Wij hebben de nodige aanpassingen gedaan in onze opleidingscentra en richtlijnen opgesteld om jouw veiligheid te garanderen.  

Ga naar onze website voor meer informatie!

ONZE BELOFTE 

Wil je na de virtuele training alsnog graag onze cursuslocatie komen bekijken? Dat kan! Tot een jaar na het volgen van de virtuele training ben je van harte welkom bij dezelfde klassikale training.

 Vijfhart ROOMcursus

Het volgen van een virtuele training in deze tijd van thuiswerken en social distancing is soms niet makkelijk met een druk huishouden. Dus als je gewoon liever op een externe, rustige en vooral veilige locatie een training volgt, hebben wij de oplossing: upgrade jouw virtuele training naar de Vijfhart ROOMcursus. Je boekt de training inclusief hotelkamer. Uiteraard horen daar WIFI, TV en lunch op jouw kamer bij! Kijk op onze website voor meer informatie. 

Lesmethode :

Klassikaal

Algemeen :

Tegenwoordig stelt men nogal wat eisen aan jou als ICT-professional. Dat je kennis hebt van complexe systemen is bijna vanzelfsprekend. De verwachting is daarnaast ook dat je klantgericht kunt denken, dat je goed contact kunt maken en dat je complexe ICT-vraagstukken kunt vertalen in begrijpelijke taal. Je moet adviseren, coördineren, overleggen, luisteren en presenteren. Allemaal communicatievaardigheden, ga er maar aan staan!

Bij Vijfhart snappen we dat communicatievaardigheden niet zomaar komen aanwaaien. Daarom ondersteunen we je graag door een training klantgerichtheid die speciaal is ontwikkeld voor ICT-professionals zoals jij. We behandelen de …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Let op: Vijfhart levert vanaf 2 juni zowel virtuele als klassikale trainingen uit.

Vanaf 2 juni is het weer mogelijk om een klassikale of persoonlijk begeleide training te volgen bij Vijfhart op locatie (dus fysiek in de klas).  

Dit natuurlijk naast onze virtuele trainingen die ook gewoon doorgaan. 

We zijn samen op weg naar het nieuwe normaal. Jouw veiligheid en gezondheid zijn en blijven onze hoogste prioriteit. Wij hebben de nodige aanpassingen gedaan in onze opleidingscentra en richtlijnen opgesteld om jouw veiligheid te garanderen.  

Ga naar onze website voor meer informatie!

ONZE BELOFTE 

Wil je na de virtuele training alsnog graag onze cursuslocatie komen bekijken? Dat kan! Tot een jaar na het volgen van de virtuele training ben je van harte welkom bij dezelfde klassikale training.

 Vijfhart ROOMcursus

Het volgen van een virtuele training in deze tijd van thuiswerken en social distancing is soms niet makkelijk met een druk huishouden. Dus als je gewoon liever op een externe, rustige en vooral veilige locatie een training volgt, hebben wij de oplossing: upgrade jouw virtuele training naar de Vijfhart ROOMcursus. Je boekt de training inclusief hotelkamer. Uiteraard horen daar WIFI, TV en lunch op jouw kamer bij! Kijk op onze website voor meer informatie. 

Lesmethode :

Klassikaal

Algemeen :

Tegenwoordig stelt men nogal wat eisen aan jou als ICT-professional. Dat je kennis hebt van complexe systemen is bijna vanzelfsprekend. De verwachting is daarnaast ook dat je klantgericht kunt denken, dat je goed contact kunt maken en dat je complexe ICT-vraagstukken kunt vertalen in begrijpelijke taal. Je moet adviseren, coördineren, overleggen, luisteren en presenteren. Allemaal communicatievaardigheden, ga er maar aan staan!

Bij Vijfhart snappen we dat communicatievaardigheden niet zomaar komen aanwaaien. Daarom ondersteunen we je graag door een training klantgerichtheid die speciaal is ontwikkeld voor ICT-professionals zoals jij. We behandelen de communicatievaardigheden die jij van dag tot dag voor je vak nodig hebt. We zorgen er bovendien voor dat de oefeningen in de training raakvlakken hebben met je ICT-praktijk.

Lijkt je dat waardevol? Lees dan snel verder!

Vijfhart Soft Skills trainingen zijn gestoeld op ons motto: Voor IT, door IT, met IT waarbij jouw leerdoelen centraal staan.

DOEL VAN DE TRAINING
#Snel aan kunnen sluiten bij een klant
#Een optimale gesprekspartner worden voor klanten
#Snel tot de kern van een vraag of probleem kunnen doordringen
#Helder (technische) informatie kunnen overdragen
#Vertrouwen kunnen wekken bij klanten door goed te luisteren
#Effectiever overleggen
#Goed kunnen inleven in de klantsituatie

Doelgroep :

Herken je dit?
#Je krijgt moeilijk hoogte van wat klanten van je verwachten.
#Je vindt het lastig om (technische) informatie zo te presenteren dat klanten het begrijpen.
#Soms krijg je de 'klik' niet met klanten. Geen idee hoe dat komt.
#Klanten zijn vaak niet tevreden met de voorstellen die je doet of de oplossingen die je oplevert.
#Je krijgt het verwijt dat je onvoldoende meedenkt.

Voorkennis :

Een goede beheersing van de Nederlandse taal.

Onderwerpen :


- Non-verbale communicatie.
- Aansluiten bij verschillende mensen.
- Krachtige (door)vraagtechnieken. Onder andere chunking en het meta-model.
- De leiding nemen en houden in een gesprek.
- Structuur in een gesprek brengen en houden door het werkmodel.
- Omgaan met weerstand en tegenwerpingen. Een twee-stappenaanpak.
- Je verplaatsen in de klant.
- De Do's en Don'ts van klantgesprekken.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Vijfhart IT-Opleidingen, winnaar Computable Award 'Opleider van het jaar', om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.