Klantgericht werken en kansen benutten

De training van 2Xplain Vakinformatie is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Training Klachtenbehandeling | Omgaan met klachten

Logo van Klachtpatser
|META_INFO|

Door een effectieve en klantgerichte klachtenbehandeling win je het vertrouwen van klanten, krijgt je organisatie een betere reputatie en k…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht telefoneren

Logo van de Lange-Partners
|META_INFO|

KLANTGERICHT TELEFONEREN Maatwerk training KLANTGERICHT TELEFONEREN. GEEN reistijd naar een trainingslocatie maar trainen op de werklocatie…

check_box_outline_blank

IT Regie Foundation

Logo van Eraneos Learning Netherlands
|META_INFO|

Veel organisaties professionaliseren de regievoering in hun organisatie. Dat doen ze voor meer tevreden klanten, meer grip op projecten én …

check_box_outline_blank

Onderhandelen / Succesvol Onderhandelen

Logo van Intenza Consulting Group
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Bij onderhandelen gaat het niet om wie er wint, maar dat beide partijen tevreden zijn. De win-win situatie dus. Soms is het keihard stellin…

check_box_outline_blank

Google Analytics Professional

Logo van Learnit
|META_INFO|

Als je al met Google Analytics gewerkt hebt weet je dat er veel meer mogelijk is dan wat je momenteel gebruikt. Je wil graag meer leren daa…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Learnit
|META_INFO|

Veel klantencontact verloopt via de telefoon. De manier waarop je klanten te woord staat is van groot belang: jíj bent immers het visitekaa…

check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
2 gegarandeerde startdata
|META_INFO|

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klac…

check_box_outline_blank

Conflictbemiddeling (mediation) in de schuldhulpverlening

Logo van En Verder Opleidingen Financiële Zorgverlening
|META_INFO|

Cinflictbemiddeling (basis mediation) Aan bod komen de basisbeginselen van mediation worden behandeld, bemiddelen als financiële belangen h…