Feedback geven en ontvangen

Niveau
Tijdsduur
Logo van 4Future

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

4Future biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Delft, Den Haag, Gouda, Hilversum, Leiden, Rotterdam, Utrecht, Westland, Zoetermeer

Beschrijving

Hoe kun je feedback geven en ontvangen, met behoud van een goede relatie? Het klassieke beoordelingssysteem is vaak niet productief en soms zelfs nadelig. De toekomst is aan organisaties waar het geven en ontvangen van feedback een min of meer continu proces is, dat onderdeel is van een open cultuur waarin individuen, teams en de hele organisatie continu leren.

Het op een respectvolle manier geven en ontvangen van feedback is echter geen sinecure. Wij zijn nogal eens beducht om de goede relatie op het spel te zetten. In deze training leer je hoe je dit in de dagelijkse praktijk kunt toepassen. 

Voor wie?

Deze training is specifiek ontwikkeld voor professionals die:

  • werkzaam zijn in de ad…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Hoe kun je feedback geven en ontvangen, met behoud van een goede relatie? Het klassieke beoordelingssysteem is vaak niet productief en soms zelfs nadelig. De toekomst is aan organisaties waar het geven en ontvangen van feedback een min of meer continu proces is, dat onderdeel is van een open cultuur waarin individuen, teams en de hele organisatie continu leren.

Het op een respectvolle manier geven en ontvangen van feedback is echter geen sinecure. Wij zijn nogal eens beducht om de goede relatie op het spel te zetten. In deze training leer je hoe je dit in de dagelijkse praktijk kunt toepassen. 

Voor wie?

Deze training is specifiek ontwikkeld voor professionals die:

  • werkzaam zijn in de advocatuur, accountancy, consultancy of ICT-sector
  • verantwoordelijk zijn voor de commerciële ontwikkeling van klanten of prospects


​Herken je je in het onderstaande? Dan is deze training iets voor jou!

  • Er wordt van je verwacht om feedback te geven, maar dat is lastig
  • Hoe behoud je de goede relatie en het wederzijdse vertrouwen?
  • Hoe geef je op een goede en effectieve manier positieve feedback en waardering?
  • Zelf hierin het goede voorbeeld geven, vind je belangrijk

Wat levert het op?

Concreet levert deze training je:

  • Overzicht en kennis van de essentiële elementen van feedback en feedforward
  • Op een goede manier feedback geven, met behoud van de relatie
  • Weten hoe en wanneer je feedforward moet gebruiken
  • Je hebt feedback gevraagd en bent daar mee aan de slag

Onderwerpen

In de training komen onder andere de volgende onderwerpen aan bod:

  • Een model voor het geven van feedback
  • Feedforward als modern alternatief voor feedback
  • Het is allemaal communicatie, vertrouwen en transparantie
  • Waarom positieve feedback werkt en hoe krachtig het is
  • Wat onervaren en ervaren mensen aan feedback willen verschilt
  • Generaties en feedback

Opzet

Deze training bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Een (self)assessment van je huidige kennis, vaardigheden en aanpak
  • Twee bijeenkomsten van 4 uur met theorie, tools en tips, oefenen en interactie
  • Praktijkopdracht tussen de twee bijeenkomsten
  • Persoonlijk contact met trainers tussen de bijeenkomsten over doelen en uitdagingen
  • Persoonlijke feedback tijdens de bijeenkomsten over de praktijkopdracht
  • Persoonlijke feedback na afloop in een telefonische evaluatie

Word ook een future-proof professional!

Ben jij als accountant, advocaat, consultant of ICT specialist verantwoordelijk voor de commerciële ontwikkeling van klanten of prospects? ​Schrijf je dan in voor onze training en coaching programma's voor professionals om blijvend te kunnen excelleren!

​In het Professionals 4Future Programma bieden we meerdere praktische trainingen die je ondersteunen in je persoonlijke ontwikkeling én je concrete handvatten geven die je verder helpen in je dagelijkse praktijk.

Vanuit ons werk met talloze consultants, advocaten en accountants begrijpen wij dat vertellen hoe je iets moet doen maar beperkt effectief is. Alles klinkt heel logisch. En als na het volgen van een training de agenda weer gedomineerd wordt door klantwerk, vervallen de meesten weer in hun oude gedrag.​

Daarom combineren wij groepsgewijze trainingen altijd met individuele coaching, waarbij we jouw acties, ervaringen en uitdagingen 1 op 1 bespreken. Wat je leert kun je dus direct toepassen in je eigen praktijk!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.